Jak odpowiedzieliscie inne to bardzo prosze powiedzieć co to jest
Oddałem swój głos na INNE, bowiem niczego mi w starych falloutach nie brakowało. Oczekuję że F3 będzie miał jeszcze więcej NPCów, jeszcze więcej dialogów i jeszcze większy świat i ten niezapomniany klimat...

Co do umiejetnóści, uważam, że nie trzeba nic na siłę dodawać nowego.
Zagłosowałem na inne. Wolę nic nie oczekiwać bo się później jeszcze zawiodę. ;]
Skasowałem sondę, bo była nieprzemyślana (lekko mówiąc...). Piszcie ogólnie, czego oczekujecie od Fallout 3.
Ja oczekuję od F3 hmmmm... Grafiki 3D (podobno taka miała być) tym razem za mapę niech dadzą europe a nie Ameryke Północną Więcej broni ciękich bo się ostatnio zawiodłem (no moe nie na Bozarze)Więcej NPC i więcej PRACY!! Chociaby płatny zabójca albo Łowca Ludzkich Głów i więcej pojazdów do poruszania się =] i swój parking (lotnisko, port) więcej towarzyszy. To chyba wszystko pozdro dla wielbicieli Fallouta
Grafika może być tka jaka jest, ale fajnie by było gdyby na npckach było widać armory jakie noszą, większy świat, więcej zadań, więcej upgradeów samochodów, więcej broni i wogóle wszystkiego więcej co nie znaczy nie podobają mi się te fallouty, są ekstra.
Grafa może być nawet jak w F2 tylko żeby dali teraz mapę całego światu =] niech się chociarz raz postarają
calego swiata to by bylo za duzo roboty . i ile czasu by ci zajęło wszystkiego odkrycie.

sama mapka swiata f2 ma 1400x1500pikseli, wiec jak duza by byla calego swiata/ew. kontynentu. no i albo by bylo wiecej lokacji albo kompletne pustkowie.
Skoro to ma być taka super nowoczesna gra to dlaczego niema być mapy całego świata i lokacji

Bezsensowny post, ostrzeżenie ode mnie - Athlann
Bo zrobienie czegoś tak ogromnego w sposób sensowny jest praktycznie niemżliwe. World mapy z F1, F2 i FT nie są nawet 1/4 Całej Ameryki północnej. Wyobraź sobie ile musieliby w takim razie zrobić Lokacji twórcy, aby ten twój cały świat miał sens Około 1000 conajmniej. Tak szczerze - odwiedziłbyś każdą? Ogólnie to ja bym chciał, żeby po przejściu gry teleportowała mi sie kasa na biótko i w pudełku była skórzana kurtka, desert eagle oraz bozar, ale ten temat docelowo miał mieć jakiś sens. Zastanów się nad tym co piszesz i dopiero wtedy klikaj "Dodaj odpowiedź".
ale ten temat docelowo miał mieć jakiś sens.

przykłady gier na generowanie olbrzymich połaci terenu na podstawie odpowiednio przygotowanego dwu wymiarowego obrazka: (chyba) Arcanum i ... Chrome



Gdyby świat gry miałby być tak ogromny, to ilość lokacji także musiałaby być bardzo duża. Wydaje mi się, że nawet gdyby były one generowane na podstawie obrazka potrzeba by strasznie wiele pracy, żeby były one ciekawe. Chodzi mi tu m.in. o NPC, questy czy różne drobiazgi, które odróżniałyby jedną lokację od drugiej. W przytoczony przez Ciebie sposób możnaby faktycznie zrobić ogromną ilość lokacji i mimo, że każda byłaby trochę inna po pewnym czasie zauważałoby się ich znaczne podobieństwo (aby do tego nie dopuścić, jak już wspominałem, potrzeba by bardzo dużo pracy).
Mimo wszystko koncepcja całego świata w grze wydaje się bardzo ciekawa. Miło by było odkrywać co działo się po konflikcie nuklearnym np. w Europie czy Afryce ;]
w afryce, czy europie mogło by nie być za ciekawie. z holodysków z historią świata wynika, że ameryka miała największe złoża ropy (przez odkrycie jej na oceanie), tak więc na innych kontynentach rozwoj technologi nie był by na tym samym poziomie - mniej broni energetycznej, miast itd. poza tym nie było by tam chocby bractwa stali
Skoro to ma być taka super nowoczesna gra to dlaczego niema być mapy całego świata i lokacji 

Bezsensowny post, ostrzeżenie ode mnie - Athlann

To zacznij czytać posty innych! PRzecież pare wypowiedzi wcześniej napisałem pare argumentów na to, ze to praktycznie nie jest możliwe.
Wydaje mi się, że nawet gdyby były one generowane na podstawie obrazka potrzeba by strasznie wiele pracy, żeby były one ciekawe. Chodzi mi tu m.in. o NPC, questy czy różne drobiazgi, które odróżniałyby jedną lokację od drugiej. W przytoczony przez Ciebie sposób możnaby faktycznie zrobić ogromną ilość lokacji i mimo, że każda byłaby trochę inna po pewnym czasie zauważałoby się ich znaczne podobieństwo (aby do tego nie dopuścić,  jak już wspominałem, potrzeba by bardzo dużo pracy).

W Morrowindzie było wiele lokacji, ale miast nie aż tak dużo, a ja mam na myśli same lokacje-miasta. Poza tym twórcy sami przyznali (a w końcu beth zabiera się za fallouta), że było zbyt wiele podobnych do siebie jaskiń i tego typu miejsc, więc teraz będą stawiać na jakość, nie ilość. Nie twierdzę, że to nie jest możliwe - twierdzę, że to jest praktycznie niemożliwe
od F3 oczekuje grafiki jak z FT fabuły takiej samej jak w F1 czy F2 może być także wielkość świata równa całym stanom a żeby można było powędrować sobie spokojnie i co najważniejsze oczekuje ukazania wszystkich krypt (chociaż wiem że to raczej nie możliwe umieścić ok. 150 takich krypt)
Po pierwsze : musza byc tury.....jesli tego nie bedzie to nie kupie tej gry !
Po drugie : nie moga przesadzic z 3D i nie moze wygladac jak Morrowind czy Might & Magic
Po trzecie : fabula gry musi byc kontynuacja F2 lub wydarzeniami z przed F1
Po czwarte : gra musi miec wiele nawiazan do F1 i F2
Po piate : musi byc dluga..........tzn miec wiele pobocznych questow wiecej niz w obu Falloutach naraz (to minimum)
Po szoste : chcial bym zeby bylo wiecej mozliwosci - chodzi mi glownie o to jesli jestes slaverem to mozesz kupowac ludzi........mysle o tego typu smaczkach

Jesli gra bedzie sie trzymac mniej wiecej tego to z przyjemnoscia ja kupie i przejde ze 100 razy.............oczywiscie producenci gry wymysla jeszcze jakies smaczki, ale modle sie o to zeby tylko nie przesadzili
lepiej przemyslana mapa walki, chciałbym zeby akcje snajperskie wyglądały jak w jagged aliance (tam czuje sie odległość i strzały z 800m daje wielka satysfakcje)
więcej npc,dialogów,większy świat, lepsza grafika (niekoniecznie 3d ale grafika z tacticksa by wymiatała!) jeśli to zrobia gra zostanie nową religia a jak dodadzą możliwość grania na multi (choćby tak na przyczepkę) też bedzie fajnie.

ps. a zapomniałem jak zrobia grafe 3d to nie mogą tego schrzanic i zrobić cukierkowego badziewia z czerwoniutką krwia, ma to byc z klimatem i dobrym wygladem krwi!
Jak chcesz jagged aliance to sobie w niego pograj, a od Fallout’a precz! Najgorszą rzeczą jaką mogli by zrobić jest przekombinowanie. Oczywiście należy podkręcić poprawić itd. ale dalej musi być to S.P.E.C.I.A.L., bo inaczej już lepiej by było od razu ogłosić fiasko. Twórcy VB stanieli przed dużym wyzwaniem i o ile słyszałem im się udało (Choć potem wszystko poszło na marne jak ich wywalili), podobno przerobili oni S.P.E.C.I.A.L.’a tak że dało się w niego (dało, ale nie musiało) grać w czasie rzeczywistym (co było wymagane dla poszerzenia rynku), niemniej wciąż był to stary dobry S.P.E.C.I.A.L. . Bethesda oprze się pewnie na tym rozwiązaniu, o ile nie wskrzesi VB w całości (co też jest możliwe). Ale niestety nic nie wiadomo.

Co do poprzedniej (nieco zabytkowej) rozmowy, to błędem było by robić całą mapę świata, a głównym powodem tego jest fakt że chinole rozwalili tylko USA. A reszta świata tylko jest w kryzysie gospodarczym i ma gdzieś pustkowia USA. Swoją drogą powinni zrobić jakiś motyw z tym w F3, ale bez przesady. Niemniej skala globalna to ciężka przesada, a teksas to i tak dużo.
Jak chcesz jagged aliance to sobie w niego pograj, a od Fallout’a precz! Najgorszą rzeczą jaką mogli by zrobić jest przekombinowanie. Oczywiście należy podkręcić poprawić itd. ale dalej musi być to S.P.E.C.I.A.L., bo inaczej już lepiej by było od razu ogłosić fiasko. Twórcy VB stanieli przed dużym wyzwaniem i o ile słyszałem im się udało (Choć potem wszystko poszło na marne jak ich wywalili), podobno przerobili oni S.P.E.C.I.A.L.’a tak że dało się w niego (dało, ale nie musiało) grać w czasie rzeczywistym (co było wymagane dla poszerzenia rynku), niemniej wciąż był to stary dobry S.P.E.C.I.A.L. . Bethesda oprze się pewnie na tym rozwiązaniu, o ile nie wskrzesi VB w całości (co też jest możliwe). Ale niestety nic nie wiadomo.

Co do poprzedniej (nieco zabytkowej) rozmowy, to błędem było by robić całą mapę świata, a głównym powodem tego jest fakt że chinole rozwalili tylko USA. A reszta świata tylko jest w kryzysie gospodarczym i ma gdzieś pustkowia USA. Swoją drogą powinni zrobić jakiś motyw z tym w F3, ale bez przesady. Niemniej skala globalna to ciężka przesada, a teksas to i tak dużo.



nie chce jagged aliance tylko poprawienia walki na dystans , gdy przeciwnik byl parę ekranów od ciebie w f1 i f2 wyglądało to dość słabo, a walka z 800m w "jaggecie" jest bardzo fajnie rozwiązana (kule itp efekty)
Te wasze posty sa troche smieszne.. tzn nie wszytkie. Bo w temacie jest napisane kto czego by chcial w falloucie. No i widze ze jak ktos sie wypowie ,że chciałby by było jak w jagged alliance to inna osoba nabija posta i go jedzie :|
Po pierwsze : musza byc tury.....jesli tego nie bedzie to nie kupie tej gry !


No to raczej możesz nie odkładać na nią kasy

Ja chciałbym przede wszystkim żeby te grę tworzyli ludzie "czujący" klimat starych Falloutów i tchnęli go w swoje dzieło.
Narazie gry nie skreślam, ale jestem baaardzo sceptyczny.
Po pierwsze: Chcę by Fallout był Fallout’em!
Wszystkie sugestie że Fallout ma być jak jakaś inna gra w oczywisty sposób wołają o pomstę!
Po drugie: Na razie nie wiemy nic, a więc zakładanie z góry że tur nie będzie, jest jak na razie bezpodstawne. O wiele bardziej prawdopodobne jest że zastosują rozwiązanie z VB, czyli Tury/Czas rzeczywisty do wyboru. Ale jak już mówiłem: Na razie nic nie wiadomo i dopóki nie będzie konkretnych informacji na ten temat, to nie ma co malkontencić.
W trójce powinna znaleźć się chociaż jedna lokacja z fallouta 2. Jestem ciekaw jak by wyglądało Gecko w nowej grafice. Jednak programiści nie powinni przesadzić z grafiką 3d, bo po prostu nie pasuje do niektórych gier.
Po przemysleniu i przeczytaniu wszystkiego co tu napisaliscie..............to mysle ze zgodzicie sie teraz ze mna..........F3 najlepiej jak by wygladal jak F2 tylko zeby byla nowa wciagajaca fabula...Mi by wystarczylo jak by tak bylo.........
Zgadzam się z tobą Nagi_szopen. Tylko mógłby być Latacz do wykorzystania a nie tylko samochodzik z bugami
F3 najlepiej jak by wygladal jak F2 tylko zeby byla nowa wciagajaca fabula...



...to znaczy, że najlepiej by było, żeby wciąż był w rzucie izometrycznym, czy żeby przenieść oprawę graficzną z F2 do F3 ?
No na 2D nie ma co liczyć. Ale jak pokazują (niestety) rzadkie przypadki, da się zrobić takie 3D że nie ustępuje ono dobremu 2D (Oczywiście mówię tu o stylu, a nie bajerach).

Podsumowując: Wiadomo że F3 będzie w 3D, ale mimo to chcemy by owe 3D wyglądało jak porządne izo (Co jest możliwe)!
Ja nie mowilem ze F3 bedzie w 2D.............Ja poprostu bym tak chcial, a to jest juz roznica.........Troche poprawek w grafice F2 (lecz niewiele) i mi by pasowalo.....Takie poprostu jest moje zdanie
Ja nie mowilem ze F3 bedzie w 2D.............Ja poprostu bym tak chcial, a to jest juz roznica.........Troche poprawek w grafice F2 (lecz niewiele) i mi by pasowalo.....Takie poprostu jest moje zdanie


wątpie nawet legendarny starcraft właśnie został zapowiedziany i bedzie w 3d

http://sc.gosugamers.net/news.php?id=6151
Może niektórych zaskoczę. Ale ja bym chciał enklawę! Nie wiem dla czego ale po prostu uwielbiam styl tych drani! Oczywiście nie mówię tu że by byli głównym wrogiem, ani nawet wrogiem, ale żeby jakieś ich pozostałości były. Między innymi mam nadzieje, że będzie można mieć ich PA (Uwielbiam go). Ale także fajnym motywem byłoby spotkanie jakichś niedobitków (I niekoniecznie wrogich), fajny byłby motyw ratowania ich przed śmiercią. W końcu nie wszyscy byli źli, a wśród mutantów też w końcu byli dobrzy. Mam nadzieję że twórcy dobrze wykorzystają ich potencjał.
wątpie nawet legendarny starcraft właśnie został zapowiedziany i bedzie w 3d

http://sc.gosugamers.net/news.php?id=6151



Czytaj uważnie, a potem trąb - zapowiedziana została... zapowiedź
Co bym chciał?

Poza oczywistym,

1) by dostęp do broni palnej był bardzo trudny, amunicji mało, ale by była zabójcza - tzn. jeden, dwa strzały w standardzie i gość leży
2) by było duuuużo lokacji do przeszukania (takich resztek po dawnym świecie), by był skill "rusznikarz" - naprawa, przerabianie broni
3) by nie było przegiętych pancerzy (swoją drogą skill "tworzenie/naprawa pancerzy skórzanych..." itp. też by był ciekawy - "pancerz z gecka" )
4) by było dużo więcej dorywczych prac do wykonywania (vide ochrona karawan z F1)
5) by było więcej organizacji do których można się przyłączyć (ale nie na zasadzie dobry/zły) z tego konsekwencjami
6) by skille/perki niebojowe były istotniejsze niż jest teraz (vide chociażby ilość niebojowych questów w BG2)
7) by zmodyfikować engine gry tak by nie dało się przejść czegoś metodą load/save (np. otwieranie/rozbrajanie do skutku)
9) BEZ BRONI ENERGETYCZNEJ (wiem, brzmi jak herezja ale wierzę, że dałoby to jeszcze lepszy klimat) - ewentualnie unikaty z jeszcze mniej dostępną amunicją
10) by urealnić zadawany damage oraz wpływ trafień w poszczególne części ciała (jedno celne trafienie np. w płuco i gościu dalej nie walczy tak naprawdę)

No i parę innych rzeczy pewnie jeszcze.

Generalnie: w stronę realizmu i... jeszcze lepszego klimatu.

PS.

1) by był (auto)skill ~ "parowanie w walce wręcz" (kto liznął szermierkę zajarzy )
1) by dostęp do broni palnej był bardzo trudny, amunicji mało, ale by była zabójcza - tzn. jeden, dwa strzały w standardzie i gość leży


Ogólnie się zgadzam, ale należy zachować umiar! Oczywiście broń powinna być rzadsza, i amunicji mniej. Dwa strzały na skórę też mogą być. Ale im dalej w grę, tym powinno być bardziej tak jak jest, bo Gamepley w końcu też się liczy.
2) by było duuuużo lokacji do przeszukania (takich resztek po dawnym świecie)


Jak najbardziej! Ale należy zachować umiar, bo czasem jak jest za dużo, to też jest źle.
...by był skill "rusznikarz" - naprawa, przerabianie broni


To dobry pomysł, ale musi być to dobrze rozwiązane. Tj. zacięcia, przegrzanie lufy itp. a nie jakieś procenty.
3) by nie było przegiętych pancerzy (swoją drogą skill "tworzenie/naprawa pancerzy skórzanych..." itp. też by był ciekawy - "pancerz z gecka" )


Ja tam nie mam nic do przegiętych pancerzy, zresztą są one super (Tym bardziej że już takie zaczynają robić naprawdę), a zasuwanie w żałosnej skórzance jakoś mi nie pasi, ok. na początek mogą być, ale potem by było bez sensu.
4) by było dużo więcej dorywczych prac do wykonywania (vide ochrona karawan z F1)
5) by było więcej organizacji do których można się przyłączyć (ale nie na zasadzie dobry/zły) z tego konsekwencjami
6) by skille/perki niebojowe były istotniejsze niż jest teraz (vide chociażby ilość niebojowych questów w BG2)


Ogólnie za! Choć Dobry/Zły może być!
7) by zmodyfikować engine gry tak by nie dało się przejść czegoś metodą load/save (np. otwieranie/rozbrajanie do skutku)


Jest na to prosty sposób! Jak najmniej losowości, a jeśli już to pre-losowanie. Na szczęście Bethesda ma z tym doświadczenie i może nie skaszanią.
9) BEZ BRONI ENERGETYCZNEJ (wiem, brzmi jak herezja ale wierzę, że dałoby to jeszcze lepszy klimat) - ewentualnie unikaty z jeszcze mniej dostępną amunicją


No tu już przegiąłeś. Normalnie jestem za tym by nie było jakichś plazm. Ale w Falloucie po prostu być muszą! tzw. obciążenie tradycją!
10) by urealnić zadawany damage oraz wpływ trafień w poszczególne części ciała (jedno celne trafienie np. w płuco i gościu dalej nie walczy tak naprawdę)


Niby tak, ale i tak jest już dobrze, to po co przeginać?
Hehe Rezro ja tylko wyraziłem swoją (i tylko swoją) opinię. Masz inną i spoko wodza, nie ma problemu.

Mnie przeszkadza wszechobecność plazm i znajdowanie pistoletów energetycznych. Jak dla mnie w postnuklearnym świecie powinien hulać wiatr i powinno być raczej więcej dzikości niż techniki. Fakt, z czasem by to się znudziło zatem w miarę nabierania xp'ków technika powinna iść naprzód ale raczej w kierunku techniki postnuklearnej - czyli wynalazków z dostępnego sprzętu a nie techniki hi-end, której nie ma nawet dziś. Bronie energetyczne mogłyby oczywiście istnieć ale widzę to raczej w formie eksperymentów niż produkcji seryjnej.

Ot, taka mała dygresja. Natomiast co do przegięć - wiadomo, wszystko powinno być robione "z głową". W ogóle jestem za systemem nabierania umiejętności w posługiwaniu się czymś poprzez... używanie tego - lub też poprzez naukę (książki, nauczyciele). Przyznawanie punktów umiejętności na poziom (klasyczne) choć wywodzi się z czystego RPG jest dla mnie bardziej sztuczne (bo nagle w wirze bitwy przybywa mi 40% lockpicka na ten przykład). Oczywiście w skrajnym przypadku prowadziłoby to do tego że gość strzelałby do każdej wrony/używał lockpicka na każdej skrzyni ale na pewno można to zaimplementować w grze w rozsądny sposób (blokując takie obejścia przez np. wagi trudności operacji).

Natomiast co do urealnienia broni - zdarzało mi się mając 95% spudłować po ileś tam razy pod rząd i vice versa. Ale już nawet o to nie chodzi, chodzi o to by odejść jak najdalej od FPP typu - kogo ołów więcej waży - moich kul czy twojego pancerza i stimpacków - a raczej - czy warto mi ryzykować okaleczenie/śmierć w tej walce. Oczywiście to radykalne podejście i wielu z was się ze mną nie zgodzi. Może dobrym rozwiązaniem byłoby po prostu... uszkadzanie się pancerza przy każdym mocnym trafieniu (upierdliwe w praktyce ale jednak - uproszczenie to zmniejszający się po prostu damage resistance). Gdybać można bez końca. Oczywiście masz rację, że równowaga jest potrzebna by jakiś kmiot z 5levelu cię nie załatwił jednym shotem jak masz... 50, ale nawet na tym levelu nie powieneś być czołgiem samym w sobie (bez pancerza/broni). Może lepiej położyć nacisk na np. generowanie NPC-owskich postaci, które się pojawiają walcząc po twojej stronie (w zależności od sytuacji) niż ładowanie bohaterowi na maxa hp-ków? Wszystko kwestia do przedyskutowania, pisałem punkty na gorąco więc nie sprzeczam się.

p.s. tuning swojego pojazdu to byłoby coś... zbierać na ekstra opony lub pancerz prawie jak... star trek
Może niektórych zaskoczę. Ale ja bym chciał enklawę! Nie wiem dla czego ale po prostu uwielbiam styl tych drani! Oczywiście nie mówię tu że by byli głównym wrogiem, ani nawet wrogiem, ale żeby jakieś ich pozostałości były. Między innymi mam nadzieje, że będzie można mieć ich PA (Uwielbiam go). Ale także fajnym motywem byłoby spotkanie jakichś niedobitków (I niekoniecznie wrogich), fajny byłby motyw ratowania ich przed śmiercią. W końcu nie wszyscy byli źli, a wśród mutantów też w końcu byli dobrzy. Mam nadzieję że twórcy dobrze wykorzystają ich potencjał.



zgadzam sie uwielbiam advanced power armor i atmosfere w ich baze, te helikoptery , muzyka klimat poprostu wymiata
Wbrew pozorom w większości zgadzam się z tobą erha. Ale tu chodzi o ten szkopuł, że jednak Fallout powstał w tych czasach co powstał i jest wzorowany na post-apo lat 60’tych. Czyli po prostu wszystkie te plazmy muszą być, bo inaczej to nie Fallout! Co do bardziej rzeczywistej wizji świata to pozostawmy ją dla innych gier post-apo.
Wbrew pozorom w większości zgadzam się z tobą erha. Ale tu chodzi o ten szkopuł, że jednak Fallout powstał w tych czasach co powstał i jest wzorowany na post-apo lat 60’tych. Czyli po prostu wszystkie te plazmy muszą być, bo inaczej to nie Fallout! Co do bardziej rzeczywistej wizji świata to pozostawmy ją dla innych gier post-apo.



Hehe no dobra i tak jestem wielkim fanem serii F.
Chciałbym żeby w nowym Fallout było widać jak postać oddycha ...
PipBoy: to nie ma sensu, takie rzeczy tylko niepotrzebnie żrą pamięć.

A i jestem przeciwko zbytniemu realizmowi, czyli dla mnie pomysl z tymi 2 strzalami odpada, wtedy by sie mniej skill liczyl a bardziej ktory w kolejce strzelasz... I w ogole by sie z tego Jagged Alliance zrobil (zna ktos?).

I fallout to retro-future, czyli lata 50 z ta jedna roznica ze ludzkosc jest o wiele bardziej rozwinieta technologicznie niz mialo to miejsce w rzeczywistosci...
Nie mogę znaleźć co dokładnie masz namyśli z dwoma strzałami i przyznaje że nie szukałem dokładnie. Ale ja bym był za wprowadzeniem podwójnego strzału w obrzynie (Oczywiście do wyboru z Single) i triple’a w broni automatycznej(Do wyboru z Single lub Burst). Bo pozwoliło by to skuteczniej wykorzystać siłę ognia (No i było by bardziej rzeczywiste). Nie powinno to wpłynąć na GP (Przypominam że mówię tu o klasycznym GP Fallout’ów), bo w końcu podwójny z obrzyna nie był by silniejszy niż seria z MP9, a nie jest to broń trudnodostępna. No i chciałbym zobaczyć odmianę Glocka 18 (Chodzi o pistolet z triple’m).
1) Więcej lokacji
2) Większa mapa
3) Więcej rodzajów przeciwników
4) Więcej pracy!
5) Więcej questów!
6) Żeby byłą Enklawa
7) Ulepszenia do broni (np. kolimatpry, granatniki)
8) Granaty Nasadkowe!
7) Zeby dało się strzelać z dwóch pistoletów naraz
9) J/w tylko że z dwoma nożami etc.
10) Więcej jaskiń
11) Jakaś tajemnicza organizacja (mistyczna najlepiej) i w trakcie gry okaże się że ma to związek z głównym celem gry
12) Dwa albo i trzy główne questy
13) Więcej spotkań losowych
14) Że większość działań ma by miało wpływ na to co się dzieje (bardzo się zawiodłem jak w Gecko w Elektrowni Atomowej koleś z Enklawy przez terminal mi obwieścił że przysyła latacza, a nic się nie stało)
15) Więcej pancerzy!
16) Bardziej wykorzystana umiejętność Nauka
17) Więcej pojazdów
18) Ciekawa by była broń co miałaby wpływ na grawitacje
19) Marzy mi się żeby była rasa postaci wykorzystąjcej coś w rodzaju czarów (tak jak w 4400 co mieli sił jakieś) pod wpływem promieniowania.
20) Że można by zdobyć radio i wybrać utwór muzyczny który chcemy słuchać (i możnaby wrzucać własne utowry) zasilane ofc na....baterie, lub ładawane z gniazdka
Hmm ja oczekuje od F3 klimatu chociaż wolałbym żeby zrobiono szybciej na zachęte coś w starym stylu F2 bo mimo wszystko F2 wydał mi sie jakiś taki mały bo przy dobrych grach czas zawsze szybko leci eh :] w skrócie chce żeby zabawa była długa i żeby można było godzinami grać bez znużenia na twarzy
pójde w ślady kolegi i też wypunktuje

-oczewiście wszystko najlepsze z pozostałych części (np. interfejs F1, F2, klimat i coś z FT multiplayer, możliwość poruszania się pojazdem po lokocji)
-możliwość montowania broni na pojazdach
-latacze (nie koniecznie enklawy) i nie atrapy jak w F2 ale normale którymi da się latać
-więcej przeciwników oraz przeciwnicy z pozostałych części
-duuuuuuużo dialogów
-broń na zamuwienie (idziesz do sklepu i zamawiasz giwere jakiej nikt nie ma - najlepiej żeby za każdym razem było coś innego)
-jeżeli będzie interfejs z poprzednich części to każda broń trzymana w rękach wyglądała inaczej (nie tak jak do tej pory)
-i wszystko to co najlepsze i pisano o tym wcześniej
Co bym chcial?

1. Tak samo jak w Fallout 2 wzór izometryczny bądz widok z perspektywy 3 osony (ponoć ma być)
2. Tworzenie postaci tak jak w Falloutach (to będzie w 3:))
3. Więcej pojazdów od samochodów po latacze
4. EDYTOR MAP I POSTACI:) Do Fallout 2 jest:) Można stworyć miasta, własną mape, dodawać itp.
5. Możliwość budowania własnej bazy/mieszkania w której gromadzimy całe nasze rzeczy, śpimy itd
6. Więcej osób w drużynie, więcej broni, pancerzów NPC itd.
7. Możliwość stworzenia własnej organizacji podobnej do Enklawy, Bracta Stali bądz Mafii, zrobienie gangu itd szkolenie rekrutów...
8. Tworzenie interesów od małego baru po kasyna, fabryki itd...
9. Nowe miasta itd
10. Po przejściu gry gra się nigdy nie kończy... Robimy to co chcemy czyli jak wyżej interesy, bazy itd:)
11. Nieskończona ilość lvl xD
12. Multiplayer w którym móżemy wybierać postacie z całej gry lub wybrać naszego głownego bohatera i go pozmieniać, dać nowe ubrania itd:)
13. DUŻO PANCERZY (to już chyba było ale co tam:P)
14. Nasza drużyna jak założy pancerz to widać go:)
15. Tuning pojazdu tak jak napisał to kolega...

To by było na tyle...
...
7. Możliwość stworzenia własnej organizacji podobnej do Enklawy, Bracta Stali bądz Mafii, zrobienie gangu itd szkolenie rekrutów...
8. Tworzenie interesów od małego baru po kasyna, fabryki itd...
...


^ dobre pomysły

Cóż wiadomo już że będzie 3D (do wyboru FPP/TPP) , brak tur , z racji trójwymiarowości jedna lokacja - Waszyngton , co do pojazdów to 1 napewno - Vertibird czyli samolot pionowego startu i lądowania , nie wiadomo tylko czy da się tym sterować, o dziwo Enclava też będzie
Ja natomiast chciałbym by grając złą postacią można było przyłączyć się do złych, w przeciwieństwie do Fallout 2 gdzie grając złym tak i tak trzeba było rozwalić Enclavę

EDIT: Byłbym zapomniał, chciałbym żeby nowy Fallout pozbawiony był bugów i zabugowanych questów!