Oj, ale ja chcę grać wszystkim, jak zwykle

Naturalnie chodzi mi o postać która wyciśnie z gry tyle ile tylko można.
OK, ogólny plan jest taki, bonusy klasowe będą z klasy Maga, czyli +3 Inteligencja, +1 Mądrość.
Siła i Kondycja bankowo na ostatni plan, postać jest nieśmiertelna a kondycja nie ma praktycznie wpływy na opcje dialogowe, siła wpływ ma ale jest zaklęcie które ją podnosi, plus tatuaże pozwoli osiągnąc wystarczający pozim by odblokować wszystkie dialogi, obie cechy na 9.
Zręczność jest często testowana w początkowej fazie gry, jeśli chcemy skorzystać ze wszystkich możliwości 13 to MINIMUM, a tą cechę trudno zwiększyć w trakcie gry inaczej niż przez awans.
Charyzma, odblokowuje dialogi, zwiększa nagrody ALE jest zaklęcie 1poziomu, które zwiększa charyzmę o 8 punktów (!), wartość 11 + zaklęcie otworzą praktycznie wszystkie ścieżki dla Bezimiennego
Mądrość, najważniejsza cecha moim zdaniem, odpowiada za odzyskiwanie wspomnień, odblokowuje większość dialogów, bonus do XP, ustawiona na poziomie 17 praktycznie nie musi być póżniej zwiększana przy awansach, bo jest sporo innych sytacji gdzie dostatniemy do niej bonus
Inteligencja, druga cecha odpowiedzialna za dostępne dialogi i potrzebna do zrozumienia kręgów, mało okazji do zwiększenia w trakcvie gry dlatego będzie główną zwiększaną cechą przy awansie.
Proponuję:
SIŁA: 9
ZRĘCZNOŚĆ: 13
KONDYCJA: 9
INTELIGENCJA: 15
MĄDROŚĆ: 17
CHARYZMA: 11
W trakcie gry możemy w sumie zgarnąć jeszcze takie bonusy:
SIŁA: +4
ZRĘCZNOŚĆ: +1
KONDYCJA: +3
INTELIGENCJA: +1
MĄDROŚĆ: +7
CHARYZMA: +3
Istnieje jeszcze zwój dający +2 do dowolnej z powyższych cech