Poniżej zamieszczam linki do modów, które umieściłem już na forum.
Mod dodający Ard'aenye do kupienia u druidów na bagnach w V akcie
Mod dodający do szczątków przerazy w prologu wszystkie zbroje Kruka, Ard'aenye, Aerondight oraz miecz z 3 żółtych meteorytów + dodatkowo tysiąc orenów!
Nowa wersja (1.0) modu z przerazą - dodatkowo eliksiry
Mod dodający runiczny Sihil do Bestii w I akcie
Mod dodający księżycowe ostrze do Kuroliszka w II akcie
Mod dodający do kościeja w V akcie wszystkie przedmioty z modu z przerazą (Ard'aenye, zbroje kruka, 1000 orenów, miecz z 3 żółtych meteorytów i eliksiry)
Instrukcja
Wypakowany plik należy umieścić w
Code:
ŚCIEŻKA DO WIEDŹMINA\Wiedźmin\Data
lub (i to jest zalecane!)
Code:
ŚCIEŻKA DO WIEDŹMINA\Wiedźmin\Data\override
W przypadku własnoręcznego majstrowania z plikami gry mod może nie działać.
Znane błędy
PROBLEM: W II akcie Siemko nie ma opcji dialogowej związanej z więźniem przebywającym w szpitalu Lebiody.
ROZWIĄZANIE: Tymczasowo usunąć pliki modów z katalogu Data (ewentualnie Data\override), następnie porozmawiać z Siemkiem i ponownie zainstalować usunięty przed momentem mod przez umieszczenie odpowiednich plików według instrukcji powyżej.
PROBLEM: W V akcie nie pojawia się de Wett (lub ktokolwiek inny), nie ma możliwości uruchomienia kamieni drogi mimo poprawnych kombinacji znaków
ROZWIĄZANIE: Jak wyżej - tymczasowo usunąć moda (bez moda wszystko działa w porządku), a następnie po przejściu momentu w grze, w którym występował błąd ponownie zainstalować mod
Wskazówka
Określony mod najlepiej zainstalować przed pierwszym wejściem do lokacji, której ten mod dotyczy. Następnie po zadziałaniu moda (kupiliśmy miecz od druidów, zabraliśmy zbroję kruka z przerazy itd.) powinno się go odinstalować (nie spowoduje to zniknięcia przedmiotów dodanych przez mod, a za to unikniemy ewentualnych opisanych powyżej możliwych błędów w grze).