Zacząłem grę od początku zainstalowawszy mody :
- b-team (był dołączony w dodatkach do Sagi jako samorozpakowujące się archiwum)
- modzik dodający możliwość zwerbowania Klinta z Arroyo
- ammo mod
- mod dodający dzieci
Po zwerbowaniu Klinta kazałem mu założyć pancerz (kurtkę którą miał przy sobie) i pięknie to na nim widać. Niestety nie widać pancerza na zwerbowanym zaraz Suliku . Próbowałem jeszcze raz zainstalować b-team, ręcznie, sciągnięty z innego źródła ale sejw się nie wczytuje.
Czy możliwe jest spowodowanie by Sulik nosił ten cholerny pancerz, czy jest to jakiś konflikt z modem dodającym Klinta lub innym ?
To najpewniej błąd spowodowany konfliktem patcha B-team i jakiegoś innego (najpewniej tego z Klintem). Osobiście Patch'a B-team nie polecam.
Osobiście Patch'a B-team nie polecam.



A jest jakaś alternatywa dla niego ? Jakiś inny mod który wprowadza widok pancerza na ekipie ?
Mimo, że sam nie grałem, no moze tylko raz, z modem B-Team oraz z modem Przyjaciel Klint, to proponuję ci zrobic kilka testów.
Najpierw zainstaluj sobie TYLKO Przyjaciel Klint i sprawdź jak się zachowuje, potem dorzuć B-Team moda i też sprawdź. Jak wszytko ok, to dorzuć dzieci (nie wiem po co ci to, jaką masz wersję dokładnie gry? nie-amerykańską? oraz na końcu Ammo moda (i napisz mi jaką wersję stosujesz!!!! bo niektóre wersje nadpisują skrypty.
Odpisz, czy ci w czyms to pomogło.

pozdro4all
cubik@ Mam Sagę Fallout, gdzie F2 jest w wersji 1.02d .

Najpierw zainstaluj sobie TYLKO Przyjaciel Klint i sprawdź jak się zachowuje, potem dorzuć B-Team moda i też sprawdź. Jak wszytko ok, to dorzuć dzieci



No przydałoby sie zrobic taki test ale trochę irytuje mnie przechodzenie Świątyni Prób za każdym razem :/ nim dołączę Sulika, by sprawdzić czy widać tą kurtałę na nim

Jeśli chodzi o Ammo moda to jest to wersja 1.02
B-team to bardzo fajny mod, nie wiem, czemu macie do niego uprzedzenia, na obecnym etapie nie ma już takich błedów jak znikające postacie, czy coś w tym stylu a pozatym team może używać dzięki temu modowi naprawdę wypaśnych broni jak plasma rifle i takie tam. Pamiętam, że dość sporo się namęczyłem, żeby ten mod mi poprawnie działał. Ten błąd może wynikać z tego, że za dużo modów naraz uruchamiasz. Jest to niemal na 90% pewne. Z tego co czytałem Przyjaciel Klint i B-team szczególnie się gryzą.
Na wstępie jedna uwaga: są co najmniej dwie rózne wersje moda pozwalającego na zwerbowanie Klinta. Ja znam dwie, jedna to Przyjaciel Klint ver 0.4 (plik ma nazwę przyjacielklint1.zip), druga wersja w pliku o nazwie acklint2.zip. Być moze są jeszcze inne wersje tego moda, nie wiem.
Przyjaciel Klint z wersji 0.4 nie powinien się gryźć z B-Team modem -> sprawdziłem zawartość plików *.dat tych modów i wszytko powinno być ok.
Natomiast nie jestem w stanie sprawdzić moda z pliku "acKlint2" -> nie idzie mi go rozpakować z formatu "dat", więc tutaj nic nie poradzę.
Kolejna sprawa, Ammo Mod w wersji 1.02 jest niekompatybilny z modem Przyjaciel Klint ver 0.4 ani z B-Team Modem. Pliki postaci Klinta się wzajemnie gryzą, podobnie z innymi postaciami w drużynie. Jak możesz, to poczekaj do najpóźniej piątku i zrobię mały \"myk\", że Przyjaciel Klint będzie kompatybilny z Ammo Mod 1.02PL, oraz B-Team modem

BTW: to dzieci nie ma w Fallout 2 (PL) z Sagi??? nie zwróciłem uwagi na to...
Jak możesz, to poczekaj do najpóźniej piątku i zrobię mały \"myk\", że Przyjaciel Klint będzie kompatybilny z Ammo Mod 1.02PL, oraz B-Team modem

Jasne, że poczekam W tym czasie pogram w FT choć w tej grze ni cholery nie mogę poczuć klimatu Fallouta :/

to dzieci nie ma w Fallout 2 (PL) z Sagi??? nie zwróciłem uwagi na to...



Nie wiem, nie sprawdzałem. Po prostu wrzuciłem childrenpatch obligatoryjnie, przed swoją pierwszą rozgrywką w F2, wyczytawszy wczesniej, że są jakieś zwały z cenzurą
Patch dodający dzieci potrzebny jest tylko w przypadku wersji angielskiej i/lub niemieckiej. Tylko tam jest taka cenzura. Polskojęzyczna wersja Fallout2 zrobiona została w oparciu o wersję amerykańską, która nie jest obarczona taką cenzurą, wiec nie instaluj children patcha jeśli posiadasz Fallout2 z Sagi.
nie instaluj children patcha jeśli posiadasz Fallout2 z Sagi.



Ok, wygląda na to, że będę musiał zacząć grę jeszcze raz. A ten Klint z Arroyo przydał by się w ekipie, lekarz jest potrzebny tak więc życzę Ci cubik sukcesu w doprowadzeniu tych modzików do wzajemnej kompatybilności

Swoją drogą przyznam się Wam, że nim zacząłem mieć cokolwiek do czynienia z Falloutem, wyobrażałem sobie (coś sobie chyba uroiłem), że po tylu latach od premiery gry scena modderska jest wielka i prężna tak jak w przypadku Morrowinda. Nie sądziłem, że Fallout jest tak słabo podatny na modyfikacje (nie znam się zupełnie na sprawach technicznych związanych z modowaniem). Myślałem, że podobnie jak w przypadku Morrowinda da się rozbudować grę modyfikacjami, co wg mnie aż się prosi w tej grze : rozbudowane questy poboczne, masa nowych lokacji, broni, NPC-ów, dragów itd. Pod tym względem zupełnie się zawiodłem, ale powtarzam, było to moje myślenie życzeniowe na długo nim pierwszy raz zainstalowałem Fallouta :/
Z tego linka:
http://cubik2k.w.interia.pl/download/Klint_BTeam_09a.zip

możesz ściągnąć połączone mody Przyjaciel Klint i Drużyna B.
Plik ma rozmiar około 85kB.

Jeśli chcesz grać dodatkowo z Ammo modem 1.02, to najpierw zainstaluj Ammo moda, a potem dopiero moda Klint_BTeam_09a, i nadpisz pliki, jeśli będzie trzeba. I nie instaluj więcej dodatkowych modów ani patchy, bo mogą pojawić się problemy.

Powodzenia, w razie jakich komplikacji pisz, postaram się odpowiedzieć.

UWAGA: plik będzie się znajdował pod tym linkiem przez około 2 tygodnie, potem muszę go skasować ze względu na ograniczoną pojemność konta :/
Działa Jak na razie wszystko wydaje się ok. Wielkie dzięki za tą robotę !

Ps. Szkoda tylko, że ten Klint taki leszczyk, tylko 50 HP.
UWAGA !!!

NIE UŻYWAĆ MODA W WERSJI 0.9A!!! POWODUJE, żE NIEKTóRE POSTACIE W GRZE MOGą ZNIKAć!!!
Przyczyną błędu jest błąd w modzie Przyjaciel Klint w wersji 0.4, właśnie dowiedziałem się o tym od Jargo, autora moda!
Obiecał, że jak będzie miał odpowiedni doping to, ze poprawi moda Klinta

Ale o doping prosi
Swoją drogą przyznam się Wam, że nim zacząłem mieć cokolwiek do czynienia z Falloutem, wyobrażałem sobie (coś sobie chyba uroiłem), że po tylu latach od premiery gry scena modderska jest wielka i prężna tak jak w przypadku Morrowinda. Nie sądziłem, że Fallout jest tak słabo podatny na modyfikacje (nie znam się zupełnie na sprawach technicznych związanych z modowaniem). Myślałem, że podobnie jak w przypadku Morrowinda da się rozbudować grę modyfikacjami, co wg mnie aż się prosi w tej grze : rozbudowane questy poboczne, masa nowych lokacji, broni, NPC-ów, dragów itd. Pod tym względem zupełnie się zawiodłem, ale powtarzam, było to moje myślenie życzeniowe na długo nim pierwszy raz zainstalowałem Fallouta :/



A widziałeś kiedykolwiek Construction Set do Falla 1 lub 2 podobny do tych z np. Morrowind'a czy War Craft'a ??
widziałeś kiedykolwiek Construction Set do Falla 1 lub 2 podobny do tych z np. Morrowind'a czy War Craft'a ??



Nie Kwiatmen ale szkoda , że nigdy nie dali takiego edytora Ta gra powinna żyć własnym życiem jak seria Thief i TES
Ykhmm... Panowie - może tak do rzeczy - w tym temacie, dyskutujemy na temat A sprawy używania modów i innych nieoficjalnych dodatków to poważna sprawa, by zaciemniać dyskusję.

Więc proszę do tematu wrócić
To ja może mniej offtopowo powiem, i nieoficjalnie zresztą też, że nowy mod Przyjaciel Klint jest w produkcji , ale gdzie ten doping Panowie?!
Bez dopingu nie wiadomo jak się potoczą losy Klinta!

Nowy mod będzie poprawiony, wywalone błedy i na dodatek będzie oferował cos więcej ale to niespodzianka, naprawdę miła niespodzianka
ale gdzie ten doping Panowie?!

Więc czuj się przeze mnie zdopingowany

Nowy mod będzie poprawiony, wywalone błedy i na dodatek będzie oferował cos więcej



Dobrze było by zwiększyć Klintowi HP bo 50 to trochę za mało i może poprawić jego zdolności medyczne, jak na razie potrafi on leczyć tylko drobne skaleczenia.
Więc czuj się przeze mnie zdopingowany

Autorem moda jest Jargo i to on pracuje w pocie czoła nad poprawką i ulepszeniem moda To jemu należą się podziękowania i doping!

Dobrze było by zwiększyć Klintowi HP bo 50 to trochę za mało i może poprawić jego zdolności medyczne, jak na razie potrafi on leczyć tylko drobne skaleczenia.



Wszelkie uwagi są mile widziane i będą brane pod hmm.. uwagę . Wszystkie Wasze propozycje mu przekaże, tak aby mod spełniał Wasze oczekiwania
Proszę o kolejne, każda propozycja jest cenna!

Pytanie mam, czy Klint ma być zintegrowany z B-Team modem, czy jako osobny? Jak wolicie?
czy Klint ma być zintegrowany z B-Team modem, czy jako osobny? Jak wolicie?



Ja uważam, że jak najbardziej niech będą zintegrowane. Poza tym, jeśli to byłoby wykonalne to może by tak dokoptować do moda jeszcze jakieś drobne zmiany np. Krzyżowców Św. Granatu Ręcznego itp. (taka mała paczka usprawnień)