ChroomJul 31 2005, 09:43 AM
Rat22Jul 31 2005, 09:50 AM
Z tego co pamiętam to powinien go mieć rusznikarz w Tarancie. Jeśli go nie ma, to oddal się od sklepu o kilka ekranów i poczekaj dzień lub dwa. Jezeli dalej nie ma to powtarzaj do skutku.
smyku20Jul 31 2005, 09:52 AM
albo skonstruuj sam;) co to jest, te pare punktow w technike?
MrocznyKaniulJul 31 2005, 01:34 PM
Albo odwiedź mistrza broni palnej mu go ukradnij, a potem uzyskaj mistrzostwo.

Mistrz broni palnej znajduje sie w Ashubry
CEZARAug 1 2005, 06:56 PM
Mieszacie, mieszacie i biedny Chroom pewnie nie wie co robić

Karabin snajperski to zwykły karabin do kupienia u rusznikarza (nie zawsze jest). Karabin z lunetą to genialna lub przyzwoita (zależy czy masz spaczowane Arcanum

) broń to złożenia z wspomnianego wcześniej karabinu snajperskiego oraz lunety.
pijanyaniolAug 1 2005, 09:19 PM
Ja powiem Chroomowi, co ma zrobić. Bierz pistolet skałkowy w garść i ruszaj na podbój ARcanum:p
krzemienAug 6 2005, 11:07 PM
karabin jest tam gdzie terwold ashe, dalej niż quest z dzikami ale wyżej niż sprzedawczyni magiczna ma go tam jakiś mnich
ChroomAug 24 2005, 08:54 PM
Po skonstruowaniu karabinu okazuje sie, że nie zadaje on 40-40 obr., tylko 10-30. Dlaczego? Czy to wynika z mojego poziomu opanowania broni strzeleckiej?
Lord FatherAug 25 2005, 08:08 AM
Nie! Wynika to z tego że masz spatchowaną wersję. W wersji normalnej karabin zabierał faktycznie 40 - 40, ale szybko okazywał się jedna z najlepszych broni strzelających, więc developerzy z Troiki postanowili troche te obrażenia zoptymalizować.
CEZARAug 25 2005, 10:44 AM
Na pocieszenie powiem, iż teraz strzelba na słonie zadaje od 30-50 obrażeń.
Lord FatherAug 25 2005, 03:26 PM
Cezar! Poprawka. Strzelba na słonie zadaje od 20 - 50 obrażeń - jest dwuręczna i waymagane 12 siły. Natomiast przedostatni schemat rusznikarski, podręczne działo, zabiera 5 - 20 obrażeń i jest jednoręczne. Mimo to jest to jeden z najmniej godnych polecenia schematów, choć jest wymagany do strzelby. Sama strzelbe w grz możesz zdobyć z martwego ciała kłusownika.
CEZARAug 25 2005, 04:44 PM
InfantrymanAug 26 2005, 03:12 PM
Prawda jest taka, ze Technolog zawsze ma trudno w tej grze. Tesla Gun to broń silna, niecelna i prądożerna. Snajperka jest dobrą bronią do Klanu Koła, potem jest za słaba. Strzelba na słonie jest trochę lepsza od karabinu z lunetą. Karabin maszynowy to moim zdaniem najlepsza broń w grze pod warunkiem, że masz niemal niewyczerpalny zapas amunicji. Seria 6 pocisków kosztuje 1 AP. 20 zręczności = 120 pocisków na turę zadających łącznie 1200-3600 dmg. Dla porównania:
Tesla Gun: 40-320 dmg
Snajperka: 40-120 dmg
Jednym słowem: Hiriam Maxim to geniusz
CEZARAug 26 2005, 04:20 PM
Seria 6 pocisków kosztuje 1 AP. 20 zręczności = 120 pocisków na turę zadających łącznie 1200-3600 dmg. Dla porównania:
Mylisz (chyba) Infantymanie to te sześć pocisków zadaje od 5-25 obrażeń a nie każdy z nich tyle. Więc z 20 Zr trafiając wszystko zadasz od 100 do 500.
Broń dobra ale zdecydowanie nie ekonomiczna.
pijanyaniolAug 26 2005, 09:51 PM
Cezar ma rację. Takze Maaxim wcale takim wielkim geniuszem nie był...
Według mnie snajperka bryluje:)
InfantrymanAug 27 2005, 02:54 PM
Racja, tylko czy CKM nie zadaje przypadkiem 10-30 ?