Jak według Was można zainwestować w Czarodziejkę, aby stała się dobrą postacią?
To zależy czy ma być do walki z potworami, do mf czy do walki przeciw innym graczom " Napisz konkretnie o co ci chodzi
heh powiedz jaka soska mf na błyski, ogień czy zimno? czy na duele błyski, ogień... zimno, soske można zrobić hybryde etc. tych wariantów jest dużo pomyśl jaka soska i na co, a później pisz topic.
Napiszcie jak zrobic dobra czarke w zimno do mf bo ja mam w cieplo wiec prosze o posty
Ja na MS robie czare MF na ogień i nawet dobrze mi idzie. Meridan może skorzystasz z czegoś. Ja to widze tak:

meteor-max
ognista kula-max
ognisty piorun-max
mistrzostwo we władaniu ogniem-max

Później tak dajesz 1 w jakaś zbroje z zimna 1 w tele i możesz dać 1-5 w zamieć lub zamarzniętą kulkę nie zawsze merc daje sobie rade sam ty w tym mu pomożesz. reszta według twojego uznania.
chociaż taka soska jaką zapodam tu nie jest super na mf to jednak wiecej emocji daje
a wiec:
lodowy pocisk - 20
zamarznieta kula - 20
mistrzostwo zimna - 20
i oczywiście po 1 w tele , pole i tarcze energ.
mozna tez rozwinac ( z tych punktów co zotana ) jakąs tarcze zimna i drugi żywiol( polecam ściane ognia + mistrzostwo ognia bo mało punktow trzeba zuzyc)

I taką sorcią można sie pobawic

najpierw zjechac bossa troche polem statycznym i dokonczyc kulkami pozniej tylko zbierac
Czarka z ogniem i zimnem jest ok

zimno
Kula - max
wart uwagi jest zamrażający pocik - jest premią do kuli, ale to dopiero na hellu się przydaje jak merc się nie wyrabia
mistrzostwo-1 (lub więcej w zależności od tego co wybierzesz gdzie indziej)
zbroja - 1

ogień
ciepło -1 [za to trzeba sporo w mane wpakować]
meteor - max
kula ognia - max
mistrzostwo - max
ognisty pocisk na samym końcu - to co zostanie

błyskawice
tarcza energetyczna - 3-5

jak najwięcej przedmiotów z odpornościami i +x do skili
dobrze jest mieć drugi rynsztunek z jak największym MF, co najmniej +550 ale im więcej tym lepiej

mam podobną czarkę, śmiertelną i jakoś do tego 81 lev doszła )

PS
śmiertelne postacie dostają ekstra itemki :DDDD
czara na zimno mf z ciepłem i tele. Tu jest dobra strategia.
Ja ci powiem jak ubrac cold czarke: death`s fathom 30%+cold facet 5-5 die, perf coh w archonie 15 ed, nw 15%+cold facet 5-5, mara 30, 2bk(ja wole miec wiecej zycia), trang-ouls`s claws (lub magefist, ja wole tranga), arachnid mesh, perf waterwalk lub perf eth sandstorm trek(ja wole wodolalazy bo daja wiecej do zycia, ale te drugie sa bardziej szpanerskie:P), perf ghost w monarsze 15ed, na switchu tez duch i cta(najlepiej 6), w ekwipunku anni(jak najlepszy oczywiscie, ale nawet z annim 10 do resow juz bedzie po 75 na hellu). Dlaczego mara a nie jakis craft? Bo mara daje 2 do wszystkich skilli...wiec w efekcie podbija cta(masz wiecej do bo)... z takim stuffem jak tutaj bedziesz mial bo na 20 lvl(oczywiscie przy rzuceniu wczesniej dowodzenia...), obok anniego wloz 9 sc 20life+cos tam jak masz...,i 10 cold skillerow(40 lub wiecej zycia wyjdzie ci drogo, ale cold skiller 30-33 zycia kupisz juz za 3 isty). Taka kombinacja jest dobra na wszystko(pvm i pvp), wybor umiejetnosci moze byc taki: albo frozen orb+synergie+cold mastery, albo blizzard+i tak samo, albo jedno na maxa+drugie nie pelne(czarka z wymaksowana kula i nie pelna zamiecia i oczywiscie z zajebistym mercem(gdzies juz takiego opisalem), i z takim stuffem jak tu spokojnie sobie na hellu poradzi(pvm))
Według mnie czarkę, którą chcesz wymiatać powinieneś zbudować w następujący sposób:
1. Ognista kula-MAX Będzie to twój podstawowy atak
2. Mistrzostwo we władaniu ogniem-MAX Tu wyjaśnienia są zbędne
3. Ognistu piorun-MAX Synergia do Ognistej kuli
4. Zamarznięta kula-MAX Alternatywny atak
5. Mistrzostwo we władaniu zimnem-MAX Tu także wyjaśnienia są zbędne
6. Ciepło-1 pkt.
7. Teleport-1 pkt.
8. Pole Statyczne-1-2pkt.

Dlaczego nie rozwijamy bardziej drzewka błyskawic? Tu odpowiedź jest prosta. W tym drzewku wg. mnie jest jeden czar który mógłbyś rozwinąć-burza z piorunami, jednak należy się liczyć, że gdybyś go wymaksował, musiałbyś nie rozwijać np. Ognistego piorunu i jest jescze jedno ale, a mianowicie mistrzostwa (łącznie z mistrzostwem błyskawic) mógłbyś rozwinąć maksymalnie do 10-12 poziomu a to trochę za mało. W sumie mógłbyś nawet zrezygnować z telepertu ale musiałbyś mieć Enigmę. Spotykałem się także często z taktykami, które zachęcały do rozwijania Ściany ognia. Jednak dla mnie lepsza jest Ognista Kula ponieważ jej właściwością jest to że posiada ona coś takiego co nazywam Mass Destruction, czyli rozwalamy grupę wrogów jednocześnie za pomocą jednego fire ball'a oraz można nią atakować z dosyć znacznej odległośći. Co do itemów postaraj się jak najwcześniej o słowo runiczne "Liść". Mnie udało się je zdobyć pod koniec II aktu normal i gra się naprawdę przyjemnie. Dzięki temu słowu runicznemu będziesz posiadać 7 poziom Ciepła (co daje 102% przyspieszonej regeneracji) oraz +6 punktów do ognistego piorunu a także +3 do ognistej kuli. Jeśli grasz na sinlgu to poźniejsze itemy "co łaska".

Statystki:
Siła 100
Zręczność 0
Żywotność cała reszta
Energia 130+/-
A ja chce zrobic moja pierwsza czarke mf i mam Problem . Czy zrobic ją na zamiec czy na Kulke ?? Powiedzcie co mi sie bardziej przyda ????
Zamieć!!!!!!!!!! jak bijesz mefa orb gówno robi praktycznie za to na duele czara cold ORB rulez(chodzi o umiejętności lodu) też na FB rox