AndrewJun 11 2007, 01:06 PM
Witam - poproszę o info jak używać plecaka lub torby w F1 - jakiej komendy lub skrótu należy użyć, żeby otworzyć torbę lub plecak.
Gram pierwszy raz w F1 i nie wiem jak dostać się do plecaka.
PipBoyJun 11 2007, 01:30 PM
Prawdopodobnie guziczek INV bądź literka I.
LitarJun 11 2007, 02:52 PM
Nie o to mu chodzilo chyba, tylko o to jak otworzyc przedmiot 'torba'. Otoz jak jestes w inventory musisz przytrzymac na tej torbie lewy przycisk myszy, pokaze sie menu w ktorym wybierasz raczke. Tadam! Torba otwarta!
RezroJun 11 2007, 03:18 PM
Plecaki i torby to w gruncie rzeczy niewypał, działają ale nikt z nich nie korzysta i ja odradzam korzystania z nich. Zresztą były one niepraktyczne do tego stopnia że w F2 je usunięto.
Edit: Taki BLEX

, no ale od czego jest bagażnik.
evergreenJun 12 2007, 09:09 AM
Szkoda że nie wpadli na pomysł Plecaków Wspomaganych,
mogły by one działać na tej samej zasadzie co Torby Przechowywania w BG;)
LitarJun 12 2007, 01:00 PM
Albo wspomaganego wozka sklepowego;)
hydroJun 12 2007, 02:08 PM
Hmm z tych toreb za bardzo rzeczy wyciagnac nie mozna bylo, tak samo z wsadzaniem do nich, dlatego tego nie uzywalem
AjodegiJun 12 2007, 05:41 PM
Szkoda ,że nie wypalił pomysł Mobilnych Wózków Widłowych <-- naturalnie Wspomaganych
SilencerJun 12 2007, 06:49 PM
Hmm z tych toreb za bardzo rzeczy wyciagnac nie mozna bylo, tak samo z wsadzaniem do nich, dlatego tego nie uzywalem
Należy przeciągać przedmioty na plecak/torbę (by je włożyć) lub na okienko z obrazkiem plecaka (tam, gdzie była torba) by je wyjąć
Możesz też przekładać przedmioty z i do torby przez ręce.
A w Fallout 2 też jest jeden worek
evergreenJun 13 2007, 12:20 PM
W Fallach problemem nie jest miejsce w ekwipunku,
tylko ciężar tego złomu który się dźwiga - dlatego
plecaki to niewypał; bagażnik to o wiele lepsze rozwiązanie
SilencerJun 13 2007, 03:49 PM
Dopóki nie zniknie, dlatego grajcie w spatchowaną grę
ZingeroJul 8 2007, 10:47 AM
Ten plecak o którym mowa + stimpak + jakiś trunek miał służyć do robienia torby lekarskiej tak jak robi się stimpaki z korzeni xandrowych + tej żółtej roślinki + pustej strzykawki

.
SilencerJul 8 2007, 07:07 PM
Ten plecak o którym mowa + stimpak + jakiś trunek miał służyć do robienia torby lekarskiej tak jak robi się stimpaki z korzeni xandrowych + tej żółtej roślinki + pustej strzykawki

.
A to ciekawostka. Masz na to jakiś dowód?
Tyle tylko, że torba jest w Fallout 1, a tworzenie przedmiotów na większa skalę było w Fallout 2 (co prawda w Fallout 1 jest Antidotum...)
Szkoda że nie wpadli na pomysł Plecaków Wspomaganych,
mogły by one działać na tej samej zasadzie co Torby Przechowywania w BG;)
Może wpadli, ale wydał im się *głupi*?
Zresztą po co ci plecak, jak masz tragarzy?
RezroJul 8 2007, 07:17 PM
Z tym plecakiem wspomaganym to nie taki głupi pomysł jak się na pierwszy rzut oka wydaje! Tak się składa że USArmy już coś takiego używa, a nazywa się to ustrojstwo Bleks czy jakoś tak (Było kiedyś o tym na 13'tym).
ZingeroJul 8 2007, 10:45 PM
A to ciekawostka. Masz na to jakiś dowód?
To jedno z możliwych i sensownych zastosowań plecaka, tak samo jak te rośliny do tworzenia stimpaków, które po za swoim przeznaczeniem nie spełniają żadnej istotnej roli.
Na obrazku poniżej jest dokładny przepis na torbę lekarską:
SilencerJul 13 2007, 08:02 PM
To jedno z możliwych i sensownych zastosowań plecaka, tak samo jak te rośliny do tworzenia stimpaków, które po za swoim przeznaczeniem nie spełniają żadnej istotnej roli.
Na obrazku poniżej jest dokładny przepis na torbę lekarską:
Nawet i sensowne, ale czy nie jest to aby screen z jakiegoś moda?
ZingeroJul 14 2007, 10:44 AM
Nawet i sensowne, ale czy nie jest to aby screen z jakiegoś moda?
Tak, to jest screen z moda dodającego lokację EPA. Imo twórca tego moda w pomysłowy sposób znalazł zastosowanie dla tego przedmiotu. Prawdopodobnie (ale to tylko moja opinia) przewidział jaki zamiar mieli autorzy gry alae jednak nie dokończyli pomysłu jak i wielu tym podobnych rzeczy. Tak więc, plecak miał spełniać zapewne tę rolę, ale jednak pomysł nie został wprowadzony w ostateczny projekt a plecak w grze pozostał jako nie usunięty i niepotrzebny element układanki.
SilencerJul 18 2007, 12:51 AM
Hm w 6. Biblii Fallout jest napisane o EPA, ten screen przedstawia w takim razie maszynę, przy której miało być możliwe tworzenie różnych przedmiotów. Możliwe, że faktycznie był taki zamysł.
Tyle tylko, że EPA jest w Fallout 2, a plecak to raczej pozostałość z Fallout