Witam. Mam kilka problemow w przejsciu I aktu... Dokladniej chodzi o to jaki trzeba miec poziom znaku Aard zeby zrobic sobie droge w krypcie i jaskiniach.. I jak pokonac te cholerne roślinki w jaskini pod miastem ?

Z gory dzieki za pomoc.
Roślinki są mało odporne na ogień więc polecam znak Igni i styl silny mieczem srebrnym.

A żeby zrobić sobie przejście wystarczy poziom pierwszy. Zapewne nie możesz przejść przez te skały, bo nie wykonałeś zadania dla Mikula.
No wlasnie zeby wykonac zadanie Mikula musze zabic wszystkie Ghule w krypcie, a jeden ghul jest za rozwalana sciana. Mam juz chyba 3 poziom znaku Aard, wykorzystalem podwojenie mocy tego znaku i dalej nic.... Probowalem zainstalowac od nowa gre i zaistalowac patcha ale to tez nic nie dalo . Nie wiem co robic....
Roślinki są mało odporne na ogień więc polecam znak Igni i styl silny mieczem srebrnym.

A żeby zrobić sobie przejście wystarczy poziom pierwszy. Zapewne nie możesz przejść przez te skały, bo nie wykonałeś zadania dla Mikula.



Tu nie chodzi konkretnie o mikula nie musisz zabijać tych za ściana musisz pochować przyjaciela kupca (czyli tego od roślinek w jaskini pod miastem) wtedy otworzy Ci sie dodatkowa lokacja w krypcie z ghulami
Tu nie chodzi konkretnie o mikula nie musisz zabijać tych za ściana musisz pochować przyjaciela kupca (czyli tego od roślinek w jaskini pod miastem) wtedy otworzy Ci sie dodatkowa lokacja w krypcie z ghulami



Niestety żeby odblokować 2 część krypty trzeba zakończyć zadanie u Mikula. Sam Mikul mówi, gdy kończymy zadanie u niego, że wraz z innymi strażnikami idzie wykopać stare przejście w krypcie żeby znaleźć skarb.

Skoro nie możesz przejść to może zabiłeś już wszystkie możliwe i możesz już wracać do Mikula?
Niestety żeby odblokować 2 część krypty trzeba zakończyć zadanie u Mikula. Sam Mikul mówi, gdy kończymy zadanie u niego, że wraz z innymi strażnikami idzie wykopać stare przejście w krypcie żeby znaleźć skarb.

Skoro nie możesz przejść to może zabiłeś już wszystkie możliwe i możesz już wracać do Mikula?


Najpierw zabijasz wszystkie DOSTĘPNE ghule, biegniesz do Mikula i opowiadasz o tym, że oczyściłeś kryptę i że ghule wabił trup otrutej dziewczyny. Mikul biadoli nad dziewczyną i mówi, że kilku strażników poszło odkopać chodnik w krypcie. Wracasz do krypty, masz jeden korytarz więcej, leżą przy nim trupy strażników (wcześniej ich nie było), zabijasz kolejne ghule, w tym jednego większego. Do krypty można wrócić od razu po rozmowie z Mikulem, całość można załatwić na jednym eliksirze "kot". Od krypty do Mikula droga prosta. Aha, znak ard wystarczy najprostszy (chyba w ogóle).
Ja tez mam ten problem ... sciana nie do przebicia questa mikula zrobilem w 100% tylko nie pamietam zebym kogos tam pochował ... nie wiem juz co robic
Ja tez mam ten problem ... sciana nie do przebicia questa mikula zrobilem w 100% tylko nie pamietam zebym kogos tam pochował ... nie wiem juz co robic


W karczmie jest kupiec, który zleca odnalezienie przyjaciela. Przyjaciela, a raczej jego zwłoki znajdujesz w jednej z roślin w jaskini pod miastem. Dalej kupiec zleca pochowanie zwłok. Można je pochować w kaplicy - i po tym zadaniu otwiera się dalsza część jaskini.
Czy wy kołowaci jesteście?! Jakiś czas temu napisałam dokładnie jak to zrobić podpierając się cytatem Darksuna dla ścisłości (jemu nie mam nic do zarzucenia). Ściana w krypcie JEST nie do rozwalenia, zabijasz DOSTĘPNE ghule i wracasz do Mikula pogadać z nim. On biadoli nad dziewczyną, a potem mówi, że poszli tam kopać strażnicy - TO ONI ROZWALAJĄ TĘ ŚCIANĘ (a raczej gruzowisko). Wtedy masz dodatkowe komnaty (liczba mnoga). Żeby dostać się do jednej z nich rozwalasz ścianę Ardem. Głowę potwora, który tam mieszka zanosisz Łowczemu jako trofeum.

Jeśli chodzi o roślinki pod miastem to weź jaskółkę (puszczyk też się przyda), a potem używaj Igni i silonego stylu mieczem (racja Zoltan, srebrnego jeszcze nie ma) wycofuj się kiedy słabniesz - uważąj też żeby nie strzelało do Ciebie kolcami więcej roślinek naraz. W jednej z roślin jest czaszka przyjaciela grubasa z karczmy. Idź do Wielebnego, on udostępni Ci sarkofag w kościele na pochówek. Możesz pochwalić się zleceniodawcy.

Te dwa zadania nie mają ze sobą nic wspólnego. Uff ...
Mam juz chyba 3 poziom znaku Aard, wykorzystalem podwojenie mocy tego znaku i dalej nic....


Jakim cudem masz 3 poziom znaku? Do trzeciego poziomu potrzeba srebrny talent, a ja jeszcze nigdy nie nabiłem sobie 15 lvl w pierwszym akcie.

Jeśli chodzi o roślinki pod miastem to weź jaskółkę (puszczyk też się przyda), a potem używaj Igni i silonego stylu srebrnym mieczem, wycofuj się kiedy słabniesz - uważąj też żeby nie strzelało do Ciebie kolcami więcej roślinek naraz.


Ekhem, srebrny miecz dostajemy chyba na początku 2 aktu. A co do walki z ,,tymi roślinkami'' to odpowiedni temat jest już w dziale walka. Trzeba trochę przeglądać forum, a nie pisać nowy temat bez zastanowienia bo się robi SPAM.
Niestety żeby odblokować 2 część krypty trzeba zakończyć zadanie u Mikula. Sam Mikul mówi, gdy kończymy zadanie u niego, że wraz z innymi strażnikami idzie wykopać stare przejście w krypcie żeby znaleźć skarb.

Skoro nie możesz przejść to może zabiłeś już wszystkie możliwe i możesz już wracać do Mikula?


Apropos, bo przechodzę Wiedźmina po raz drugi i tym razem pojawił się problem innego rodzaju.
Gdy szedłem do Mikula i nagle pojawia się akcja z Kalksteinem, którego Salamandra chce ubić, nie tyle wywaliło mnie z gry, co razem z alchemikiem przeniosło do karczmy wraz z całym dialogiem. Kolejny błąd polega na tym, że gdy wróciłem na miejsce, to jest ogień torujący mi drogę do Mikula i...pachołków Salamandry. Praktycznie rzecz biorąc dwa błędy gry w jednym quesćie. Wszystko inne wykonałem tylko to mnie blokuje

PS. nie ważne w jaką wersję gram. Z tego co do tej pory wyczytałem, to każdemu bez żadnych wyjątków gra sprawia problemy. Co tylko świadczy o jakości produktu.

Gdyby nie mnóstwo błędów i innych usterek, gra byłaby wybitna, tym czasem pod względem ogólnej sprawności technicznej jest zaskakująco niedopracowana.