zastanawiam się jaką chcielibyście żeby grę cRPG stworzono ale na podstawie...książki...
ja sobie nieraz wyobrażałam grę o książce ,,Eragon,, w książce jest fajny klimat,i w ogóle łatwo się ją czyta...gdyby ten klimat i przygody głównego bohatera przeniesiono na monitory mógłby to być świetny cRPG
opisze trochę książkę:
są to czay średniowieczne,chłopak wyruszając na łowy znalazł jajo smoka-od tego czasu zaczynają się jego przygoody...wróciwszy do domu z łowów wyklówa mu się smok(po pewnym czasie)chłopak ukrywa go w lesie...po kilku dniach przybywają do jego wioski nieznani przybysze-Ra'Zacowie,którzy szukają jaja smoka,nie wiedząc że już się z niego wykluł ten smok,po pewnym czasie przybyli do miejsca zamieszkania Eragona w zemście za ukrycie szukanego przedmiotu zniszczyli jego dom (czy coś takiego),pózniej bajarz o imieniu Brom odkrył że chłopak ma smoka i przyłaczył się do niego,obaj odeszli z rodzinnej wioski wyruszając w daleką podróż aby wyszkolić Eragona na dobrego smoczego jezdzca...

fragment książki można znalezć TU

i co o tym myślicie??czekam na wasze opinie i pomysły

Pzdr.
Pomysl aby robic cRPG'a z ksiazki to nie jest az taki dobry pomysl...
Teraz bardzo ceni sie zawila fabule, z kilkoma zakonczeniami, a jak wiadomo ksiazka zawsze ma jedno zakonczenie, wiec gra milaby liniowosc.... Zreszta po przeczytaniu danej ksiazki wiedzielibysmy co bedzie zawarte w grze, sa tego plusy jak i minusy. plus: Gra moze byc wiernym odzwierciedleniem ksiazki, co za tym idzie trzyma nas w dobrym klimacie.... minus: W grze wydarzenia moga byc identyczne jakie byly na kartkach ksiazki, wiedzielibysmy co zaraz sie wydarzy...
Swoją drogą KND zawsze można odejść od głównego wątku książki. Albo prowadzic bohatera do określonych punktów, ale tak żeby mógł tam dojść różnymi sposobami. Ja tam chciałbym Władcę pierścieni, ale porządnego, a nie taką hałe jak odstawili z poprzednim. Żeby gra miala 10 procent klimatu książki to już byłaby genialna.
Pomysl aby robic cRPG'a z ksiazki to nie jest az taki dobry pomysl...
Teraz bardzo ceni sie zawila fabule, z kilkoma zakonczeniami, a jak wiadomo ksiazka zawsze ma jedno zakonczenie, wiec gra milaby liniowosc.... Zreszta po przeczytaniu danej ksiazki wiedzielibysmy co bedzie zawarte w grze, sa tego plusy jak i minusy. plus: Gra moze byc wiernym odzwierciedleniem ksiazki, co za tym idzie trzyma nas w dobrym klimacie.... minus: W grze wydarzenia moga byc identyczne jakie byly na kartkach ksiazki, wiedzielibysmy co zaraz sie wydarzy...



no ale były już gry na podstawie książek np.,,władca pierścieni'' czy może ,,Harry Potter,, i zawsze gry odchodzą w jakiś sposób od książki...odchodziły od książki a jednak zrobiły sukces w sprzedaży...mogliby zrobić grę na podstawie tej książki bo gra na pewno odniosłaby sukces...zresztą przeczytaj sobie ten fragment co jest w linku (w moim wcześniejszym poście)

Pzdr.
hmmmm.... Wiec na podstawie jakiej ksiazki mialaby powstac ten cRPG?? Wiem, ze oprocz Wladcy Pierscienia powstala rowniez gra na podstawie ksiazki:"Harry Potter" Moim zdaniem totalny niewypal, moze to wynika z tego, ze jakios nie przepadam za Harry'm...
odchodziły od książki a jednak zrobiły sukces w sprzedaży...mogliby zrobić grę na podstawie tej książki bo gra na pewno odniosłaby sukces...


Najpierw trzeba stwierdzić, czy gra ma się sprzedawać, czy być dobra. Bo to jednak nie to samo. W te gry wielu ludzi grało głównie dlatego, że pojawiły się filmy- zaznaczam filmy nie książki. A żę były mniej lub bardziej beznadziejnie, to co innego.
A i tak lepiej poczytać książkę, niż grać w grę na jej podstawie.
Hehe zgadzam się z Mortem. Zresztą gra według mnie nigdy nie dorówna dobrej książce. Nie spotkałem do tej pory gry, która miałaby klimat porównywalny do Władcy Pierścieni czy Piesni lodu i ognia. A szkoda:(

Swoją drogą polecam sage "Pieśń lodu i ognia" G.R.R.Martina - niesamowita!
Eragon i Silmarillion.

Klasyczny przyklad nieuzasadniania wypowiedzi, niemile u nas widziany - Athlann