Bor@Jul 11 2005, 09:20 AM
siema
chcem o cos zapytac. przeszedlem ladny kawalek jesli chodzi o tajemnice klanu zelaza. otworzylem sejf w muzeum, wyciagnalem tam przedmioty i odnalazlem miejsce glosow. wsadzilem bebenki i mialem wiadomosc iz musze odnalezc ksiege prawdy durina. odnalazlem dzieki niej wejscie do klanu zelaza. ale jak je otworzyc? wydaje mi sie ze trzeba sciagnac z ksiazki (ksiega prawdy durina) obwolute i tam bedzie klucz ale jak to zrobic? cokolwiek trzeba teraz zrobic?
PS: ksiege ukradlem na dlugo przed dowiedzeniem sie o klanie zelaza wiec moze teraz wystapil jakis bug?
KhotarJul 11 2005, 09:52 AM
Żeby otworzyć wejście do klanu żelaza, musisz zdobyć szklany klucz. Znajduje się on w światynii Panarii w Kaladonie, żeby go dostać musisz zrobić questa dla Hadriana, który tam stoi.
smyku20Jul 11 2005, 10:13 AM
Żeby otworzyć wejście do klanu żelaza, musisz zdobyć szklany klucz. Znajduje się on w światynii Panarii w Kaladonie, żeby go dostać musisz zrobić questa dla Hadriana, który tam stoi.
Bor@Jul 12 2005, 11:27 AM
dzieki, ale jak probuje pogadac z hadrianem to pojawia sie napis "hadrian podnosi glowe i znowu ja spuszcza" czy cos takiego. ale ja juz rozwiazalem zagadke klanu zelaza. troche glupio bylo mi tak robic bo nie lubie zabijac niewinnych npctow w RPG bo czuje iz miasto czy wioska utracila juz jedno tzw. ogniwo. ale zabilem hadriana i moglem juz otworzyc gabloty.
glupio mi ze zabilem kolesia no ale to bylo przed przeczytaniem odpowiedzi na moje pytanie.
Sick_FantasyJan 13 2007, 07:03 PM
Naszła mnie taka wątpliwość? Gram Elfem głównie dyplomatą, ale wspomagającym się magią w walce. Natomiast technologii nie ruszam w ogóle. I teraz moje pytanie. Niby, w jaki sposób mam taką postacią wykonać klucz do sejfu, w którym znajduje się mapa do siedziby Klanu Żelaza? Czy musze poduczyć się w kowalstwie czy może jednak mogę jakoś nauczyć, Magnusa danego schematu? Jeśli mogę go nauczyć to jak?
MaciurekJan 13 2007, 07:13 PM
dzieki, ale jak probuje pogadac z hadrianem to pojawia sie napis "hadrian podnosi glowe i znowu ja spuszcza" czy cos takiego. ale ja juz rozwiazalem zagadke klanu zelaza. troche glupio bylo mi tak robic bo nie lubie zabijac niewinnych npctow w RPG bo czuje iz miasto czy wioska utracila juz jedno tzw. ogniwo. ale zabilem hadriana i moglem juz otworzyc gabloty.
glupio mi ze zabilem kolesia no ale to bylo przed przeczytaniem odpowiedzi na moje pytanie.
Jak wykonasz owego questa to Hadrian będzie gadał. Potem da Ci klucz, oko Kraka-tura i palec Manoksa.
Naszła mnie taka wątpliwość? Gram Elfem głównie dyplomatą, ale wspomagającym się magią w walce. Natomiast technologii nie ruszam w ogóle. I teraz moje pytanie. Niby, w jaki sposób mam taką postacią wykonać klucz do sejfu, w którym znajduje się mapa do siedziby Klanu Żelaza? Czy musze poduczyć się w kowalstwie czy może jednak mogę jakoś nauczyć, Magnusa danego schematu? Jeśli mogę go nauczyć to jak?
Klucz złożysz bez problemu, nawet grając magiem. Ja przynajmniej tak miałem. (To tak jak z tymi okularami z klanu koła, je również złożysz magiem).
ShaneJan 13 2007, 09:40 PM
Hmm miałbym pytanie - GDZIE DOKŁADNIEJ znajduje się ten WŁAZ DO PODZIEMI w ROSEBURGU?
Proszę o podanie mniej więcej położenia tego wejścia, TYLKO TO i NIC WIĘCEJ ŻADNYCH SZCZEGÓŁÓW.
A jak już ktoś musi to niech spojleruje.
Z góry dzięki;)
EDIT:
Kurcze, minute po wysłaniu posta znalazłem wejście, sorry
GethysanFeb 10 2007, 01:48 AM
No dobra, dawno znalazłem wejście, znam hasło, tylko nie mogę go otworzyć! nic nie moge przy nim zrobić, jak na niego najeżdzam kursorem to mi sie nie podświetla , nic. o co chodzi?
MaciurekFeb 10 2007, 09:06 AM
No dobra, dawno znalazłem wejście, znam hasło, tylko nie mogę go otworzyć! nic nie moge przy nim zrobić, jak na niego najeżdzam kursorem to mi sie nie podświetla , nic. o co chodzi?
hmm... dziwne. Domyślam sie że chodzi ci o wejście do grobu Manoksa.
Też raz tak miałem. Wtedy wszedłem do kanałów przed wejściem do katedry, doszedłem do drzwi kliknąłem na nich (chyba ze trzy razy) potem wróciłem i drzwi do grobu otworzyły się bez problemu.
Jest jednak szansa (spora) że się myle.
ShaneFeb 10 2007, 10:31 AM
Może to być jakiś bug czy coś w tym stylu. Spróbuj wejść, a jak nie podziała to wyjdź z Roseburga, potem wróc i jeszcze raz.
GethysanFeb 10 2007, 12:29 PM
Też raz tak miałem. Wtedy wszedłem do kanałów przed wejściem do katedry, doszedłem do drzwi kliknąłem na nich (chyba ze trzy razy) potem wróciłem i drzwi do grobu otworzyły się bez problemu.
Jakie drzwi w kanałach? Przeszukałem obie części kanałów w kaladonie i nie przypominam sobie czegoś takiego.
GethysanFeb 10 2007, 12:31 PM
Sry że nie editowałem poprzedniego ale jakoś nie chce mi przyjąć edycji posta.
Chodzi mi o właz w Roseburgu a nie o drzwi w Kaladońskiej świątyni.
MaciurekFeb 10 2007, 01:45 PM
Chodzi mi o właz w Roseburgu a nie o drzwi w Kaladońskiej świątyni.
Mi też.
Chodzi o to, że jeżeli wejdziesz do kanałów przed głównymi drzwiami do świątyni, połazisz trochę i znajdziesz drzwi, klikniesz na nie, to pojawi się jakiś tekst, a potem idziesz do Roseburgu, do grobu i wchodzisz.
GrusewittzFeb 10 2007, 01:54 PM
Niezupełnie. Właz do Mannox Hole w Rosenburgu otwiera inne hasło niż crimstone. Trzeba wejść do grobu w piwnicach swiatyni, obejrzeć nabazgrana krwią inskrypcję na wieku sarkofagu i pogadać z historykami świątynnymi co ona oznacza. Dopiero jak Gunther i Hadrian przetłumaczą nam jej znaczenie mamy hasło do jaskini Mannoxa.
GethysanFeb 10 2007, 03:27 PM
No to o to hasło mi chodziło.
Aragorn92Apr 24 2010, 07:51 PM
Chciałem dołączyć się do tematu,i zapytać jak i kiedy rozpocząć drugą misję dla Hadriana. Kiedy chcę z nim gadać pisze takie coś:[hadrian patrzy na ciebie nawiedzonym wzrokiem,ale nic nie mówi i znów spuszcza głowę]. gadanie z Guntherem i aleksandrem nic nie dało
CEZARApr 24 2010, 08:52 PM
Chciałem dołączyć się do tematu,i zapytać jak i kiedy rozpocząć drugą misję dla Hadriana. Kiedy chcę z nim gadać pisze takie coś:[hadrian patrzy na ciebie nawiedzonym wzrokiem,ale nic nie mówi i znów spuszcza głowę]. gadanie z Guntherem i aleksandrem nic nie dało sad.gif
Trzeba samemu wykazać inicjatywę i nie przejmować się ignorancją owych badaczy

Będą z tobą gadać dopiero, gdy znajdziesz kryjówkę Manoksa i przyniesiesz leżące tam fanty.