Chciałem zagrać sobie wkońcu magiem a nie jak zawsze technologiem ale w opisie czaru dezintegracja zobaczyłem ze niszczy on także przedmioty, po prostu sie z tym godzicie i zabijacie mimo tego ze zostanie utracony sprzęt czy jest jakiś inny czar warty polecenia i który jest równie skuteczny ??

ps. proszę o rozpiskę skilli które warto brać magiem ^
Ja jak grałem magiem, używałem tylko krzywdy i kuli ognia(w razie większej liczby wrogów).
A tak po za tym to poco ci ten sprzęt? Magiem wystarczy ci dobra laska magiczna, taka co daje dużo many.
No ja nigdy nie grałem w ten sposób, ale jest bodajże w szkole nekromancji czar Gaszenie życia czy coś takiego. Nie pamiętam dokładnie, ale on chyba nie niszczył przemiotów.
Quench Life nie jest tak skuteczny jak dezintegracja, np.: nie zdejmuje całego życia szczególnie wytrzymałym celom (nawet na 100% aury magicznej u czarującego), ale kombo 1 x Quench Life + 1 x Harm zabija na miejscu.
A tak poza tym, to dezintegracji używasz tylko na cięższych wrogów, a na resztę harm.
I przykra sprawa - Quench Life nie działa na nieumarłych i mechanicale. ;]
Najbardziej przegiętym zaklęciem jest stasis ze szkoły czasu. W ogóle szkoła czasu jest najbardziej przegięta.
No to jak dla mnie Gaszenie życia jest lepsze:) Bo jakby nie było - dezintegracja jest zbyt potężna. Chociaz z drugiej strony dobrze, ze jest. Istnienie takiego czaru jest jak najbbardziej logiczne i dlaczego by potężny mag nie miałby sie taką sztuką posługiwać?
Ja jestem ciekaw czy dezintegracja działa na Kerghana?
Ja jestem ciekaw czy dezintegracja działa na Kerghana?


Nie działa

Najlepsze czary są na niskich lewelach, te z piątej półki wymagają zbyt dużo many do rzucenia i są mało użyteczne do momentu osiągnięcia stopnia mistrza danej szkoły.

Krzywda, przepływ prądu (chyba tak się nazywa drugi czar szkoły mocy..), ogłuszenie, otwieranie zamków, mniejsze leczenie i wstrzymanie trucizny wystarczają do sprawnego przebijania się przez stada wrogów, oczywiście jeżeli się ma bardzo magiczną aurę
Wątpię, aby czar "otwieranie zamków" był potrzebny do przebijania sie przez stado wrogow:)
Wątpię, aby czar "otwieranie zamków" był potrzebny do przebijania sie przez stado wrogow:)


Powiedzmy, że "otwieranie zamków" daje dostęp do niewyczerpywalnych i darmowych złóż butelkowanej many
A ja odczuwam pociąg do stone throw. Ten dźwięk... Ech...
apropo dezintegracji... ja gram magiem elfem i używam dezintegracji tylko wtedy kiedy wiem jakie itemy zostawiają po sobie potworki / nie zostawiają w ogóle. Wtedy nie ma problemu z martwieniem się o stracone przedmioty. A tak poza tym to dezintegracja zabiera strasznie dużo many i używam jej tylko na potężnych wrogów albo kiedy walcze z jakimś gostkiem w mieście i nie chce mi się bawić w powolne mordobicie ale dezintegracja na prawde się przydaje... szczególnie na golemy/demony itp.

Mam jeszcze jedno pytanie tylko... mianowicie czy można osiągnąć jakis stopień zaawansowania w danej szkole magii, tak samo jak np w łucznictwie (uczeń, ekspert, mistrz) bo ktoś tu napisał o mistrzostwie w dziedzinie magii, ale ja już jestem na 3/4 gry i nie spotkałem się jeszcze z czymś takim... Co prawda nie byłem jeszcze w Tulii, słynnym mieście magów więc może tam... Pls o odp
Dopiero w Tulii możesz pójść do mistrza danej szkoły magii, wtedy dostaniesz zadanie i jeśli je wykonasz zostaniesz mistrzem. Dostaniesz amulet, czary tej szkoły magii będą kosztowały połowe many.
można być mistrzem tylko w jednej szkole magii?
ps: sory ze tak głowe zawracam
Tak.