Jaka jest według Was najgorsza umiejętność w Diablo 2 LoD ? Umiejętność, która w ogole nie powinna się pojawić w tej grze ! Czekam na Wasze posty ...

PoZdRo
Imo nie powinno być tego chrzanionego skoku u barbarzyńcy.Na dwudziestym zabiera many więcej niż atak z wyskoku,a na ataku z wyskoku itak dalej polecisz i to jeszcze zadasz komuś obrażenia.Według mnie SKOK barbarzyńcy jest najgorszą umiejętnością i wogule nie powinno jej być w grze.
zgadzam sie z rafal1 skok jest niepotrzebna umiejętnoscia. Imo jeszcze niepotrzebne jest poswięcenie u paladyna. Pozdro
Hmm... jak dla mnie telekineza w czarce. Czemu to służy to ja sam nie wiem, jak robilem sorc fire w kazdych strategiach nic nie pisali ani słowa o telekinezie. A zabiera jeden pkt na dojście do teleportu :/
Telekineza,Ponury totem. Chyba największe lipy w grze. Nie wiem na co to komu.
odnajdywanie przedmiotow i miksturek u barba
Imo jeszcze niepotrzebne jest poswięcenie u paladyna.

Ja też uważam że to skok u barbara, jest do niczego
Oj tu sie nie zgodze.Poświęcenie jest sygnerią do zapału pozatym ma jeszcze spore dmg i na b.n jest(a raczej było) dużo ludzi którzy używali tego jako głównego ataku.Niestety poświęcenie ma jedną wadę-z każdym uderzeniem tobie też odbiera życie.

Krwawy golem u necrosa, bo "...dzieli z tobą rany..." - czyli jak przywołasz tego golema i go zbutują to ty też oberwiesz.
Moim zdaniem zatrury sztylet u nekromanty jest po prostu niepotrzebny, a traci się po prosu punkty, które możnaby wpakować w nowę jeśli ktoś robi właśnie takiego nekra.Zatruty sztylet jest po prostu bez sensu, nie ma żadnego zastosowania, moim zdaniem.
Hmm... jak dla mnie telekineza w czarce. Czemu to służy to ja sam nie wiem, jak robilem sorc fire w kazdych strategiach nic nie pisali ani słowa o telekinezie. A zabiera jeden pkt na dojście do teleportu :/

Moim zdaniem zatrury sztylet u nekromanty jest po prostu niepotrzebny, a traci się po prosu punkty, które możnaby wpakować w nowę jeśli ktoś robi właśnie takiego nekra.Zatruty sztylet jest po prostu bez sensu, nie ma żadnego zastosowania, moim zdaniem.

ja uwazam ze u barba niepotrzebny jest skok, podwojny rzut i szał bitewny (kazdy uzywa podwojne uderzenie a nie szał )
Ale suchary walicie!Że niby np. Szał bitewny, albo Poświęcenie jest niepotrzebne...moim zdaniem jest niepotrzebny(a raczej przez prawie nikogo nieużywany) Ponury Totem.
ja uwazam ze u barba niepotrzebny jest skok, podwojny rzut i szał bitewny (kazdy uzywa podwojne uderzenie a nie szał )

Te umiejętności ze znajdywaniem mikstur i przedmiotów, zwiększenie wytrzymałóści - są kompletnie nie przydatne (chociaż w zwiększenie wytrz. jeden pkt zawsze daje )
Skok ponury totem odnajdywanie mikstur i przedmiotów
najgorsza um. to zapał u paladyna
mam 95 level i atakuje młotem z zestawu nieśmiertelnego króla (mam cały zestaw)
Nic dziwnego, że nie lubisz zapału jak używasz młota z ik - on jest po prostu za wolny na zapał. A tak poza tym to kiego grzyba ci zestaw ik u paladyna? Nawet nie zalożysz całego, bo hełm jest tylko dla barba. Zapał to dobra umiejętność, zanim pojawił się patch 1.10 i synergie do młotka większość paladynów bazowała właśnie na zapale.
Ja sądze o tym tak :

Barbarzyńca - skok , po prostu koleś z blizzard robił to na haju i tyle

Czarodziejka - telepatia , można nią podnieść tylko miksturki lub jakiś klucz i mały iteamek

Nekromanta - Zatruty sztylet , nawet nie wiem po co to jest bo necro w barba sie nei zmieni

Paladyn - ta aura do resów nie wiem jak sie nazywa dokładnie , nie lubie tego bo wtedy mam lepsze resy ale moje dmg kolosalnie spada ale dla merca i innych graczy to chyba jest dobry

Druid - Duch kolców nie lubie tego bo nienawidze pakować punkty w odbijanie obrażeń

Zabójczyni - Fire trap , trzeba być kolem żeby w to inwestować , ah ten ich zasięg

Amazonka - Trójące oszczepy , podobnie jak u assy

I to wszystko
skok, i ponury totem u barba. kompletnie nie potrzebne umiejetnosci
ama-trujące oszczepy
barb-skok
sorcka-hydra
nekro-klątwa zamęt
druid-arktyczny podmuch
assa-pułapki ognia, płaszcz cieni
pala-zemsta, święty pocisk
Skok, skok, skok. A nie wiem co niektórzy maja do poświęcenia. Na normalu strata życia jest nieodczuwalna, a w 1 akcie na koszu i helu, można walić zwykłym atakiem.
Uważam, że każda umiejętność w grze jest w pewien sposób dobra. Jako najgorszą uznałem "seryjne błyskawice" - nawet przy dobrych synergiach nie powalczymy tym na hellu
A propos Telekinezy - mi np ta umiejętność się podoba, rzadko korzystam, ale uważam za fajną, przecież dzięki telekinezie możemy z odległości podnosić przedmioty, używać wp nie stojąc na nim, z odległości dostać się do skrzynki, lub czmychnąc w tp kiedy jesteśmy zagrożeni. Telekineza to bóstwo na br`kach, w których idziemy na baala, no bo przecież gdzie taka biedna sorka, która zjeżdża bossa na namelocku zbierze jakiś item Trzeba używać telekinezy
Skok u barba jest kompletnie bezcelowy
Ponury totem tez kompletnie do niczego
Telekineza,skok u barba i ponury totem-same lipne skille
ja się z tym nie zgodzę dzięki telekinezie i jej wymaksowaniu przy sosce orb mozna tracić 0,5 man przy uderzeniu a nie 2 many to tylko przykład pozatym znowu znalazłem niepotrzebna umiejętność a mianowicie jest to uderzenie feniksa u aski bo na hellu wogóle nieprzydatne
Lol bez telekinezy nie ma czarki pvp ;/ telekineza zmiejsza spalanie many i to duuuuzo.
Niepotrzebna jest aura sanktuarium u pala ;/
najgorsza um. to zapał u paladyna