c.s.n.r.d.i.May 19 2009, 02:39 PM
proponuję walkę na 2 bronie dla łowcy, paladyna, barbarzyńcy, wojownika czystego i mieszańca (z magiem i/lub złodziejem) a także złodzieja/barda
bronie sieczne - ranią większość celów ale nie wszystkie..
katany - mocniejsze i szybsze niż długie miecze i topory
1 ręka: katana + 3 "furia niebios" (dzielnica światyń strzeżony budynek 2 piętro) szansa na ogłuszenie celu + szansa na wyładowanie czyli 1-20 obr od elektr.
2 ręka: katana + 2 "zerthowe ostrze Daakona" (promenada waukeen, targ przgody, babka handluje unikatami z Thormenta) bardzo przydatne dla magów/bardów bo zwiększa ilość zaklęć do zapamiętania
mały wyjątek dla paladynów, większą rzeź wywołuje połączenie karsomira (oburęczny+5, + rozproszenie czaru na cel + odporność na magię dla użytkownika, dostępny po zabiciu smoka firkraga) stylu walki bronią obóręczną i wysokopoziomej umiejętności wir/ większy wir
coś obuchowego na golemy..
cepy/morgenszterny, wolniej się nimi macha niż młotkami czy maczugami, ale zadają więcej kuku wrogom + mają różne bajery:
1 ręka: cep bojowy wieków +3/+5 (zależy od znalezionych kul, w twierdzy d-Arnise są 3 w tronie są jeszcze 2) obr. 1-6+3/5 + po 1 obrażeń od zamontowanych kul
2 ręka: ogon wiwerny ma obrażęnia 2x4+1 + szansę na zatrucie