Witam. Pisze , poniewaz mam pewien problem. Posiadam :
Intel Dual-Core E2140 1.6 GH
2 gb ram
GeForce 8400 GS 512 mb
Wiedzmin nie chodzi plynnie nawet na minimalnych. Biegajac po wyzimie tworzy sie efekt kulawej nogi .
Gra niemilosiernie zacinala sie podczas 5 aktu. W starej wyzimei czy na grobli.
Posiadam xp z sp2. Nie mam pojecia czym jest spowodowany problem mam nadzieje , ze ktos mi cos poradzi. Z góry dziekuje
może jakieś procesy w tle Ci działają? wyczyśc tez autstart.

ps. ja mam semprona 2600, 1,5 GB ramu i geForca 6200 (128 MB), xp sp2 + aktualizacje i klatkuje tylko jak jest dużo efektów typu ogień (np stara wyzima), albo jak jest dużo wrogów jak np. podczas walki z królową kikimor (była tam wuchta kikimor robotnic).
Może lepszym wyjściem byloby ściągnięcie patcha.
Witam
Ja również mam problem z grą "Wiedźmin" (posiadam oryginał)
Mimo iż mam procesor Intel Core 2 Duo CPU E4500 2,19 Ghz (łącznie ma 4,4)
Kartę graficzną GeForce 8500GT i 2,5 GB RAMu to Geralt ciągle kuleje i jeżeli walczy z dwoma, trzema itd. wrogami to już tnie się jak [cenzura]!! Często także podczas rozmowy nagle się zacina, a kiedy znowu gra startuje to otoczenie zmienia kolory i wogóle grafika się rąbie.

Bardzo proszę o pomoc, gdyż wreszcie chciałem przejść mojego Wiedźmina bez problemów z grafiką itp.

P.S. Ściągnąłem patcha 1.3 i nic się nie zmieniło.
Bo grafika która posiadasz jest dla frajerów którzy zestawy kupują w Media Markcie/Biedronce, i skoro ma 512MB+ pamięci to jest pro sprzęt. Naucz się ze w supermarketach dają średniego/mocnego procka + bardzo słabą grafikę. I tak kto sie nie zna patrzy tylko na pamięć... A potem płaczcie, że was oszukano. Napisz ile możesz przeznaczyc pieniędzy na grafikę, to mozna będzie cos zaproponować.
Podczas gry zauważyłem, że najwięcej mocy obliczeniowej zżerają efekty ognia. Więc w piątym akcie w płonącej starej wyzimie są problemy z płynnością animacji.
Gram na P4 2,80 GHz, 2 GB RAM, GeForce 7600 GS 512 MB na średnich detalach w rozdziałce 1280 x 1024 bez większych problemów, ale w V akcie w Starej Wyzimie musiałem przesjść na niskie. FPSy spadły na łeb.
Witam, gre testowałem na 2 kompach co mam w domu i to co piszecie to jest raczej wina grafiki, komp rodziców ma gf7900Gt, gra tam chodzi na medium detalach bez przycinki (po dokupieniu ramu do 3giga sie poprawiło), u mnie na gf8800gt i 4 giga plus znienawidzona przez ludzi vista hehe, nie ma żadnych problemów z grą. Ram plus grafika mysle że ciągnie ta gre najbardziej, procesora aż tyle nie zjada. Wiedźmin jest wymagający i niestety nic sie nie da poradzić
stary ten temat już ,ale dopiero wymieniłem sprzęt i ruszyłem wiedźminem do akcji... athlon II 2.9 GHz x2; 2Gb ramu 1333 DDR3; asus ..jakiśtam ale dobrej jakości teraz tak: grafika ati radeon HD 4200 512 ram współdzielonej... zintegrowana niestety. (brak funduszy ) ale problme największy: dyssk twardy 80 gb ATA. seagate barracuda ... rok produkcji.. ee.. 2002? na średnich detalach (1440x900; anizotropy i wygładzanie pixeli 0; cienie 0; zwierzeta małe 0; reszta na średnie) śmigało jak ta lala. jak włącze wygładzanie krawędzi na x2 to mam klatki lekkie.. przy wygładzaniu x4 - dla mnie masakra. prawie pokaz slajdów. zwiększyłem wcozraj wydocznośćdo max, cienie do max, zwierzęta małe średnio, textury max, rozdzielczosc 1440x900; wygładzanie 0; filtrowanie x8. pytanie do was, jeśli w ogóle ktoś to przeczyta czy problem przy wygładzaniu krawędzi pochodzi od zintegrowanej grafiki, czy raczej od starego twardziela? choć chodzi w miarę, to co jakiś czas (co kilka kroków w biegu wiedźmina) irytujący przeskok obrazu taka klatka malutka, ale wkurza bo męczy oczy. co wy na to?