Może to głupie pytanie, ale mam nadzieję, że ktoś mi pomoże
W większości gier cRPG (nie wiem, czy można do takowych FT zaliczyć, ale przyjmijmy, że można ) doświadczenie za potwory bądź misje dzieli się na wszystkich członków drużyny. Zastanawiam się, czy tak samo jest w FT? Zauważyłem, że, gdy za misję dostaje się 1000 doświadczenia, to dostają tyle wszyscy. Nie wiem, czy tak samo jest w wypadku doświadczenia za potwory. Z tego powodu cały czas gram 3-osobową drużyną, ale sądzę, że granie większą ilością osób byłoby łatwiejsze (lecz nie jestem pewien, czy ilość doświadczenia zdobywana przez nich byłaby taka sama, czy mniejsza). Z góry dzięki za odpowiedź.
Jestem pewien, bo sprawdzałem, że w Fallout Tactics PL 1.27 doświadczenia z zadań każda postać dostaje tyle samo. Czyli przy nagrodzie 1000 xp drużyna trzyosobowa dostanie w sumie 3000 xp, a sześcioosobowa 6000 xp. Co do punktów za zabitych wrogów, to nie wiem, jak są przydzielane, ale są na tyle małe, że nie trzeba się nimi przejmować. Na pewno konkretna postać i tylko ona dostaje punkty za leczenie i naprawę.

Jeżeli chcesz mieć więcej XP, pozostaje grać w trybie Twardziela.
Jeżeli chcesz mieć więcej XP, pozostaje grać w trybie Twardziela.



jak dla mnie taka gra raczej nie ma sensu.
nigdy nie mam tyle czasu, zeby kolejne juz plansze przejsc bez sejvowania
Mój kuzyn grał na twardzielu i to na szalonym poziomie trudnosci. Mial świetną druzyne kazdy zabijal duza ilosc wroga (sam widzialem) i kazdy zdobywal duzo ( a nawet bardzo) doswiatczenia.
Doświadczenia, powiadzasz?

Ciekawe, ile się zyskuje poziomów w takcie gry w porównaniu z normalnym trybem...