Mam takie pytania:
1. Czy należeni do którejś z rodzin daje jakieś kożyści?
2. Do jakich rodzin można się przyłączyć?
3. Gdzie można znaleźć Tommy Gun?
4. Będąc Łowcą Niewolników, po kilku "napadach" "skończyli się dzikusy", czy oni się tam osiedlą po pewnym czasie(jakim?)?
1. Czy należeni do którejś z rodzin daje jakieś kożyści?

Dodatkowe uzbrojenie do kupienia w New Reno Arms i darmowe usługi w cats paw . Dodatkowo inne rodzinki cię nienawidzą

2. Do jakich rodzin można się przyłączyć?



Mordino, Bishop, Salvatore lub Wright.

3. Gdzie można znaleźć Tommy Gun?

Znależć? chyba nigdzie możesz go kupić w NRA lub zabierając bramkarzom spod kasyn.

4. Będąc Łowcą Niewolników, po kilku "napadach" "skończyli się dzikusy", czy oni się tam osiedlą po pewnym czasie(jakim?)?



Nie wiem, nigdy nie byłem handlarzem niewolnikami.

BTW: Ile już grasz w F2?
BTW: Ile już grasz w F2?

Tommy Gunna w losowych spotkaniach pod Nowym Reno mozna znalezc u przywodcy bandy (taki koles w niebieskim ),wiec Shaggy mylisz sie.
Tommy Gunna w losowych spotkaniach pod Nowym Reno mozna znalezc u przywodcy bandy (taki koles w niebieskim ),wiec Shaggy mylisz sie.

Tommy Gunna w losowych spotkaniach pod Nowym Reno mozna znalezc u przywodcy bandy (taki koles w niebieskim ),



Hmm...nigdy nie spotkałem kolesia w niebieskim ubranku...
Ja też, ale na walkę gangów już tak. Coś pięknego... Stoję i się gapie...
4. Będąc Łowcą Niewolników, po kilku "napadach" "skończyli się dzikusy", czy oni się tam osiedlą po pewnym czasie(jakim?)?

Nie atakują? Dziwne, ja widziałem prawdziwą wojnę gangów... ale gości co sobie stoją, nigdy. Trzeba zacząć spacerować ...
BTW: Wyjaśni mi to ktoś?
Objaśnienia:
AC Mod - Armor Class Modulator - Modulator klasy pancarza u przeciwnika.
DR Mod - Damage Resistance Modulator - Modulator odporności na obrażenia u przeciwnika.
Dmg Mod - Damage Modulator - Modulator obrażeń zadawanych przez daną broń.
Jak mam to zrozumieć? Tylko proszę bez teksów typu "ile grasz w fallouta"...
A także o co chodzi z pancerzem...
No troche zooftopuje, w sumie tam jak sie tluka te gangi to zwykle biore z nich snajperki, a tommy guna trzymam z sentymentu
Co do objaśnien postaram się wytłumaczyc jak najprościej się da:

AC - im wyższa wartość tym trudnij cię trafić
DR(wartość w%) - o tyle % zmniejszą się u ciebie zwykłe obrażenia (np.z pistoletów, karabonów itp.)
DMG - hmm... nie przypominam sobie gdzie i co dokladnie to jest...
Wiesz Shaggy byc moze chodzi tu o dodawanie obrazen czyli % obrazen zostaje dodany do uderzenia np. ze snajperki
Czyli dzięki temu otrzymóję mniejsze obrażenia...
Ok, a teraz co znaczy 20/60%(wziąłem przykład ze schronu)...
To znaczy, że jeżeli przeciwnik zada ci 30 punktów obrażeń, to najpierw odejmuje się od tego pierwszą wartość, czyli 30-20=10, a następnie z pozostałej wartości odejmuje się 60%, czyli 10-6=4.
Co do tych wojen gangów, to walczy Yakuza z Mobsterami, Yakuza zostawia całkiem niezłe noże .
pzdr
Czyli dzięki temu otrzymóję mniejsze obrażenia...
Ok, a teraz co znaczy 20/60%(wziąłem przykład ze schronu)...

Yakuza... Możliwe że to oni... Co się będą męczyć...
Jak gangsta, to gangsta...
Którzy to Mobsterzy, bo chyba nigdy żadnego nie spotkałem...
Którzy to Mobsterzy, bo chyba nigdy żadnego nie spotkałem...

Kurde...nigdy nie spotkałem Yakuzy walczącej z jakimś innym gangiem. Zawsze się na mnie rzucali
No trudno musze znowu (czyli poraz dziesiąty ) zainstalować F2 i to zobaczyć.
Którzy to Mobsterzy, bo chyba nigdy żadnego nie spotkałem...

Tak jak juz wcześniej napisałem - gangi z okolic New Reno. Ich członkowie Cie nie atakują tylko sypią czczymi groźbami. W skład takiego gangu wchodzi szef - koleś z Tommy Gun'em - i kilku kolesi ze snajperkami.

Masz na myśli Salvatore?
Bo jeśli tak, to jest pełno sposobów, wszystko zależy od pomysłowości ;p

Załóż metalowy pancerz, ich dziadoskie pistoleciki niewiele ci zrobią Możesz też ukraść mu butlę z tlenem, naszprycuj go super stimpakami, podżuć do inwertaża bombę... powodzenia ;]

pzdr
Masz na myśli Salvatore?
Bo jeśli tak, to jest pełno sposobów, wszystko zależy od pomysłowości ;p

Załóż metalowy pancerz, ich dziadoskie pistoleciki niewiele ci zrobią Możesz też ukraść mu butlę z tlenem, naszprycuj go super stimpakami, podżuć do inwertaża bombę... powodzenia ;]

pzdr

Niezły jesteś, jan ie mogę ani jednego sposobu wymyślić, a ty kilka masz...

Z solucją i poradami każdy bedzie niezły
Szczególnie polecam "ciekawe questy" z 13-ego Schronu
Na jakimś temacie(nie pamiętam którym) ktoś pisał o 13 latach w grze. Chodziło o to(w bieżącym pytaniu) czy w grze jest limit czasowy. O co chodziło z tymi 13 latami?
Nie ma limitu. A po 13 latach coś się pojawi i będzie koniec gry
Na jakimś temacie(nie pamiętam którym) \

Ten temat jest o rodzinach w New Reno a nie o zakończeniu gry - przypominam
Wg. mnie najwiecej dajaca expa i kasy +nowy czlonek druzyny to rodzina Wright pozatym maja latwe misje (na poczatku).
Wg. mnie najwiecej dajaca expa i kasy +nowy czlonek druzyny to rodzina Wright pozatym maja latwe misje (na poczatku).

Jak odpowiednio to rozegrasz to możesz wykonać wszystkie zadania dla wszystkich rodzin - i ostatecznie bedziesz mógł przyłączyc się tylko do Wrightów właśnie (bo innych juz nie będzie). No chyba że nie bierzemy pod uwagę questów związanych z NCR, Vault City i rodzina Bishopów - wtedy mógłbys się przyłączyc także do nich (trzeba jednak miec na uwadze to, że po dostaniu sie do 'Sierry' i zameldowaniu o tym staremu Wright'owi automatycznie stajesz sie członkiem rodziny).



Czyli chodzi Ci o to, że wykonujesz wszystkie questy dla wszytskich rodzin, a potem ich zabijasz ?? pomysłowe
Czyli chodzi Ci o to, że wykonujesz wszystkie questy dla wszytskich rodzin, a potem ich zabijasz

A jak się można dołączyć do Bishopów? Bo ja mogę(wiem) do Mridno i Salvatore...
A jak się można dołączyć do Bishopów? Bo ja mogę(wiem) do Mridno i Salvatore...

Dokładnie to: Wykonujesz zadanie dla Slavatora, ale nie przyłączasz się i wykańczasz ich. A potem zadania dla Mordino, gdzie ostatnie jest wykończyć Salvatora (Dlatego było trzeba go wykończyć). Ale nie zgadzasz się na dołączenie i musisz ich wykończyć, bo się nie zgodzą z odmowę. Możesz jeszcze pracować dla Bischopa, i dzięki temu ostatecznie pomóc Vault City w ich problemie z bandytami (I w którym macza palce Bischop), co skończy się exterminacją rodziny (Oczywiście o ile nie chcesz do nich dołączyć). PS. Mapa do jaskini bandytów jest w sejfie rodziny Bischopów (Z czym jest związany pewien zabawny miniquest). PS2. Jak jędziesz miał szczęście (dobrze przeprowadzona rozmowa i odpowiednie skille) to w sejfie będzie dodatkowo rozszerzenie PiPBoya. Ja osobiście preferuje przyłączenie się do rodziny Wrightów, bo są najbardziej moralni (handel bronią w NewRano Arms i produkcja bimbru), Przyłączasz się po wykończeniu 3 rodzin i misji w Siera Army Deapod (Jeśli nie chcesz wykonać wszystkich zadań to nie trzeba wykańczać innych rodzin. PS3. Jest to raczej Błąd, ale zauważcie że mimo exterminacji 3 z 4 rodzin (powyższy sposó, w zakończeniu i tak jest mowa o wielkiej walce rodzin w NewRano, autorzy widać zapomnieli albo nie przewidzieli że da się, w zgodzie z fabułą (Bo w końcu Wrightowie nie mają już konkurencji, jak się załatwi wszystkie rodziny) rozwiązać ten problem wcześniej. PS4. Co do Łowcy Niewolników to nie polecam, co prawda da się na początku nieźle zarobić (Ograniczenie jest tu uzasadnione), ale piętno Sleyera na czole negatywnie (i to dość mocno negatywnie, zresztą jak wszystkie inne np. ChildKiller) wpływa na to jak nas postrzegają i może utrudnić nam życie w późniejszej rozgrywce. No chyba że chcemy być wrednym draniem. Ale jak nie to lepiej się wystrzegać, bo i tak później kasy nam brakować nie będzie.
(...)A potem zadania dla Moora, gdzie ostatnie jest wykończyć Salvatora (Dlatego było trzeba go wykończyć) więc dajesz im jego butle.(...)

A teraz takie małe pytanie o narkkotyki... W 13schronie pisze, że np. daje na początku +1 do siły, a potem -1 do siły... Czy ten "-1" to on jest po powrocie siły do normy, czy ja mam np. 8 siły, zażyję to mam 9, to potem mam 7(przez ten minus)?
Wróci
Tylko musisz troche odczekać.
A teraz takie małe pytanie o narkkotyki... W 13schronie pisze, że np. daje na początku +1 do siły, a potem -1 do siły... Czy ten "-1" to on jest po powrocie siły do normy, czy ja mam np. 8 siły, zażyję to mam 9, to potem mam 7(przez ten minus)?

A teraz takie małe pytanie o narkotyki... W 13schronie pisze, że np. daje na początku +1 do siły, a potem -1 do siły... Czy ten "-1" to on jest po powrocie siły do normy, czy ja mam np. 8 siły, zażyję to mam 9, to potem mam 7(przez ten minus)?

Niestety tak. Cóż... tak już jest z dragami
Jak odpowiednio to rozegrasz to możesz wykonać wszystkie zadania dla wszystkich rodzin - i ostatecznie bedziesz mógł przyłączyc się tylko do Wrightów właśnie (bo innych juz nie będzie).


Nie. Jedyną rodzina, do której nie możesz się przyłaczyć jako ostatniej (przy założeniu, że chcesz wykonać wszystkie zadania) to Salvatore (bo musisz go zlikwidować jako zadanie Mordino), natomiast pozostałe zadania wykonujesz dowolnie. Jedynym warunkiem jest, abyś włócząc się po terenie jakiejś Rodziny nie byl Człowiekiem innej, bo możesz zostać zaatakowany (dotyczy zwłaszcza Bishopów).

Możesz powrocić, ale musisz ubić bossa przed wykonywaniem następnego zadania dla następnej rodziny
Możesz powrocić, ale musisz ubić bossa przed wykonywaniem następnego zadania dla następnej rodziny