Zacząłem teraz grać na najwyższym poziomie trudności, i już w Kaer Morhen rzuciło mi się w oczy że w czasie zadawania ciosów "mieczyK" już nie pokazuje kiedy trzeba klikać. Czy to jest jakieś "utrudnienie" czy bug?
utrudnienie jak raczysz to nazywać
utrudnienie jak raczysz to nazywać



Ehh... "zdeczka" idotyczne... w każdym razie dzięki za odp
bardziej realne, sam wyczuwasz kiedy zaatakować
wystarczy obserwować smugę jaką zostawia miecz wiedźmina i nie ma zadnego utrudnienia
Ehh... "zdeczka" idotyczne...



Dlatego, że jest trudniej? No popatrz, pomyślał by kto że na trudniejszym poziomie ma był łatwiej.

wystarczy obserwować smugę jaką zostawia miecz wiedźmina i nie ma zadnego utrudnienia



Najłatwiej to słuchać tego charakterystycznego świstu miecza.
Dlatego, że jest trudniej? No popatrz, pomyślał by kto że na trudniejszym poziomie ma był łatwiej.



Nie, chodzi o to że to jest w gruncie rzeczy okaleczanie interfejsu... Równie dobrze mogli by usunąć np. dziennik albo minimapę.
właśnie chodzi o to że tak jest lepiej bo nie chodzi tylko o to by "zaklikać" potwory tylko musisz angażować się w każdą walkę

i według mnie to nie jest okaleczenie tylko ulepszenie interfejsu:P
dla mnie to żadna trudność gdy walcze to sam wyczuwam kiedy walcze
sorka kiedy wykonać drugi atak ( kiedy na poziomie zaawansowanym i początkującym pojawia się płonący mieczyk)

Drugie ostrzeżenie na dzisiaj za niechlujne posty i zawieszenie konta na 3 dni na ochłonięcie - Athlann
Teraz gram na średnim ale jak walczę, to zamiast wpatrywać się w mieczyk to klikam "na słuch"
Dopiero za trzecim razem zacząłem grać na trudnym. Wtedy już masz takie obycie, tak znasz wszystkie ciosy, że po prostu pamiętasz kiedy należy kliknąć i robisz to odruchowo, nie patrząc nawet na smugi, czy słuchając. Razy, kiedy mi się wyświetliło 'za szybko' można policzyć na palcach jednej ręki.