napiszcie jakie są wasze ulubione perki i dlaczego
ja stawiam na anatomię w pigułce [F2] - (+5pkt do obr. i +10% leczenie);
przydatny dla każdego typu rzeźnika;)
Sniper i Slayer. Po nich twój bohater to już inna klasa wojownika.
Sniper i Slayer. Po nich twój bohater to już inna klasa wojownika.


nigdy nie wziołem slayera ale sniper to końcowy perk który >all

ja zawsze brałem perki life giver (2x odrazu żeby dostawać life co lvl bez strat),better criticals,sniper,ten perk co zmniejszał ilość pkt akcji za użycie inventory, 2x action perk (żeby miec 2 strzły z celowaniem na ture),+ cos czego nie pamiętam juz
w sumie wychodzilem z finezją wszystkie strzły krytyki takie ze zabijałem nawet z 2 dmg (czasem no dmg) bo umierali z bólu albo czegoś tam (juz nie mowie ze mialem 400++ life itp)
Szybkie pieści, 2x Człowiek czynu, Urodzony morderca, Duch, czyli w skrócie - mamy postać której ciosy wynoszą 2 AP, uderza 6 razy na turę, każdy cios jest śmiertelny, jest niewidoczny dla innych.
Action Boy, Better Criticals, Bonus Rate of Fire, Lifegiver (wcześnie wzięty), Living Anatomy, Sniper (albo Bonus HtH Attacks i Slayer)
Gdzie mogę zdobyć pełną listę perków do F1 i F2?
Pełna lista perków jest w instrukcji instalowanej z oryginalną grą Fallout.

Poza tym brat google - na sieci tego pełno.
Witam! To mój pierwszy post, i uznałem, że MUSI znaleźć się w temacie o Falloucie. Pozdro dla innych Falloutomaniaków!

Więc najlepsze perki to jak dla mnie snajper (prawie każdy strzał to critical - to się przydaje), 2x człowiek czynu (nawet do 12 PA) i szybki palec (Każdy strzał z broni palnej kosztuje o 1 PA mniej). Poza tym Orientacja i Anatomia w pigułce. Klasa!
Dla zabijaków i speców od kung fu jest jeszcze
fajny perk Nietykalny [niewykorzystane PA + 1/12 skilla
Unarmed jest doliczana do naszego KP, o ile mamy obie
ręce puste - rękawice wspomagane się nie liczą;P]
Szybkie pieści, 2x Człowiek czynu, Urodzony morderca, Duch, czyli w skrócie - mamy postać której ciosy wynoszą 2 AP, uderza 6 razy na turę, każdy cios jest śmiertelny, jest niewidoczny dla innych.



F1:
10 PA za zwinność + Szybkie pieści + 2x Człowiek czynu + Szybki palec = 12 ataków rękawicą wspomaganą na turę (przy "unarmed" = 200 można nieźle namieszać w bandzie mutków). A tak swoją drogą, czy to nie dziwne, że w F1 Szybki palec przyspiesza walkę wykorzystującą "unarmed"?
Nie pamiętam dokładnie, ale to się chyba odbywa kosztem celności, także może się to tyczyć każdej broni, szybko machać łapami i nie celnie tez przecież można
Nie pamiętam dokładnie, ale to się chyba odbywa kosztem celności, także może się to tyczyć każdej broni, szybko machać łapami i nie celnie tez przecież można


Mówimy o Szybkim palcu czy o Szybkim cynglu/Szybkostrzelności?
Nie aktualne, proszę usunąć.
ewergreen: Skoro to temat o F1/2 to pewnie o "Szybkim Cynglu" bo czegoś takiego jak "Szybki Palec" w nich nie ma.


Nie wiem jak w F1 ale w F2 na 100% jest Szybki palec
Gwoli wyjaśnienia:

Traity jak to bywa mają wady i zalety, perki tylko zalety.

Szybki cyngiel to trait - nie masz czasu na celowanie ale walisz każdorazowo o 1PA mniej czyli uderzasz szybciej kosztem celności.

Szybki palec to perk - pozwala ciągać za spust szybciej nie pogarszając celności.

Szybki palec jest dostępny tak samo w F1 jak i w F2
Co prawda to prawda,
tyle że mówiliście o Szybkim palcu jak o
Szybkim cynglu; stąd moje pytanie
Mówimy o Szybkim palcu czy o Szybkim cynglu/Szybkostrzelności?



Miałem na myśli "Szybki palec". Dzięki temu nie pozbawiam się możliwości celowania, choć atak pięścią z celowaniem kosztuje AŻ 2 punkty akcji
dla postaci "socjalnych" i innych mięczaków hehe - Kult Jednostki,
obojetnie jaką masz karmę, wszędzie cię lubią - sprawdziłem, polecam;)
Człowiek czynu (Action Boy) - chyba najbardziej uniwersalny perk. Biorą go ci, co chcą gonić, ale przydatny jest też, gdy trzeba uciekać. To (chyba) jest najbardziej uniwersalny perk. Inne (oprócz wspomnianej anatomii w pigułce) zależą od charakteru budowanej postaci i planowanej metody przejścia gry (czy na szybkiego "po łebkach", czy systematycznego, realizującego w miarę możliwości jak największą ilość questów). W każdym razie ja zawsze go biorę w każdej odsłonie Fallout, gdy tylko staje się dostępny.