Witam.
Mam nadzieje, że takiego tematu jeszcze nie było. Tak więc gram w Arcanum od jakiegoś tam czasu i zauważyłem że niektóre elementy potrafią skutecznie zepsuć gre i sprawić, że staje sie zbyt łatwa, a przez to nudna. Chodzi mi o takie gadżety jak:
- topór pirotechniczny - schemat zbyt łatwy do znalezienia, zdecydowanie zbyt potężny, obrażenia zamiast np 3 - 10 to 30 - 50, zbyt łatwy do złożenia. Może później staje sie słabszy (narazie jestem w tym śmiesznym mieście od elfów) ale jak na razie to większość przeciwników nie wytrzymuje więcej niż 2 tur.
- piesek - na tym forum bardzo zachwalany. Po pierwsze zbyt łatwy do przyłączenia. Po drugie, pies, który trzema ugryzieniami powala wilki, niedźwiedzie i inne smoki jakoś nie bardzo mi pasuje. Zbyt potężny.
- eliksir intelektu - używanie go żeby nauczyć sie następnych schematów jest wg mnie naginaniem zasad. W ten sposób bezproblemowo można nauczyć sie wszystkich gałęzi technologii, co z naszego bohatera czyni jakiegoś herosa. W ogóle jakim prawem to działa na technologa?
A wg was co skutecznie ułatwia(psuje) gre? Jaka postać/przedmiot/umiejętność?