marynJul 31 2007, 11:15 PM
Chciałem zagrać sobie wkońcu magiem a nie jak zawsze technologiem ale w opisie czaru dezintegracja zobaczyłem ze niszczy on także przedmioty, po prostu sie z tym godzicie i zabijacie mimo tego ze zostanie utracony sprzęt czy jest jakiś inny czar warty polecenia i który jest równie skuteczny ??
ps. proszę o rozpiskę skilli które warto brać magiem ^
ArgunAug 1 2007, 10:04 AM
Ja jak grałem magiem, używałem tylko krzywdy i kuli ognia(w razie większej liczby wrogów).
A tak po za tym to poco ci ten sprzęt? Magiem wystarczy ci dobra laska magiczna, taka co daje dużo many.
pijanyaniolAug 1 2007, 08:44 PM
No ja nigdy nie grałem w ten sposób, ale jest bodajże w szkole nekromancji czar Gaszenie życia czy coś takiego. Nie pamiętam dokładnie, ale on chyba nie niszczył przemiotów.
GrusewittzAug 1 2007, 09:16 PM
Quench Life nie jest tak skuteczny jak dezintegracja, np.: nie zdejmuje całego życia szczególnie wytrzymałym celom (nawet na 100% aury magicznej u czarującego), ale kombo 1 x Quench Life + 1 x Harm zabija na miejscu.
A tak poza tym, to dezintegracji używasz tylko na cięższych wrogów, a na resztę harm.
I przykra sprawa - Quench Life nie działa na nieumarłych i mechanicale. ;]
Najbardziej przegiętym zaklęciem jest stasis ze szkoły czasu. W ogóle szkoła czasu jest najbardziej przegięta.
pijanyaniolAug 2 2007, 01:55 PM
No to jak dla mnie Gaszenie życia jest lepsze:) Bo jakby nie było - dezintegracja jest zbyt potężna. Chociaz z drugiej strony dobrze, ze jest. Istnienie takiego czaru jest jak najbbardziej logiczne i dlaczego by potężny mag nie miałby sie taką sztuką posługiwać?
ShaneAug 2 2007, 03:12 PM
Ja jestem ciekaw czy dezintegracja działa na Kerghana?
VladAug 2 2007, 03:29 PM
Ja jestem ciekaw czy dezintegracja działa na Kerghana?
Nie działa

Najlepsze czary są na niskich lewelach, te z piątej półki wymagają zbyt dużo many do rzucenia i są mało użyteczne do momentu osiągnięcia stopnia mistrza danej szkoły.
Krzywda, przepływ prądu (chyba tak się nazywa drugi czar szkoły mocy..), ogłuszenie, otwieranie zamków, mniejsze leczenie i wstrzymanie trucizny wystarczają do sprawnego przebijania się przez stada wrogów, oczywiście jeżeli się ma bardzo magiczną aurę
pijanyaniolAug 3 2007, 03:33 AM
Wątpię, aby czar "otwieranie zamków" był potrzebny do przebijania sie przez stado wrogow:)
VladAug 3 2007, 11:51 AM
Wątpię, aby czar "otwieranie zamków" był potrzebny do przebijania sie przez stado wrogow:)
Powiedzmy, że "otwieranie zamków" daje dostęp do niewyczerpywalnych i darmowych złóż butelkowanej many
Penis_CerebriAug 18 2007, 10:58 AM
A ja odczuwam pociąg do stone throw. Ten dźwięk... Ech...
bobekzagladySep 25 2007, 05:13 PM
apropo dezintegracji... ja gram magiem elfem i używam dezintegracji tylko wtedy kiedy wiem jakie itemy zostawiają po sobie potworki / nie zostawiają w ogóle. Wtedy nie ma problemu z martwieniem się o stracone przedmioty. A tak poza tym to dezintegracja zabiera strasznie dużo many i używam jej tylko na potężnych wrogów albo kiedy walcze z jakimś gostkiem w mieście i nie chce mi się bawić w powolne mordobicie

ale dezintegracja na prawde się przydaje... szczególnie na golemy/demony itp.
Mam jeszcze jedno pytanie tylko... mianowicie czy można osiągnąć jakis stopień zaawansowania w danej szkole magii, tak samo jak np w łucznictwie (uczeń, ekspert, mistrz) bo ktoś tu napisał o mistrzostwie w dziedzinie magii, ale ja już jestem na 3/4 gry i nie spotkałem się jeszcze z czymś takim... Co prawda nie byłem jeszcze w Tulii, słynnym mieście magów więc może tam... Pls o odp
zakrentSep 26 2007, 03:35 PM
Dopiero w Tulii możesz pójść do mistrza danej szkoły magii, wtedy dostaniesz zadanie i jeśli je wykonasz zostaniesz mistrzem. Dostaniesz amulet, czary tej szkoły magii będą kosztowały połowe many.
bobekzagladySep 26 2007, 08:35 PM
można być mistrzem tylko w jednej szkole magii?
ps: sory ze tak głowe zawracam
scravengerSep 27 2007, 10:36 AM