Mam problem... potrzeba mi .223 FMJ (amunicja 5,56 mm FMJ). Nie wiem skąd zdobyć jej więcej
Chcę się wybrać do Enklawy i trzeba mi więcej tego rodzaju ammo do Bozara, mam ledwo 1500 sztuk, przydało by się jeszcze raz tyle. Żadni kupcy nie mają takiej amunicji, nie wiem skąd ją zdobyć... teraz czyszczę pustkowia (by nałapać leveli, 35 na czysto już mam, 36 sie zbliża ) minigunem (strasznie żre ammo, ale mam spore zapasy) i z jakaś tam strzelbą (mam dużo amunicji kal. 12) . Bez Bozara nudno się czyści, ale muszę oszczędzać amunicję...

Kończy mi się także, dokładniej towarzyszom amunicja 2mm EC kupcy nieraz ją posiadają, ale w małych ilościach. Stałym źródłem tej amunicji w bardzo małych ilościach są patrole Enklawy.

Poratuje mnie ktoś rzucają kilka dobrych rad jak i skąd czapnąc trochę wymienionych wyżej rodzajów amunicji...
Wystarczy ci tyle, no chyba że chcesz wszystkich wyciąć. Ale jak się nie kozakuje, to można obejść się bez walki do samego Franka.
Pamiętaj tylko by wsiąść PA i nie brać mutantów (A najlepiej pójść samemu).
Ja osobiście nigdy nie gram HG właśnie z powodu problemów z amunicją. A jak się wie jak, to SG są nawet lepsze od HG.
Wystarczy ci tyle, no chyba że chcesz wszystkich wyciąć. Ale jak się nie kozakuje, to można obejść się bez walki do samego Franka.
Pamiętaj tylko by wsiąść PA i nie brać mutantów (A najlepiej pójść samemu).
Ja osobiście nigdy nie gram HG właśnie z powodu problemów z amunicją. A jak się wie jak, to SG są nawet lepsze od HG.



Ja lubie wycinac wszystko co się rusza i jest złe...

W Fallouta 2 grałem ledwo trzy razy (PL wersja) i nie mam doświadczenia jeszcze z F2. Nie za bardzo rozumiem co do mnie piszesz
Co to PA, HG i SG, wiem głupio nie wiedzieć co to oznacza, ale na prawdę nie wiem

_________________________________________

Dodam jeszcze, że kupcy z SF mieli pełno amunicji 5,56 mm FMJ i dużo kasy, po wycieczce do Navarro, nie mają prawie nic nowego... mają tylko co im sprzedałem... dziwne to trochę...
PA - Power Armor, APA - Advanced Power Armor

A co do amunicji to handlarze z SF oraz ten mały gnojek handlarz z RNK zawsze mają sporo amunicji do większej ilości broni, a jesli w danej chwili nie posiadają to trzeba poszwędać się po pustyni i wrócić ...
A co do amunicji to handlarze z SF oraz ten mały gnojek handlarz z RNK zawsze mają sporo amunicji do większej ilości broni, a jesli w danej chwili nie posiadają to trzeba poszwędać się po pustyni i wrócić ...



Właśnie tak robiłem i kupcy mieli zawsze pełno amunicji, ale po tym jak wyczyściłem Navarro kupcy nie mają nic...
.233 FMJ można w dużych ilościach nabyć w NCR. Wystarczy się rozejrzeć po handlarzach.

2mm EC możesz kraść strażnikom w SF (czerwone i niebieskie kubraczki). Ale jest to rozwiązanie na krótką metę bo jeśli ukradniesz im amunicję to nie będzie jej więcej.
A ta broń (amunicja do niej 2mmEC) to wcale taka dobra nie jest ... przynajmniej mi się tak wydawało amunicja do niej zawsze mi służyła jak kolejny item do handlowania
Co to PA, HG i SG



SG to Small Guns, czyli umiejętność używania standardowej broni palnej - pistoletów i karabinów szturmowych.

A co to jest HG, to nawet ja nie wiem. Harold of Gecko?

...może ktoś miał na myśli Big Guns, czyli umiejętność używania ciężkiej broni?
No cóż to standardowa terminologia, więc mogłem założyć że ją znasz. A że nie znasz? No cóż, to rzadkość.
Co do broni snajperskiej? No cóż! Trzeba umieć jej używać, żeby zabijać gościa w APA, jednym strzałem z M72.
Jak się już wie jak, to Bozar zmienia się za złom.
Jeśli lubisz taką rozwałkę to zaopatrz się w Mściciela
lub Vindicatora, choć z tym drugim też są kłopoty jeśli chodzi o amunicję,
ale i tak będziesz bardziej wszechstronny, a zapewniam cię że minigun
- oczywiście nie mówię tu o tym starym Rockwellu - daje tyle samo frajdy co Bozar;)
No cóż to standardowa terminologia, więc mogłem założyć że ją znasz. A że nie znasz? No cóż, to rzadkość.
Co do broni snajperskiej? No cóż! Trzeba umieć jej używać, żeby zabijać gościa w APA, jednym strzałem z M72.
Jak się już wie jak, to Bozar zmienia się za złom.



Można powiedzieć, że wychowałem się na wersji PL Falla. I na pewno stąd moje nie obeznanie z tymi "standardowymi" określeniami...

A Bozar wcale nie jest taki zły... też lece z soldierami w APA na jeden strzał, średnio wychodzi ok. 350 punktów obrażeń (mój rekord to 653, na tle innych na pewno mało ). Ilość PA starcz mi na dwa strzały z Bozara + przeładowanie, w tej chwili jestem najsilniejszy w świecie gry, wczoraj 36 lvl zdobyłem i wymiatam, na swój sposób...
Nie mówię że Bozar jest zły, bo jest to jedna z najlepszych broni w grze (Sporą zaletą jest jej uniwersalność). Ale jego sława jest niezasłużona, bo są też inne bronie równie dobre, a nawet lepsze.
Niemniej żadna najlepszych broni nie jest tak oszczędna jak M72.
Ja osobiście preferuję kombinację M72 i Pancor Jackhammer'a (Lub G11E).
Najoszczędniejsza spluwa to DKS/żółto-czarna snajperka/
oraz przeróbka karabinu myśliwskiego 5,56 - do kupienia w SF
- taki zgrabny pistolecik z super kopem:)
Jackhammer natomiast jest bardzo stylowy
i dobrze leży w łapach
PS. Powyższe uwagi jednak, to uwagi fana
SG więc weźcie sobie na nie odpowiednią poprawkę
M72 Gauss Rifle to też snajperka, a snajperki ciągną porównywalną ilość amunicji, więc nie wiem o co ci biega? A M72 zadaje jednocześnie największe z nich obrażenia, więc to sprawia że jest od nich poniekąd oszczędniejsza (szczególnie gdy walczy się z twardymi wrogami).
Co do amunicji 2mm EC... w Enklawie jest jej pełno, więc nie potrzebnie sie tak trudziłem zdobywając ją

M72 Gauss Rifle tak średnio to ile zadaje obrażeń i jakie perki pomagają wydobyć z niej tą doskonałość i moc, o której wyżej mówicie?
Jeśli zabija gościa w APA jednym strzałem to obrażenia nie mają znaczenia.
By osiągnąć wysoką skuteczność:
- Wysoka percepcja i zręczność.
- Wysoko rozwinięty Skill SG (Małe bronie), ale to nie jest trudne ze względu na wczesną przydatność tego skilla.
- Należy przycelowywać w oczy, by szanse na krytyki były jak najwyższe.
- Trajt Finezja mile widziany.
A dla zaawansowanych:
- Parki zwiększające szybkostrzelność, wydatnie pomagają.
- (Edit:) Parki zwiększające obrażenia i szanse na obrażenia krytyczne.
- No i oczywiście boski park Snajper
- A jak się ma parka Snajper, to mutuje się finezje na szybki cyngiel.
Najlepiej walczyć z daleka, korzystając z przewagi zasięgu. A na skupiska blisko przydaje się Pancor Jackhammer lub G11E ale to opcjonalne.
EdiT: Oczywiście jak mówi Silencer jest tego więcej, ale pisałem na szybko.
Zapomniałeś o Better Criticals, które znacznie zwiększa szanse na 4x obrażenia czy "zgon w proszku" (instant kill)
Jeszcze może sie przydać Anatomia w pigułce lepiej wchodzą krytyki na poszczególne części ciała
Jeszcze może sie przydać Anatomia w pigułce lepiej wchodzą krytyki na poszczególne części ciała



Meh. Nie krytyki, tylko obrażenia (chociaż pewnie liczą się, gdy krytyk oznacza 2x albo 4x obrażenia)
M72 Gauss Rifle to też snajperka, a snajperki ciągną porównywalną ilość amunicji, więc nie wiem o co ci biega? A M72 zadaje jednocześnie największe z nich obrażenia, więc to sprawia że jest od nich poniekąd oszczędniejsza (szczególnie gdy walczy się z twardymi wrogami).


To prawda - tyle że gaus już mi się przejadł
więc gdy teraz gram dobrym strzelcem, to raczej
jej unikam, poza tym amno 5,56 jest w brud a
pocisków do gausa znacznie mniej...
M72 jest na tyle oszczędne że amunicja nie stanowi specjalnego problemu (to prawda że jest trudno dostępna, ale parę magazynków wystarcza na długo). No cóż, dostatecznie zaawansowany gracz potrafi wymiatać gości w APA i z pistoletu, więc dla urozmaicenia można stosować inną broń niż najlepsza. Tak czy siak wszystkie snajperki żądzą, a BG to strata czasu.
PS: Szkoda że Bozar jest zbugowany, bo fajna z niego byłaby snajperka .
Jak się dobrze przygotuje postać, a następnie inwestuje w SG i szkoli na snajpera, to osiłek z bozarem nawet nie zdąży podejść. Tacy często padają po pierwszym strzale z Gaussa w oko. I ammo nie trzeba dźwigać w ilościach wagonowych. 50 sztuk lekkiej amunicji 2 mm EC (reszta w bagażniku )gwarantuje naprawdę sporo szkieletów na pustkowiach. Jedyny minus - wisielce i spółka dostają od tej broni znikome obrażenia (widać ich ciała są zbyt "miękkie" i pociski w nich nie rykoszetują ani nie fragmentują). Dlatego warto mieć przy coś 12 mm, na przykład strzelbę szturmową, lub choćby shotguna na wszelki wypadek.

PS. Nie zrozumcie mnie źle, nie chcę wywołać wojny pomiędzy zwolennikami BG, a SG. Po prostu sam preferuję szkolić snajpera.