kpt_Jack SparrowJan 16 2007, 09:56 PM
Udało mi się ukończy arcanum na skróty o ile można nazwać to skrótem. Otóż w Stilwater zabiłem Myrtha i pobiegłem do Zamglonych wzgórz aby oddać amulet ale jak tylko spojrzałem na Owensa to stwierdziłem, że go ubije. Oczywiście byłi koło niego strażnicy i się zaczęło, stałem się wrogiem Zamglonych wzgórz Gaylin też zabiłem no i co dalej? Więc postanowiłem sprawdzić czy uda mi się ukończyć Arcanum na tzw skróty. Koniec końców udało się AJJJ!! P)X
JackAssJan 17 2007, 08:20 PM
Jak się udało i co to znaczy że "na skróty"?
kpt_Jack SparrowJan 17 2007, 08:48 PM
Cóż jak już wspomniałem nie wykonałem motywu z amuletem N`Tala mój błąd. ale znałem położenie przełęczy i miejsca pojawiania się lety więc udałem się do Roseburga wykopałem książkę i grałem dalej.Chociarz puźniej stwierdziłe iż jest jeszcze szybszy sposób na zakończenie wystarczy znaleźć Gorgoth pass i udać się do świątyni Panarii w kaladonie. wykonać zadanie z czaszką i po udaniu się na Thanatos, ubić Nasrudina i za pomocą Falchijon`a Kriggerda zabić Khergana i tyle.P)X
ShaneJan 17 2007, 10:00 PM
Hmm to chyba raczej logiczne, że jeśli chcemy grać na skróty musimy znaleźć najłatwiejszy sposób na przedostanie się do Kaladonu. Wszystko jest w spisie lokacji.

Możnaby zrobić temat - "Wasze osiągnięcia" czy coś i tam byś to wrzucił, bo z tego topicu konkretnych wniosków nie mogę/nie potrafię wyciągnąć.
Pozdro
MackaNJan 17 2007, 10:55 PM
Kiedyś, widziałem filmik z szybkiego przejścia Fallouta. Nie wiem czy w przypadku RPG takie zabiegi mają sens, ale w ramach relaksu czemu nie spróbować z Arcanum?
Najlepsza postać do takiego sprintu to moim zdaniem czarny nekromanta dyplomata.
Jak wspomniał wyżej Shane, robimy wszystko żeby dostać się do Kaladonu, a dalej to już samo idzie. Jedyny problem to zabić Nasurdina, i przejść do Khergana... Ale jeżeli uda nam się przebiec przez otchłań to nie powinien stanowić wyzwania. Na wszelki wypadek można przed zapuszczeniem się w odchłań skoczyć po jego dziennik, zainwestować w perswazję i przekonać do samobójstwa.
VladJan 18 2007, 09:37 AM
...... w Stilwater zabiłem Myrtha i (...) Gaylin też zabiłem no i co dalej? Więc postanowiłem sprawdzić czy uda mi się ukończyć Arcanum na tzw skróty. Koniec końców udało się AJJJ!! P)X
A wystarczyło pogadać ze zmarłymi....
Chyba najkrótszym sposobem przejścia Arkanum jest odnalezienie statku Żylastego Peta, popłynięcie na Thanatos i zabójstwo Nasrudina.
GrusewittzJan 18 2007, 11:00 AM
Bleeeehhh... To już lepiej sobie pograć w Diablo, wszak w Arcanum chodzi o to żeby grać jak najdłużej. ;]
A teraz uwaga - trik z Kaladonem to bug. W prawidłowo spaczowanej do 1074 wersji dopóki nie porozmawiamy ze Srebrną Panią i nie dostaniemy "znajdz Nasrudina", zamiast Aleksandra w hallu światyni Panarii będzie stał jakiś bezimienny kapłan, z którym sobie nie pogadamy i nie wpuści nas do historyka Gunthera.
I nie dostaniemy zadania na Thanatos i nie ukończymy gry, proste.
Vlad napisał:"A wystarczyło pogadać ze zmarłymi..."
To jest mój standardowy sposób zdobywania informacji od opornych, lub pyskatych npc`ów kiedy gram złymi magami. Bates, Raven, Min Gorad, Myrth bez różnicy. Zawsze działa.
Kylekk15Jan 18 2007, 12:35 PM
nie wiem jak w 1.0.7.4 bo jak kiedys przechodzilem to bez patcha a ostatnio malo czasu gralem bo musialem sie sporo pouczyc (ostatnia szansa na poprawe ocen na koniec semestru) ale mozna bylo latwo sie dostac do quintary[tylko mag z teleportem] tzn wystarczylo wziasc od pewnego (chyba niziolka) w stillwater zadanie z gwiezdnym rubinem, przeteleportowac sie na rubinowa polane i polazic troche w okolicach quintary zeby sie zaznaczyla, a kaladon przewaznie sam sobie zaznaczalem tzn przechodzac w jego okolicy, niestety most na rzece sie samemu nie zaznaczal ale jak 1 raz przez niego przeszlo (na zwyklej podrozy) to potem mozna bylo przez niego przechodzic chociaz nie byla zaznaczona lokacja
kpt_Jack SparrowJan 18 2007, 08:20 PM
Chyba najkrótszym sposobem przejścia Arkanum jest odnalezienie statku Żylastego Peta, popłynięcie na Thanatos i zabójstwo Nasrudina.
Wiesz nie jest to takie proste ponieważ zatoczki nie da się odnaleźć jeżeli ci o niej wcześniej Czrnobrody nie powie (próbowałem kiedyś i gdy wszedłem na współrzędne to stanąłem na wodzie i nic się nie dało zrobić).P)X
zamiast Aleksandra w hallu światyni Panarii będzie stał jakiś bezimienny kapłan, z którym sobie nie pogadamy i nie wpuści nas do historyka Gunthera.
I nie dostaniemy zadania na Thanatos i nie ukończymy gry, proste.
Wiesz zawsze się można do mrocznych elfów przyłączyć.P)X
VladJan 19 2007, 08:55 AM
Wiesz nie jest to takie proste ponieważ zatoczki nie da się odnaleźć jeżeli ci o niej wcześniej Czrnobrody nie powie (próbowałem kiedyś i gdy wszedłem na współrzędne to stanąłem na wodzie i nic się nie dało zrobić).P)X
Nie mówiłem że to jest proste ale da się zrobić. Każda lokacja w grze istnieje fizycznie niezależnie od tego czy zadanie z nią związane zostało przyjęte przez gracza czy nie.
W tym przypadku trzeba odnaleźć łódkę na brzegu morza więc wystarczy tylko się przejść po plaży podziwiając widoki.
kpt_Jack SparrowJan 19 2007, 11:50 AM
W tym przypadku trzeba odnaleźć łódkę na brzegu morza więc wystarczy tylko się przejść po plaży podziwiając widoki.
Mnie chodzi o to, że jak tam wszedłem bez zadania to poprostu stałem po środku morza a jedyne co się dało zrobić to włączyć mapę i iść gdzie indziej. Nie było ani łudki ani brzegu tylko ja o środku wielkiej wody.P)X
GrusewittzJan 19 2007, 11:54 AM
Lokalizację zatoczki można też poznać od Starego Seadrick`a, on chyba ma mapę do niej.
kpt_Jack SparrowJan 19 2007, 11:57 AM
Jeżeli chodzi ci o drugiego pirata w skorupiaku to on ma mape do skarbu Żylastego Peta.P)X
VladJan 19 2007, 11:57 AM
Toż przecież piszę żeby dojść blisko lokacji z lewej/prawej, dojść nad brzeg morza i dalej plażą w prawo/lewo aż znajdziesz łódź.
kpt_Jack SparrowJan 19 2007, 11:59 AM
W sumie tak nie próbowałem. Dzięki spróbujemy.P)X