Najwazniejsze, czy moze ktos mi powiedziec jak w edytorze przesuwac ekran? W rzucie izomerycznym, zrobie chalupke chce umeblowac, ale nie moge wykonczyc rogow bo nie moge pojechac tam ekranem, strzalkami sie nie da , nie wiem. Prosze o pomoc.

Czy da sie robic krotkie scenki w grze? blokwanie ruchu i postacie sie ruszaja i mowia cos.

Czy da sie robic, ze np. straznik atakuje moja postac w zaleznosci od stroji jaki nosi, np. ladny garnitur to uprzejmosc a downolna zbroja lub nagi to nienawisc i atakuje odrazu?

Czy jest jakis patch do worldedita, lub jakies cos do poprawy dzialania? Moze dlatego ze mam viste to tak kulawo chodzi.

Dzieki i pozdrawiam!
1. Strzałeczki z klawiatury numerycznej przesuwają ekran.
A gdy kiedyś miałem z nimi problem, stosowałem pewną głupawą metodę: najeżdżałem kursorem na krawędź, w której kierunku chcę przesunąć ekran, następnie gdzieś brzegiem ekranu wracałem kursorem do menu po prawej i klikałem "set" (to koło współrzędnych).

2. Hmmm, postać nie może się ruszać np. gdy jest w dialogu, wtedy sprawić by NCP dookoła zaczęli coś robić. Powiedz co chcesz konkretnie uzyskać, a może pomogę.

3. Do zrobienia, zaznacz strażnikowi ptaszka w fladze "Kill on Sight" (będzie atakował wszystko co się rusza). Następnie pod ataczment "Will kill on sight" podłącz skrypt, który sprawdza, czy gracz ma garnitur [(obj) is wielding item named (num)
]. Jeśli tak "RETURN AND SKIP DEFAULT" (co powoduje zatrzymanie ataku), jeśli nie "RETURN AND RUN DEFAULT" (nic nie powoduje, więc strażnik zaatakuje).

Aha, trzeba tylko dowiedzieć się jaki numer ma garnitur, to było do sprawdzenia gdzieś w plikach gry.

PS: Zapraszam do zapoznania się z modyfikacją do Arcanum, mojego autorstwa, detale poniżej, w sygnaturce. Byłbym niezwykle wdzięczny za jakąś, krótką recenzję
Ok dzieki, na numerycznej nie patrzylem bo nie mam tych klawiszy ( lap ) .
2. No tak ale raczej gdy bedzie dialog to sie pojawia kwadraciki i zapewne poleci sporo bugow, czy z winy kodu czy interfesju ( jakbym przewilaj szybko, to sie ruchy popieprza ). sytuacja, podchodze do okna w domu(widok na ulice) > pauza > nadchodzi postac > nadchodzi druga postac > tluka sie > postac ucieka > koniec pauzy > notka do dziennika.

Z checia zagralbym w twojego moda, ale wrzuciles na najgorszy serw jaki moze byc , jesli nie masz premiuma to nie sciagniesz. wrzuc na rapid albo zippyshare (polecam).
2. Cóż, pewnie wszystko jest do zrobienia, ale w tym nie pomogę

Zgodnie z życzeniem wrzuciłem na rapida, jakby wciąż były problemy wyślij mi na PW swojego majla a poślę tą drogą. Choć mod nie jest pozbawiony wad (np. nie klikaj niebieskiego symbolu kuli ziemskiej, bo stracisz dostęp do map), to kilka osób go pochwaliło, więc chyba warto zagrać
http://rapidshare.com/files/227568853/Misja1.1.zip.html
Żeby za-imitować pauzę. Wystarczy:
1. Za pomocą skryptu otoczyć gracza na czas domniemanej pauzy CZERWNĄ NIEWIDOCZNĄ SIATKĄ, czyli zablokować pola przyległe za pomocą odpowiedniej linijki w skrypcie (jest taka).
2. Na czas domniemanej pauzy odpowiednim NPCOM, widocznym podczas tej pauzy, wrzucić pod skrypt DIALOG oraz HIT i COMBAT na chwilę puste skrypty (mam zawsze takie w pogotowiu) o treści Return and SKIP (<- to ważne) default, aby nie kliknięcie czy strzelenie w nie nic nie powodowało.
3. Uruchomić z zewnątrz skrypt sterujący ich zachowaniem w odpowiednim miejscu, stosownym do sytuacji i koncepcji scenki.