STATYSTYKI:
STR: ~150
DEX: ~100
VIT: reszta
EN: nic
Moje staty wyglądają tak:
UMIEJĘTNOŚCI:
Asska ww opiera się na drzewku Dyscyplina Cienia więc potrzebne nam prawie wszysko z tego drzewka
Sztuki Walki
Pazur smoka: 1 pkt do rozwinięcia
Szpon smoka: 1 pkt do rozwinięcia
Ogon Smoka: 1 pkt do rozinięcia
Lot smoka: 1 pkt do atakowania
Pułapki: (niekoniecznie)
Odnisty podmuch: 1 pkt do roziwnięcia
Ślad ognia : 1 pkt do roziwnięcia
Wartownik ostrzy: 1 pkt do roziwnięcia
Furia ostrzy: 1 pkt do rozwinięcia lecz czasem się przydaje
Tarcza ostrzy: 1 pkt
Dyscyplina Cienia
Mistrzostwo szponów: max ( nie musze chyba tłumaczyć)
Zw. szybkość: 1-5 pkt nie więcej
Zniknięcie: 1 pkt do roziwnięcia (chociaż czasem przydatne)
Jad: max bo to nasza broń.
Blok: 5 pkt + z itemów wyjdzie ponad 60% szansy na blok
Wojownik cienia: 1 pkt do roziwnięcia
Mistrz Cienia: ma (nie musze tłumaczyć)
Psychiczny mlot: 1 pkt do roziwnięcia
Placz cieni: 1 pkt do roziwnięcia
Uderzenie umysłu: 1-5 pkt. Beż tego asska to nie asska
Co więcej. Czas na stuff I tu wyjdzie troche drogo
Rękawice:
Stalowije
Zalety: 60% ed, 10% szans na druzgocące uderznie
Wady: zbyt dużo siły wymagaja
Przykładowe stalowije:
Pierścienie:
2x Obrączka Bul-Katohsa
Zalety: 5% wykradzionego życia za każde trafienie, życie
Wady: brak
Przykładowe BK:
2x Soj:
Zalety: dużo many
Wady: brak rl i życia.
Przykładowy SOJ:
Pas:
Siatka Arachnidów:
Zalety: 1 do all skili. Troche many. 20 fcr.
Wady: brak hp.
Przykładowa siatka.
Sznur Verdunego:
Zalety: Dużo hp, fhr
Wady: brak skilli
Buty
Tancerz Cieni:
Zalety: 2 do dyscypliny cienia, frw, fhr, 20 dex
Wady: zbyt duży str
Przykadowe Tancerze:
Hełm:
Czako:
Zalety: 2 do all, hp, mana
Wady: brak
Delirium:
Zalety: dużo

Wady: mało

Btw: Akurat to Delirium jest wyjątkowe. Dlatego że ten diadem w sobie miał 3 do dyscypliny cienia + hp.
Przykładowe delirium:
Zbroja:
Enigma
Zalety: 2 do all, dużo str, teleport, troche hp, frw
Wady: brak
Przykładowa enigma:
Okowa Grozy
Zalety: 2do all, resy, 20 str, 8 pkt hp wykradzione za kazde trafienie
Wady: brak
Przykładowy COH:
Amulet:
Kalejdoskop Mary:
Zalety: 2 do all 5 do all stats, all res
Zalety: brak
Wyjątkowy amulet:
Oto screen:
No i przyszedł czas na szpony
Oczywiście CHAOS. Najlpiej dwa takie. Ew. jako drugi mogą być Pazury Ognistego Jaszczura. CHAOS najlepiej zrobić w SUWAYYAH'u albo NOŻYCOWYM SUWAYYAH'u. Najlepiej jak te szpony mają jakieś bonusy. Np. tak jak moje CHAOSY
Pierwszy:
http://omen12.w.interia.pl/asska_ww/chaos1.JPG
Drugi:
http://omen12.w.interia.pl/asska_ww/chaos2.JPG
Stuff:
10 x grand charm 1 do dyscypliny cienia + bonusy (np. hp, frw, fhr)
Przykładowy skiller:
http://omen12.w.interia.pl/asska_ww/gc.JPG
9 sc hp z bonusami
Przykładowy sc
http://omen12.w.interia.pl/asska_ww/sc.JPG
1 annihilus:
Przykładowy annihilus:
http://omen12.w.interia.pl/asska_ww/anni.JPG
Jako drugie bronie dajemy:
Wezwanie do broni:
Przykładowe CTA:
http://omen12.w.interia.pl/asska_ww/cta.JPG
Bezpowieki mur (zeby zwiększyć boo o 1 lvl)
I to tyle.
Drogo to wychodzi. 2x chaos to juz LO, Coh ber + ist ew. enigma Jah + ber, cta ohm + ist +mal, itemów nie będe podawał cen bo to zależy od serwera.

Taktyka
Przeciwko każdej postaci taka sama. Biegniemy teleportujemy się Lotem Smoka i walimy Trąbą. Ew. czasem trzeba walić MB.
