Zaciekawiła mnie ta cecha. Czy opłaca się ją wybrać podczas tworzenia postaci? Obniża naszą klasę pancerza o to co postać ma na sobie, ale zwiększa inicjatywę o pięć punktów, więc możemy wyprzedzić naszych wrogów.
Ja osobiscie nigdy jej nie brałem, wolę działać z zasadą 'uderz później ale efektywniej'
Oplaca sie jezeli robi sie snajpera, ktory eliminuje jednym strzalem albo jakiegos super wytrzymalego i silnego speca od ciezkej broni.
Hydro ma rację co do snajpera - dajesz takiej postaci przynajmniej 8 percepcji i kamikaze. Jesteś w stanie wyprzedzic większosc wrogów, a zmniejszone KP i tak Ci nie przeszkadza, bo stoisz poza zasięgiem rażenia .

Co do broni ciężkiej bym jednak miał wątpliwości; w końcu po co takiej postaci szybkośc działania skoro i tak zabija przeciwników pierwszą serią.
Nigdy tej cechy nie stosuje, bo łatwo ją zastąpić pewnym trikiem. Pierwszy wciskam "A" na klawiaturze i wtedy nie ważne kto ma większą inicjatywę bo pierwszy ruch zawsze należy do mnie ;] a AP zawsze się przydaje, wrogowie czasami mają niewiarygodne staty, i trafiają czasem celnie nawet z daleka, chyba, że masz Fatum, to prędzej strzeli sobie w jaja niż w ciebie
Tak, ale jak masz za mala inicjatywe to przeciwnik moze miec 2 tury pod rzad
Heh, czasem nawet jak masz 9-10 percepcji to przeciwnicy mają po 2 tury. Szczególnie Deathclaw'y.
A jak DeathClaw ma 2 tury a Ty właśnie masz kamikadze i średni pancerz to to może być bardzo przykre w skutkach ...
Kamikaze bierze się właśnie po to, żeby uniknąć takich sytuacji.