kolejne pytania

najpierw prostsze bo MacKan juz o tym pisal w poradniku ale cos jest nie tak. Robie skrpyt ktory ma teleportowac postac do jakiejs jaskini wiec
0. teleport Player to map 5006 at X:38 Y:145
1. return and RUN default
i podpinam do USE , flag tylko invurable i kiedy klikam na ten obiekt ze skryptem - dupa blada. Jedyny efekt to fakt, ze moby stojace obok dsotaja "freeza" czyli sie unieruchamiaja i nic poza tym. Czy ma na to jakis wplyw np {5002}{main1, 21725, 7962, Type: START_MAP,
WorldMap: 1} albo {2}{main1[w:1]} ?? bo nie mam innego pomyslu.
druga sprawa odnosnie pliku WMap_Rnd.mas odpowiada za ataki mobow na worldmapie kiedy sie po niej poruszamy. co mam zrobic jesli
chce zeby w wyniku jakiegos dzialania (np wykonany quest) czyli po postawieniu konkretnej globalflag napadali np. lowcy glow (ale ci, ktorych ja sam zdefiniuje). mam nadzieje ze dosc jasno to opisalem po rzecz nie jest prosta do wytlumaczenia ale np
Table 54 // Stillwater Bunny
{55400}{50%, First: 28463, 1, GlobalFlag: 2702, TriggerCount: 1}
oznacza chyba ze jesli gf 2702 jest postawiona to poruszajac sie po sniegu mamy 50% sznas ze nas zaatakuje stillwaterbunny.
tylko jak to dziala dokladnie?