Najskuteczniej zrobić miotacza i używać pirotechniki. Można to wymieszać z elektryką i zielarstwem. Gunfighterzy i bowmani są drudzy w kolejności. Wojownik technolog jest taki sobie. Lepszy od zwykłego pure/meele dodge, ale w końcu miotacze/strzelcy też mogą mieć topory pirotechniczne.
Edytka:
Skuteczne rasy:
Półork , brak minusów do Inteligencji, ale plusy do Kondycji i Siły - będziesz mógł wyuczyć się wszystkich schematów, będziesz miał większość opcji dialogowych, dużo ciężkiego złomu udźwigniesz i szybko się nie zmęczysz.
Będziesz mógł nosić wszystkie pancerze (rozmiar ciała jak u człowieka, medium).
Krasnolud, wiadomo. Plusy do Uzdolnienia Technicznego i małe bonusy w skillach na początek. Plusy w Sile i Kondycji, ale minus w Zręczności (mały, tylko -1) i wolno biegasz. No i zbroje musisz mieć w nietypowym rozmiarze, small - ale i tak jesteś w stanie wymęczyć i znaleźć/zbudować wszystkie.
Półogr... Tak, da się zrobić maszynę do zabijania i technologa w jednym. Wybierasz życiorys Genialny Idiota/Idiot Savant i możesz dobić do Int 20 i dolecieć do ostatnich schematów. Wady - masz dostęp tylko do dialogów i questów jak dla postaci z Int 4.
Na prawidłowo spatchowanej grze (1074) MOŻESZ używać broni palnych, ale tylko dwuręcznych (strzelby, karabiny, miotacze, granatniki itd.). Musisz mieć zbroje na ogra - large - z tym kłopot. Ale jeśli zainwestujesz w kowalstwo, to bez problemu sam sobie złożysz machined platemail. Albo kamizelkę leczniczą, jeśli wolisz elektrykę.