universalny - chodzi mi o to ktory najlepiej sprawdza sie jednoczesnie na hellu z potworami, bosami oraz na duelach
najbardziej universlany jest hammer bo nie ma niego niewrazliwosci ma duzy dmg i milo sie z nim spedza czas
foh jest raczej na duele bo na potworki nie jest w stanie zniszczyc wiekszej ilosci w krotkim czasie
a zelaot jest dobry ale na duele sie nie nadaje poza tym latwo go rozwalic zelazna dziewica
Na młotki JEST niewrażliwość młotki to magia!
wiecie, moze jezeli chodzi o PvM to hammer jest lepszy od zealota ... ale na pewno hammer nie wygra z charge palem ... ja nigdy nie przegralem z hammerem ... a wyciagam wiecej na charge nim hammer
wiecie, moze jezeli chodzi o PvM to hammer jest lepszy od zealota ... ale na pewno hammer nie wygra z charge palem ... ja nigdy nie przegralem z hammerem ... a wyciagam wiecej na charge nim hammer 

U mnie jest zdecydowanie odwrotnie  Prawie zawsze przegrywam z hammerami a zealotami bardzo rzadko  A z palami na szarże to jest różnie ale ku zdziwieniu wielu osób (pewnie wszyscy powiedzą że sie nie znam ale sie do tego przyzwyczailem) często wygrywam z palami na szarże gdyż rzadko sie zdarza żeby ten pal mial naprawde potężny dmg 

A wracając do pytania to moim zdaniem najbardziej uniwersalny jest FOH i ZEALOT.

Pozdro

Mi sie wydaje ze najbardziej uniewrsalnym pallem jest hammer ale dobry tez jest smiter polaczony z zaelotem
a wlasnie (moze troche wyjade z topicu ale mam nadzieje ze nikt sie nie zezlosci ) chcialem sie spytac jakie sa jeszcze rodzaje palladynow i czym sie wyrozniaja chodzi mi o skille itp
Immortal już ci mówie a więc:
1. Smiter, czyli paladyn, którego główną umiejętnością jest Pchnięcie wykorzystujące tarczę do zaatakowania przeciwnika;
2. Hammerdin, czyli paladyn, którego główną umiejętnością wykorzystywaną podczas walki jest Błogosławiony Młot. Muszę przyznać, iż grając na BattleNecie spotkałem i nadal spotykam zadziwiająco dużo paladynów budowanych w ten sposób. Ich siła ognia naprawdę robi wrażenie. Granie z nim zwłaszcza dla postaci walczącej w bezpośrednim starciu to czysta przyjemność. Wiem, bo miałem przynajmniej kilka okazji;
3. Charger, czyli paladyn, którego główną umiejętnością jest Szarża. Pytanie tylko, czy warto rozwijać paladyna w ten sposób? Owszem, można go połączyć ze Smiterem i jest to niezwykle skuteczna mieszanka, chociaż osobiście nigdy tego nie sprawdziłem;-) Zaletą Szarży są duże obrażenia, ale wad ma więcej niż zalet: duży koszt many i potrzeba bycia od przeciwnika w pewnej odległości, żeby ten atak móc przeprowadzić. Ale ogólnie popularna budowa, skoro sam ją spróbowałem na singlu, a poza tym kilka razy miałem okazję z takim paladynem grać. Dobra głównie na Duele;
4. Święty, czyli paladyn korzystający z aur, które do ataku dodają obrażenia od żywiołów. Najczęściej spotykany jest ten ze Świętym Wstrząsem ze względu na ogromne obrażenia od błyskawic, jakie ta aura dodaje do naszego ataku;
5. Veangence, czyli paladyn korzystający z umiejętności Zemsta. Umiejętność ta dodaje do naszego ataku olbrzymią dawkę wszystkich obrażeń od żywiołów, jednak jest to tylko jeden cios, i dlatego dużo ryzykujemy tworząc takiego paladyna zwłaszcza w momencie, gdy gramy zawodowcem;
6. Fister, czyli paladyn bazujący na już nie umiejętności, a czarze Pięść Niebios, która jest bardzo potężna zwłaszcza na wszystkich nieumarłych, ale niemal niespotykany. Sam się jeszcze z takim paladynem nie spotkałem;
7. Ofiarny, czyli paladyn korzystający z umiejętności Poświęcenie. Był popularny na samym początku, kiedy ukazała się ta gra, jednakże używając tej umiejętności poświęcamy życie za każdy zadany nią cios. Dlatego w rozszerzeniu niemal wszyscy odrzucili takież budowanie tej postaci;
8. Szaman. Niedawno miałem tą przyjemność na US East grać z paladynem Szamanem. Tak określiłem paladyna, którego główną umiejętnością, a raczej w tym wypadku czarem jest Święty Pocisk służący do uleczania innych członków drużyny. Zetknąłem się z takim buildem pierwszy raz i muszę przyznać, że zrobił na mnie wrażenie, chociaż w pojedynkę za dużo nim nie ugramy;
9. Łucznik. Z takim paladynem też się spotkałem, ale jest częściej spotykany niż Szaman. Ech, żebym tylko miał warunki do grania w nadchodzący Świat Warcrafta....przynajmniej wiem, jak miło będzie się grało z Szamanem, czy Kapłanem;-)w najnowszym hicie Blizzarda. Łucznik korzysta z łuków, mogą być też kusze, a aurą, na której taki paladyn bazuje to oczywiście Fanatyzm;
10. I wreszcie Zealot, czyli kwintesencja paladyna. Korzysta on z umiejętności Zapał. Podpiera się on Fanatyzmem. Najczęściej spotykany build i właśnie na nim skoncentruję się w moim poradniku.

Żeby nie bylo to sciągnałem to z pewnej strategii z tawerny, kalafiour może to ja chyb ateż no nie.

Pozdro
ad 1 nie szaman a medic
ad 2 fister??? nie fister tylko foh i na europe bardzo popularny i upierdliwy szczegolnie z aim hackiem
hammerdlin żądzi
Jak dlamnie to hammer pokona kazdego ja jak kiedys gralem moim palem na non na 93 lvl to ubery rozwalalem w 5-8minut

Pozdro

Teraz rgam ladder acc to
merfi1993