Mam takie pytanko... Ile trwa runda, ile tura i czy godzina ta z gry odpowiada tej w rzeczywistości?
Do czego mają się przydać takie dane?

W Baldur's Gate czas płynął kilka razy szybciej, więc i tutaj zapewne tak jest. Dokładnych danych na pewno nie podam bo nigdy nie interesowały mnie takie detale. Jak bardzo ci zależy to sprawdź doświadczalnie przy pomocy niektórych czarów, w opisach mają podany czas działania, do tego jest jeszcze zegar w dolnym rogu na którym widać upływ czasu, zerknij jeszcze w opcjach autopauzy, może jest opcja autopauzowania gry na koniec każdej rundy.

W Icewind Dale nie pamiętam by czas był istotny, nawet jeśli ktoś informował drużynę, że musi się spieszyć, to w rzeczywistości nie miało żadnego znaczenia kiedy się wyruszy w dane miejsce, quest czekał na nas bez względu na to czy dotarliśmy do niego w ciągu dwóch dni, czy w ciągu dwóch tygodni. To nie Avernum
Wiem, że w Baldurs Gate jeden dzień w grze to 2 godziny w realu (nie chodzi o sklep!). Domyślam się, że w Icewind Dale jest podobnie.
Runda trwa 6 sekund.
Tura zaś? O ile się nie mylę, tura to z definicji okres czasu w którym każdy z uczestników danego wydarzenia (np. walki) w jakiejś grze wykona swój ruch. Nikt Ci tego nie poda, bo to wartość zmienna, zależna od ilości owych uczestników. Mnożenie (uczestnicy x rundy) niestety nic nie da, bo nie każdy musi wykorzystywać do swych celów pełną rundę;)
Ten czas był mi potrzebny, by oszacować jak długo będą działać czary. Dzięki wszystkim za odpowiedzi.