Szukałem tego w Internecie i nie znalazłem. Posłuchajcie motywu: Wszystko rozpoczęło się od momentu kończącego swoją odprawę Gen. Dekkera dotyczącą misji Newton. Cała moja ekipa wraz ze mną na czele udaliśmy się do tego miasta opanowanego przez roboty. Po spotkaniu z łupieżcami udałem się nimi do czołgu, który zaparkowałem w punkcie ewakuacyjnym. Kiedy 4 łupieżców urzędowało już w "moim" czołgu powybijaliśmy wszystkie pozostałe puszki w mieście. Po powrocie wsiadłem do czołgu i zakończyliśmy misję. W bunkrze limit moich żołnierzy zwiększył się z 6 do 10!! Jednak są małe problemy z tym błędem, otóż tych 4 łupieżców zajęło teraz 4 pierwsze sloty i nie wiem w jaki sposób mam przywrócić mojej ekipie dawne pozycje, tak aby nie tracić żołnierzy. Podoba sytuacja była w wersji 1.25 kiedy natrafiło się na losowe spotkanie "4 jeźdzców" tam też TEAM poddawany został roszadzie.

Czy ktoś wie co należy zrobić, aby przestawić pozycje zołnierzy?
To nie żart, ale mi się nasuwa najprostsze rozwiązanie Wgraj sobie wcześniejsze sejwy, a przywódców Łupieżców nie pakuj do czołgu, tylko doprowadź na pozycje wyjściowe
Właśnie o to chodzi, że specjalnie chciałem zwiększyć limit żołnierzy. Poza tym nawet jakbym chciał wrócić do poprzedniego save'a to mi się nie opłaca, poza tym już rozwinąłem tych 4 łupieżców i są teraz o wiele lepszymi żołnierzami niż normalnie. Czy w ogóle jest taka możliwość,abym teraz mógł zmienić kolejność bohaterów? Co więcej 3 łupieżców ma takiego BUGA, że po zdjęciu przez nich pancerza, nie można go z powrotem nałożyć, szukałem po Internecie edytora save'ów ale nie zdają rezultatu.
Chciałeś przechytrzyć programistów gry robiąc coś co nie było przewidziane w grze Teraz masz tego skutki

Choć może i jest z tego wyjście... Ale ja nie wiem jakie
Może inaczaj... czy jest udostępniony kod fallout tactics'a bo to zmieniałoby postać rzeczy. Fakt faktem, że na tworzeniu gier się nie znam, a tym bardziej na modyfikowaniu kodu, także ta opcja jak dla mnie odpada. Obejdzmy to z innej strony. Jak wiadomo w wersji 1.25 ten błąd jest już znany, interesuje mnnie jednak czy po zainstalowaniu tego patcha problem automatycznie zostaje naprawiony, jeżeli przedtem natąpi roszada bohaterów. Bo coś takiego ma miejsce to już znam odpowiedź...
BTW czy save'y spod wersji 1.27 działają prawidłowo na wersji 1.25??
Interplay aż tak nisko (w sensie swojej sytuacji materialnej) aby udostępniać kod do FT czy F1/F2 A co do wersji 1.27 to przeczytaj sobie to (napisane w pliku Readme.txt, ktory jest w zainstalowanym FT właśnie w wersji 1.27):

- Poprawiony błąd w jednym ze spotkań specjalnych, który powodował
losowe zmiany kolejności członków oddziału.
- Umieszczenie pancerza w ręku postaci przestało wpływać na
statystyki postaci.
Możesz wrócić do bunkra i łupieżców po prostu odprawić u zarządcy kadr, z wyjątkiem tego, który zajął pierwsze miejsce, bo jest traktowany jako Twoja główna postać. No i jeśli odprawisz resztę żołnierzy to możesz ich później spowrotem przyłaczyć do ekipy i poukładać w dowolnej kolejności. Ale wtedy liczba max ludzi w drużynie pewnie znów spadnie do sześciu.

A poza tym, to mała rada dla Ciebie: jeśli grasz w grę to zawsze staraj się mieć możliwie najnowszego patch'a. W ten sposób unikniesz wielu nieprzyjemności.
Spróbuj w następujący sposób: po tym jak już będziesz miał limit npc-ów zwiększony do 10 zasejwuj grę. Skopiuj save w bezpieczne miejsce, następnie zainstaluj FT od nowa w wersji 1.25, potem zgraj do odpowiedniego folderu save z wersji 1.27. Wczytaj grę, udaj się do lokacji "czterech jeźdźców" jednak na krótko przed wejściem do niej nafaszeruj swoją postać narkotykami zwiększającymi charyzmę. Bug tego miejsca w wersji 1.25 polega na tym że dowódcą oddziału zostaje osoba z najwyższą charyzmą... Kiedy już wszystko będzie tak jak chcesz żeby było wyjdź z lokacji, zasejwuj grę gdzieś z dala od niej. Wyjdź i zainstaluj patch 1.27. Pamiętaj o kopiach zapasowych sejwa...