Ja mam ducha sledzacego na 20 co mam zrobić żeby zadawał wiecej obrazen? Premie do sie liczą???
Od razu podaje całą budowe bone necro

Otóż zacznijmy od opisania tego w jakich sytuacjach sprawdza się ta postać.

Właściwie w każdych ponieważ jest to postać bardzo uniwersalna. Można nią chodzić na duele jak i damy nim sobie rade z każdym bossem w grze jak i innymi monstrami.
Dobrze przejdźmy do właściwego opisu postaci i do tego jak zrobić poprawnie Bone Necro .

Zacznijmy od Umiejętności. Jak wiadomo Nekromanta jak każda postać w grze
posiada 3 rodzaje umiejętności a są to:

- Trucizny i Zaklęcia Kości
- Przywołania
- Klątwy

Jak sama nazwa wskazuje budowa tej postaci opiera się na umiejętności Zaklęć
Kości. Zatem zacznijmy już bez owijania w bawełnę.

Rozdajemy punkty umiejętności w następujący sposób:

- Możemy dać 1 pkt. w glinianego golema ponieważ spowalnia on naszych przeciwników i ma nawet dużo życia. Można używać go w grze jak i w luźnych duelach na turniejach takich jak PCL wykorzystanie go odpada (takie zasady turnieju).

-Zęby oczywiście na maxa czyli 20 pkt. ponieważ dają nam premię do Ducha z Kości.

- Wybuch Zwłok tylko 1 pkt. aby dojść do Ducha z Kości.

- Włócznia z Kości również na maxa czyli kolejne 20 pkt. ponieważ daje nam również premię do Ducha z Kości oraz będzie z naszą główną broń przeciwko grupom potworów ponieważ włócznia zadaje obrażenia wszystkim potworom w linii prostej.

- Duch z Kości na maxa ponieważ jest to nasza główna broń na bossów.

- Tarcza z kości na początku 1 pkt. jednak gdy rozwiniemy Ścianę z Kości oraz Więzienie z Kości na maxa dajemy całą resztę w tą umiejętność, ponieważ absorbuje ona obrażenia.

- Ściana z Kości na maxa ponieważ daje premię do Ducha z Kości.

- Więzienie z Kości na maxa ponieważ daje premię do Ducha z Kości oraz pozwala trzymać potwory na odległość gdy je w nim zamkniemy.

Naszego Bone Necro należałoby ubrać w następujące przedmioty:

-Jako broń polecam HOTO w korbaczu ponieważ nie wymaga dużo siły. Daje nam ono:
+3 do wszystkich umiejętności
+40 szybsze rzucanie czarów
+30 – 40 wszystkie odporności

- Tarcza to Homunkulus z wsadzonym Umem.

- Na drugi slot jako broń najlepsze będzie Cta w Kryształowym Mieczu

- Również na drugi slot tylko że tarcze polecam Ducha w Monarsze.

- Jako zbroje najlepszym rozwiązaniem będzie Enigma (najlepiej w Napierśniku, ponieważ nie potrzebuje ona dużo siły no ale oczywiście ma słabszą obronę. Jeżeli jednak zależy wam bardziej na obronie i chcecie wydać więcej punktów na siłę to polecam żeby kupić lub zrobić Enigme w Zbroi Maga). Daje nam ona:
+2 do wszystkich umiejętności
+1 do Teleportacji którym będziemy poruszać się o wiele szybciej niż
biegając.
+ do Siły (0,75 *poziom postaci)
+ do Znajdowania Magicznych Przedmiotów ( 1% *poziom postaci)

- Amulet to oczywiście Mara która daje:
+2 do wszystkich umiejętności
+5 do wszystkich Atrybutów
+20 – 25 do wszystkich odporności

- Past to Siatka Arachnidów daje on nam:
+1 do wszystkich umiejętności
+20 Szybsze Rzucanie Czarów

- Jako hełm polecam Twarz Andariel z wsadzonym Umem albo Czako.

- Rękawiczki które należy założyć to Szpony Trang-Oul'a które dadzą postaci :
+20 Szybsze Rzucanie Czarów

- Z butów polecam Piaskowy Kształt, Wodołazy lub Szpikoczłapy.

- Pierścienie oczywiście to 2 razy SOJ'e lub 2 Nagele jeżeli chcemy zwiększyć szanse znalezienia magicznych przedmiotów.

- Talizmany które musimy mieć to Annihilus oraz Torch. Do tego należało by mieć parę skillerów ( duże talizmany dające premie do umiejętności) oraz małych talizmanów z bonusem +20 do życia i/lub +7 do wszystkich odporności.

Czas przejść do Atrybutów które posiada nasza postać. Są to:

Oczywiście punkty Atrybutów trzeba umiejętnie rozdać tak jak miało to
miejsce z Umiejętnościami. Dlatego pomogę wam również rozwiązać ten dylemat.

Otóż Atrybuty powinny zostać rozdane w następujący sposób:

Siła - Dajemy tylko tyle żeby unieść Enigme później to ona daje nam siłę.
Zręczność - Jeżeli nie chcecie być trafieni przez przeciwników dajcie tyle
żebyście mieli szanse bloku równą 75%.
Energia - Dajemy maxymalnie 40 pkt. resztę many będziemy mieć z przedmiotów.
Żywotność - Cała reszta która zostanie nie wykorzystana.

Teraz krótko przybliżę wam jak należy grać taka postacią.
W zasadzie nie ma tu jakiejś większej filozofii po prostu teleportujemy się do potworów, później zamykamy je w Więzieniu z Kości i atakujemy Włócznią z Kości lub Duchem. Powiem tylko że mój nekromanta tak właśnie zrobiony zadaje około 4500 obrażeń.