Cześć, dawno mnie nie było. Znów zacząłem grać w singla, a nie kombinować z modami
Chciałem się zapytać jak kończy się historia Magnusa, czy można ją jakoś doprowadzić do końca? Jestem w momencie szukania przedmiotu z Vendigroth. Gdałem już z jakimś krasnoludem w Kaladonie (chyba) co opowiadał o prawdziwym imieniu Magnusa. Coś jeszcze można z tym zrobić, jest dalszy ciąg? Jeżeli pytanie już było to przepraszam.
Jak najbardziej jest wersja bardzo skrócona:
-W Klanie Koła, historyk daje ci schemat pewnego klucza.
-Otwierasz nim starożytny sejf, eksponat muzealny, w Tarant.
-Dzięki mapie z sejfu udajesz się do pewnej jaskini, gdzie uruchamiasz zabytkowy fonograf i dostajesz dalsze instrukcje.
-W Kaladonie kupujesz pewną księgę od wdowy po kolekcjonerze Wiktorze Misku.
-Również w Kaladonie zdobywasz szklany klucz (związane jest to z innym zadaniem, w Świątyni Panarii, szczegóły znajdziesz tu: http://www.arcanum.phx.pl/main.html).
-Teraz masz już wszystko by wyruszyć do siedziby Klanu Żelaza, praprzodków Magnusa
Powodzenia!
Wielkie dzięki, ale
KOD
Szukanie go za pomocą współrzędnych to marny pomysł, lepiej po dotarciu do Roseborougha, trzymając się brzegu, iść na północ, ale NIE wchodząc do mapy Świata. Po jakiejś minucie, może dwóch, zobaczysz po prawej kamienny właz - to kryjówka Manoksa.