Witam. Jestem początkującym graczem RPG. Narazie miałem okazje zetknąć się tylko z AD&D ale już szykuje się do Wampira . Narazie jednak mam pewien dylemat. Chce zagrać mnichem i nie wiem jaką rasę wybrać i jakie atrybuty byłyby najlepsze. Nie chodzi mi tylko aby postać 'wymiatała' ale także by była klimataczna i logicznie skonstruowana. Uprzedzam także że pełnikrwiste, półkrwiste i ćwierćkwiste wampy odpadają (widzimisie MG ).

Czekam nawasze propozycję
radził bym stworzyć postać w której najlepiej byś się czuł, w końcu gra ma dostarczać dużo radochy
hmm, klimatycznie + DnD, znaczy munchkin. doradzam czlowieka z weapon finesse (unarmed) oraz weapon focus (unarmed), to bardzo klimatyczne:DDDDD. sila niezbyt duza, int minimalny, dex i wis dopakuj, con i cha - to co zostanie (con wazniejsza).

a powaznie: gdybym byl w domu, to podrzucilbym ci kilka ciekawych (i byc moze klimatycznych) featow (atutow)/przedmiotow z roznych podstawek (...ktore mam na kompie;), jednak w domu nie mam netu:(. kiedy gracie? jezeli nie w najblizszym czasie, to moze cos wykombinuje. co do cech, to to co napisalem jest dla mnicha najbardziej typowe (ale mozesz przeciez zrobic dowolna postac - sam musisz o niej pomyslec). z ksiazek mozna tylko czerpac pomysly, trzeba je samemu przetworzyc...
Czasu mam dużo, a nawet bardzo dużo, gdyż obecnie gram inną, wciąż żywą postacią. Liczyłem też na bardziej finezyjne i rozbudowane pomysły typu przynajmniej półsmok - półkrasnolud albo człowiek polimorfowany (poliformowany?) w niedźwiadka. Dodam jeszcze, że będę prawdopodobnie zaczynał od około 6-7 poziomu, więc proszę o podanie większej ilości atutów.

PS: Proszę też o całkowite odrzucenie klimatyczności, niech postać wymiata i rąbie wszystko dookoła, przecież AD&D to heroic fantasy