Ja moge mój stary grał takim nekrem w zeszłym sezonie ladderowym i grałem nim tez bardzo długo

, po pierwsze to tak.
Statsy:
Siła-NIC!!!! Może ludzie sie ze mna nie zgodza ale dostaniesz z Enigmy, Bestii, Mary i Czaka wystarczajaco duzo aby nosić reszte ekwipunku.
Zręczność-NIC
Żywotność-WSZYSTKO
ENERGIA-NIC
Skille:
20 p Szkielety
20 p Mistrzostwo Szkieletó
20 p Ożywieńcy
15 p Przywołanie odpornośc
1 p gliniany golem
1 p krwawy golem
1 p żelazny golem( I tu uwaga uzywaj tylko żelanego i zrób go z jakiegoś dobrego miecza, bądx innej pożądnej broni, ale nie przesadzaj ne musi to zaraz być BotD CB 415%

) olewaj ognniowego golema on jest do.......
1 p mistrzostwo golemów(dla rozwinięcia drzewka)
1 p Zęby
1 p wybuch zwłok
1 p zbroja z kości
1 p zwiększenie obrażeń
1 p żelazna dziewica
1 p wysysanie zycia(jakby najemnik ginął)
Ewentualną resztę można dać w magów, żelazną dziewice albo zbroje z kości jak sie komu będzie podobać

)
Ekwipunek:
Broń: Dużo osób mówi że Leoric lecz jest to wielki błąd!!!! Najlepsza broń dla naszego summonera to oczywiście słowo runiczne Bestia(Ber+Tir+Um+Mal+Lum)
a oto jego stasy:
Poziom 9 Aura Fanatyzm
+40% zwiększona szybkość ataku
+240-270% zwiększone obrażenia
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
25% szansa Otwarcia Rany
+3 do Niedźwiedziołaka
+3 do Likantropii
Uniemożliwia leczenie się potworów
+25-40 do siły
+10 do energii
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
Poziom 13 Przywołanie Grizzly [5 ładunków]
Z czego najważniejszy jest fanatym podniesie znacznie obrażenia szkieletów i ozywieńców a także zwiększe ich szybkość ataku.
Tarcze:
Tylko i wyłącznie tarcza koscioogien z runą UM najlepiej będzie podnosić resy do 52:
Obrona: 222.2-367.5
Wymagany Poziom: 72
Wymagana Siła: 95
Wytrzymałość: 20
Szansa na Blok: 30%
(Tylko dla Nekromanty)
+120-150% Poprawiona Obrona
+20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+2-3 do Poziomu Umiejętności Nekromanty
Wszystkie Odporności +20-30, 42-52 res jeśli UMEM.
15% Szansa Rzucenia 3-poziomowego Zaklęcia Groza przy Otrzymaniu Ciosu
Tutaj mamy bardzo ważną zalete między innymi skille, resy i bieganie chodzenie!!.
Zbroja:
TYLKO ENIGMA ponieważ każdy wie że posiada teleport i przy teleporcie teleportujesz razem z sobą wszystkich szkielety i ożywieńców, bardzo przydatna rzecz:
+2 do wszystkich umiejętności
+45% szybsze bieganie/chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 obrona
+ 0-74 do siły [0.75 * poziom postaci]
Zwiększenie maksimum życia 5%
Obrażenie zmniejszone o 8%
+14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+ 1-99% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów [1 * Poziom Postaci]
Jak widać również otrzymalismy bonus w postaci skilli, 8%RD, biegania, siły i teleportu

, następna zaleta to, że nekros nie musi miec super defa aby przeżyć więc robimy enigme w napierśniku i wkładamy punkty w życie, nie wkładajmy punktów w zręczność bo od czego mamy zbroje z kości.
Hełm:
Tutaj radziłbym dać Czako a w nim Runę Cham, spytacie sie dlaczego otóż runa Cham w Czaku daje nam nie mozna zamrozić odnosi sie do tego dalsza częśc mojego poradnika, a oto Czako:
Obrona: 98-141
Wymagany Poziom: 62
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 12
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Siły
+2 do Zręczności
+2 do Żywotności
+2 do Energii
Nie można zamrozić(TYLKO JEŚLI WŁOŻYSZ RUNĘ CHAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Jak widać powyżej dostajemy serie bonusów w postaci skilli, many, życia, i mf.
Amulet:
Tu doradzam Mare, ponieważ nie będziesz miał resów jak jej nie załozysz:
Wymagany poziom: 67
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Wszystkie Odporności +20-30
+5 do Energii
+5 do Żywotności
+5 do Zręczności
+5 do Siły
Jak znów widac dostaniemy szereg bonusów do skilli życia i resów, zamiast mary mozna założyć jakiegoś fajnego crafta z bonusem do resów, zycia i FCR.
Pas:
Tuaj tylko Siatka Arachnidów:
Obrona: 106.4-138.6
Wymagany Poziom: 80
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 12
16 Miejsc na Mikstury
+90-120% Poprawiona Obrona
Spowalnia Cel o 10%
+1 do Wszystkich Umiejętności
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many o 5%
Poziom 3 Jad (11 Ładunków
Jak widać znowu bonusy do skilli, FCR, i zwiększenie many.
Pierścienie:
Co tu duzo gadać 2 soje i koniec właśnie poto włozylismy Cham w Czako zeby teraz nie nosić Ravena

, a oto SOJ:
Wymagany poziom: 29
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Zwiększenie Maksimum Many 25%
Dodaje 1-12 Obrażeń od Błyskawic
+20 do Many
Dostajemy więc kopa w mane i dwa do skilli jeśli nosimy 2.
Rękawice:
Nie radzę żadnych innych Tylko te z Setu Trang-oula inne nie mają sensu:
Obrona: 89-96 (Podstawowa: 59-66)
Wymagany Poziom: 45
Wymagana Siła: 58
Wytrzymałosć: 16
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Odporność na Zimno +30%
+30 Obrona
+2 do Klątw (Tylko dla Nekromanty)
Tu mozna powiedziec że dla nekra sa bezkonkurencyje 30 cold res, bonus do klątw, i FCR.
Buty:
Jak wiadomo dla summonera nie ma nic lepszego niz słynne szpikoczłapy:
Obrona: 162-204
Wymagany Poziom: 66
Wymagana Siła: 118
Wytrzymałość: 16
+170-200% Poprawiona Obrona
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+1-2 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami (Tylko dla Nekromanty)
+10-20 do Siły
+17 do Zręczności
Regeneruje Manę 10%
Przywraca Wytrzymałość plus 10%
Połowa Czasu Trwania Zamrożenia
Poziom 33 Więzienie z Kości (13 Ładunków)
Poziom 12 Wyssanie Życia (10 Ładunków)
Przy takich butach nekromanta dostaje kolejny bonus do skilli, siły, zręczności i biegania.
Druga broń:
Cta6/6/4 +Duch w Monarsze
Daje wielkiego kopa w Hp i Mane a takze 1 do skilli.
Talizmany:W ekwipunku Torch 20/20 i annihilus 20/20/10 GC15all res oraz 3 sc 5 all res, mozna dać także skillery ale po co zapychać sobie ekwipunek jak naszych szkieletów i tak nic na Pvm nie zabije(No z wyjątkiem uberów ale nie mozna miec wszystkiego).
MERC:
Tak więc zaczynając od merca musi być on z koszmaru z aurą moc, która zwiekszy jeszcze bardziej dmg szkieletów
Ekwipunek Merca:
Zbroja:
Najlepszy jest Hart Sacred Armor ETH 15 ED, mozna też zrobic w archonie eth 15 ed a oto i ego statsy:
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% zwiększona obrona
+15 do obrony
+90 do życia [zależy od poziomu postaci]
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła
Podsumowując dje duzego kopa do obrony i dmg a takze resy i bonus do życia.
Hełm:
Najlepsze jest Oblicze Andariel ETH od 550-580 defa z Runa Cham:
Obrona: 204-387.5
Wymagany Poziom: 83
Wymagana Siła: 102
Wytrzymałość: 20
+100-150% Poprawiona Obrona
+2 do Wszystkich Umiejętności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
8-10% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
+25-30 do Siły
+10% do Maksymalnej Odporności na Trucizny
Odporność na Ogień -30%
Odporność na Trucizny +70%
15% Szansa Rzucenia 15-poziomowego Zaklęcia Trująca Nova przy Otrzymaniu Ciosu Poziom 3 Jad (20 Ładunków)
Nie mozna zamrozić(TYLKO JEŚLI WŁOŻYŁEŚ RUNE CHAM)
Taki hełm pozwala mercowi załozyc wcześniej wspomniany Święty Pancerz, ma wykradanie zycia, skille(u merca też się liczą), IAS, ale mimnusuje odpornosć na ogien.
Broń:
Ja tutaj dałem słówko runiczne Duma(Pride) bardzo drogie i dobre dla merca summonera:
25% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Ściana Ognia, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 16 Aura Koncentracja podczas noszenia
250-310% premia do skuteczności ataku
+1-99% obrażenia zadane Demonom [zależy od poziomu postaci]
Dodaje 50-280 obrażeń od błyskawic
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Trafienie oślepia cel
Zamraża cel +3
+10 żywotności
Uzupełnienie życia +8
+1-99% dodatkowe złoto od potworów [zależy od poziomu postaci]
Daje bardzo ważną aure koncentracja która podnosi bardzo dmg szkieletów i ozywieńców a także samego merca.
To by było na tyle jesli chodzi o merca, przejdźmy do gry PvM
PvM:
To bardzo proste idziemy pozamiasto z golemem i mercem oni ułuka wszystko i wskrzeszamy szkielety(najlepoiej robic to na zimnej równinie), później idziemy po ozywieńców najlepiej do sanktuarium chaosu lub po rade z travincal, idziemy gdzie chcemy i kosimy wszystkie potworki, czasami rzucamy wysysanie zycia jeśli merc ma mało HP, to na tyle jeśli chodzi o PvM, nie zapominajmy rzucić okrzyków z CTA.
PvP:
Nie wiem kto wymyślił że summoner nie na duele wręcz przeciwnie, z takim stuffem jak opisałem wyżej zabija prawie każdego dodatkowo masz więzienie z kości w szpikoczłapach, więc na duele robisz tak jak wyżej w PvM(to znaczy wskrzeszasz szkielety i robisz ożywieńców czekasz aż merc da aure moc) i idzemy na duel bardzo proste zabic kogos summonerem, zwykle niedocenianym przez innych graczy więc robimy tele do gościa i zabija go najemnik a szkielty mu pomagają, tylko niech nikt nie mówi że to nie działa testowałem to nawet na paladynch działa w 100%, Nikt nie ma z nami szans ze względu na zbroje z kości, nie zapominajm rzucic okrzyków z CTA.
Podsumowanie:
Nikt nie ma z nami szans

ponieważ nasze szkielty mają bardzo wysoki dmg duzo defa no i mamy najemnika

wysokie resy oraz duzo do skilli.
Jedna prośba oceńcie tą taktykę w skali od 1-10 i wszelkie pytanie kierujcie pod moje GG numer : 4336450
PzdR 4 ALL