ej ludzie mam takie pytanie: gral ktos kiedys nekrem na przywolania na singlu?? bo mam chec takiego stworzyc i niewiem czy sa jakies szanse zeby przejsc cala gre... jak ktos gral to moze napisac czy inwestowal w golemy czy tylko w szkielety , jakie klatwy itp.
Ja próbowałem miałem plany i wszystko lae chęci zabrakło doszło dp 27 lv
Używał klątw zwiększenie obrażeń i dawał w szkielety golema i oywienie ( tzn miał dawać i wspomogać sie na hellu wybuchem zwłok)
ja juz robilem takiego na przywolywania inwestowalem w szkieletowych magow(6skill wiecej z itemow) i w ognisty golem(max) i zelazna dziewice(max) no i wlocznie z kosci(max) a reszta to moze duch z kosci i zbroja z kosci
ale mi chodzi o nekro tylko i wylacznie na przywolania i jakies tam klatwy do pomocy bez czarow z drzewka trucizn i kosci...
ja miałem takiego nekra na 51 lvl inwestowałem tylko w szkielety, a w golema fire dałem gdzieś 4 punkty... szkielety zwykłe i mistrzostwo miałem na maxa tylko magów mi kilka poziomów zabrakło... klątwe to miałem zwiększenie obrażeń...
a do jakiego etapy doszles??
i czy byly jakies trudnosci w grze?
a do jakiego etapy doszles??
i czy byly jakies trudnosci w grze?

acha... ja tym nekrem niebede gral dueli wiec sobie zaraz zaczne takiego robic.
skille rozdam tak:
1 - zwiekszenie obrazen
20 - mistrzostwo szkieletow
20 - szkielety
20 - magowie
10 - odpornosci
10 - jakis golem
10 - mistrzostwo golemow

mam nadzieje ze bedzie to good nekro...
zyczcie mi powodzenia

thx za odpowiedzi... pomogly mi
Ja mam nekra 20 ognisty golem 1 zwiekszenie obrazen (jedyna klatwa jaka stosuje) 20 wlucznia 20 duch reczta ozyeienie mistrzostwa bez zadnych klopotow wszedzie
acha... ja tym nekrem niebede gral dueli wiec sobie zaraz zaczne takiego robic.
skille rozdam tak:
1 - zwiekszenie obrazen
20 - mistrzostwo szkieletow
20 - szkielety
20 - magowie
10 - odpornosci
10 - jakis golem
10 - mistrzostwo golemow

mam nadzieje ze bedzie to good nekro...
zyczcie mi powodzenia

thx za odpowiedzi... pomogly mi

frogger - w ozywienie nic raczej niedaje a jak juz to max 5 punktow bo jak dam 20 + jakies tam dodatki od itemow do skili to np bedzie 24 poziom ozywiania a 24 stworkow i tak nieutrzymam przy zyciu raczej a po pierwsze one sie gubia na planszy... =\

mefisto - nad gloemem ognistym pomysle ale jak juz to dam 10 w golema i 10 w mistrzostwo
ja ci radze

20 mistrzostwo
20 szielety
20 magowie
20 ozywienie
1 zwiekszenie obrazen
i reszte rzeczy w dzewku przywolan po 1

a jak ci punkty zostaną to w odpornosci takimm necrem ja doszedlem do 3 akt hell ale pozniej mi sie juz znudzila gra nekrem
thx rady ale ostateczna wersja mojego nekro jest taka:
1 - zwiekszenie obrazen
20 - mistrzostwo szkieletow
20 - szkielety
20 - magowie
10 - odpornosci
10 - ognisty golem
10 - mistrzostwo golemow
a reszta zostanie ci jeszcze 19punktow?
a reszta to sie zobaczy dam moze wiecej w mistrzostwo golemow albo w odpornosci...
imo ...ja dałbym w magów only 6 punktów...w przywołanie odpornosci ze 4 ...i jest good... reszte tak jak napisaliście...i jeszcze nie maxować ożywienie..tylko tarczę kości...20 ...i synergie i masz necra miodzio ...mam takiego necra na 6x lvl..i bardzo dobrze mi nim idzie.. polecam imo
JA GRAM NECIEM I TERA MUSZE ZABIC BAALA NA HEEL"U.JA INWESTOWALEM W SZKIELETY A JESLI CHODZI O GOLEMA TO OGNISTY A POZNIEJ UZYWALEM GLINIANEGO ZE WZGLEDU NA SPOWOLNIENIE.LATWO SIE GRA I NIE TRZEBA JAKIS ITEKOW NAJLEPSZY(HOTO,CZAKO,ENIGMA,SOJ,ARACHA) JA LATAM Z SET TRANGA I CALKIEM MI DOBRZE IDZIE
A JESZCZE UMIEJETNOSCI TO TAK
(JAK JA ZROBILEM)
MISTRZOSTWO-MAX
SZKIELETY-MAX
MAGI-MAX (SKISILEM TROCHE)
PRZYWOLANIA-NO TU NAJLEPIEJ MAX ALE NIE TRZEBA BO OD ITEMEJ BEDZIE
ODPORNOSCI-1 RESZTA ITEMY
GOLEM OGNIESTY ALBO GLINIANY JAK KTO WOLI -KOLO 10
MISTRZOSTWO DOLEMAMI-TU TROCHE WEDLUG UZNANIA
ZWIKSZENIE OBRAZEN-1
ZELANA DZIEWICA-1 JAK COS ZOSTANIE TO W TO CO SIE PRZYDAJE NAJBARDZIEJ A IJESZCZE COS PO CO CI WLOCZNIA Z KOSCI NA HELL Z OBRAZENIAMI KOLO 1,5K TROCHE NA BAALA MALO JA NOSZE TRANGA I TAM MI CZARY DODAJE
Jak chcesz rozwijać necra na przywołania to zrób tak :
-Szkielet 20
-Mistrzostwo szkieletów 20
-Ożywienie 6+
-Wybuch zwłok 20

Chyba że bez wybuchu ,ale nie polecam osobiście grałem z wybuchem i muszę przyznać że na hellu robi niezłe spustoszenie na players 1.A co to magów to ich rozwinąłem do 10 poziomu i uważam że są słabiutkie szczególnie na hellu ponieważ potwory mają niewrażliwości dlatego nie polecam rozwijania magów.

Magowie szczególnie przeszkadzają w tajemnym sanktuarium bo blokują mi szkielety zwykłe.
Uważam że punkty jakie dałem w magów to stracone punkty ponieważ można mieć sporo magów jak się ma +skills
Powiem ci jak ja prowadziłem nekrosa i wiem że on wymiata na normal i koszmar :> na piekle jest nikim :>

Statystyki:
1 do siły
2 do żywotności
2 do energia

Umiejętności:
max - duch z kości
max- włócznia z kości
10 - golem ognisty
max - przywoływania
5 - żelazna dziewica
1 - groza
1 - fanatyzm

i to by było na tyle pozdro
ja jak robilem necro na BN to mi niezle szlo nawet przy pieczeciach ale z bossami bylo gozej np. z diablo nie dalem rady , a mialem takie skille:
mistrzostwo 20
przyw. szkieletu 20
przyw. maga 4
ozywienie 20
odpornosci 8
golemy po 1 dalem bo do ozywienia trzeba bylo
raeszte dalem w klatwy
zwiekszenie dmg
i odbicie dmg

i mialem 3 rzeczy z tranga, na hellu sciana ognia zabijalem zombiego potem wskrzeszalem szkieleta i dalej to juz looz

wiec najlepiej jest miec caly set tranga tyle ze na SP to moze byc problem ze znalezieniem calego setu
Ja zrobilem takiego "hybrid" necro:
Ozywienie - 10 (łącznie z itemami mam 16)
Mistrzostwo w szkieletach - 10 (z itemami 21)
Zwiększenie obrażeń - 1 (z itemami 8)
Zbroja z kości - 1 (dopakowana więzieniem)
Więzienie z kości - 20 (z itemami cos kolo 25, nie pamiętam)
Duszek z kości - 20 (z itemami 27)
Włócznia z kości - 10 (do walki na początek i dopakowania duszka)
Ognisty golem - 1 (z itemami 7)
Oczywiście potrzebne do rozwinięcia drzewek skille po 1 pkt
I tym necro to mi się gra bardzo dobrze, na merca wzięlem tego z 2 aktu ze świętym chłodem. Wychodzę z miasta, pierwsze potwory rzucają sie na golema, a ja zabijam je duszkiem (w razie problemów więzienie), potem ożywiam pierwsze ofiary, rzucam na reszte zwiększenie obrażeń i po chwili jest czysto. Żaden boss mi nie sprawiał dużych trudności (diablo na przykład skosili ożywieni panowie jadu wspomagani zwiększeniem obrażeń). Troche nietypowy build, ale sie sprawdza, mówie wam, nawet na duelach nie jest taką totalną kichą.
a nie lepiej zrobic 1 dobrego golema zamiast masy beznadziejnych szkoeletow ? gliniany golem na 30 poziomie + 30 mistrzostwo + 30 resisty + 20 zniedoleznienie [ golem spowalnia wrogow dodatkowo i ma dodatkowa skutecznosc ataku ] wiec te jednostki beda tak szysbko sie ruszac ze szok, prawie wcale a golem na takim poziomie nie bedzie praktycznie pudlowac i jezeli chodzi o magie to dobrze wspomagac wybuchem zwlok
Lol kto maxuje glinianego golema? W ogóle jaki jest sens maxowania jakiegokolwiek golema? Daje sie 1 pkt w ognistego i 1 do mistrzostwa, reszte z itemów bierze, golem ma 2000 hp z groszami. Golem ma służyć TYLKO jako wabik na potwory, a nie robić za główna siłę do walki. Na hellu necro z takim buildem (max gliniany, max mistrzostwo oraz resy na jakimśtam lvl) jest juz na prawde nikim. Ledwo wyjdziesz z miasta a już golem leży. Dno totalne jednym slowem.
Lol kto maxuje glinianego golema? W ogóle jaki jest sens maxowania jakiegokolwiek golema? Daje sie 1 pkt w ognistego i 1 do mistrzostwa, reszte z itemów bierze, golem ma 2000 hp z groszami. Golem ma służyć TYLKO jako wabik na potwory, a nie robić za główna siłę do walki. Na hellu necro z takim buildem (max gliniany, max mistrzostwo oraz resy na jakimśtam lvl) jest juz na prawde nikim. Ledwo wyjdziesz z miasta a już golem leży. Dno totalne jednym slowem.

kto sie zalozy o to ze moj golem na 52 poziomie sam wyczysci 5 akt na players 8 wspomagany tylko wybuchem zwlok ? kto sie odwarzy to pakujemy sie na gre i wam udowodnie, jezeli chodzi o glinianego to ma 1 ogromny plus ... SPOWALNIA WROGOW ... chodz na duel i go walnij, zobaczysz jak bedziesz chodzic ... mowilem ze on bierze na siebie ciezar walki a ja dopomagam wybuchem zwlok ... taki golem jest niezniszczalny ... no, jezeli chodzi o potworki
kto sie zalozy o to ze moj golem na 52 poziomie sam wyczysci 5 akt na players 8 wspomagany tylko wybuchem zwlok ? kto sie odwarzy to pakujemy sie na gre i wam udowodnie, jezeli chodzi o glinianego to ma 1 ogromny plus ... SPOWALNIA WROGOW ... chodz na duel i go walnij, zobaczysz jak bedziesz chodzic ... mowilem ze on bierze na siebie ciezar walki a ja dopomagam wybuchem zwlok ... taki golem jest niezniszczalny ... no, jezeli chodzi o potworki

Po pierwsze jakim cudem masz 52 lvl golema? Cały się obładowałeś skillerami? Hmm... mówisz że czyści 5 akt (nie napisałeś na jakim poziomie więc zakładam że na hell), więc kosi również starych, listera (z obstawą) i baala? Ciężko mi w to uwierzyć.

no ba ... wiesz jaka faza ... taki golem jest niezniszczalny ... spowalna wrogow o 70% a do tego dodac zniedoleznienie to oni sie praktycznie nie ruszaja jak juz mowilem tego golema nie da sie zabic .. co nie znaczy ze on sam wszystko wybija ... ja mowie, do tego ja mam swoje zaklecia ... sam golem nie powoduje praktycznie obrazen wiec ja sam musze zadbac o to zeby zabijac, natomiast jego samego nie da sie zabic ... kiedys brechtalem nawet na duelu bo barb z setem ika nie mugl go zabic ... pierwsze ww zabieralo 1/5 zycia a pozniej barbek biegal wolniej niz ja chodzilem ... wiec poddal sie chlopczyk ... takiego golema bardzo ciezko zabic nawet baal na hellu nie zabil ... wracajac do tego ja sam go tez nie zabilem bo mialem tylko wybuch zwlok ale zamiast wybuchu zwlok mozna dac max we wlocznie ... jednak ja nigdy sie sam nie bije wiec mi wystarcza wybuch zwlok ... wracajac do samego necroska to nie jest postac na taxi, ani na PvP ... zrobilem se takiego dla fazy bo nudzily mi sie duelle a poza tym nie mialem na co wygranych w duellku hr wydac - myslicie ze skillery drogie ? summon nec sk kupucie 10 clean za vex jesli chodzi o nadzorce to z palcen w ketchupie bo jest duzo jednostek i zaraz leci wybuch zwlok ludzie czy wy wiecie co gadacie, on ma ponad 20k zycia i ponad 8k obrony ... on jest niezniszczalny ... nawet rada jak go bila nie dala mu rady, caly czas byl full hp ... coz, ale ja ich tez nie zabilem bo cial nie mialem, ale jak juz wczesniej mowilem mozna zamiast w wybuch grac we wlocznie ...
Hej seedee jskie spowolnienie ma zniedołężenie?? Bo mi się wydaje, że jak razem jest >100% to powinni się cofać .
Jeżeli chodzi o przywolacza na single player to moze on byc rowniaż na battlenecie, ale w rzadnym wypadku na duele. Jest on dobry do zbierania przedmiotów dla naszych innych postaci. Też prowadze takiego na battlenecie, ponieważ przekonalem sie do niego. Kiedy szedlem sobie na andzie na hellu to szedl wlasnie taki nekros którego zaraz opisze i jego ozywiency (szkielety) rozwalaly andzie w 5 sekund. Aż mi oczy wypadły z wrażenia.

Podstawą takiego nekra jest enigma bo po tele szkielety sie przywołują do porządku jak sie gubią.

Staty:
to samo tak jak zwyke 1 do sily, 2 do zywotnosci i 2 do energii.
Umiejetności:
20 szkielety
20 magowie szkieletow
20 mistrzostwo we wladaniu szkieletwami
5 odpornosci ozywiencow
20 ognisty golem
Gdy zrobimy wszystko na tak jak napisalem i zostanie punktów to reszte w ożywieńców ale trzeba pamiętać że dopiero na końcu.

Obowiązkowo musimy posiadać bardzo powtarzam bardzo potężnego golema i merca bo na początku ktoś musi zabić tego pierwszego potwora, potem zabawa sie rozkręca. Taki nekros nawet na piekle daje rade, sam sie o tym przekonalem. Gra sie nim mi bardzo przyjemnie, bo to zupelna odmiana. Zawsze gralem barbem ktory wrecz sie bije a nekros ten nie robi nic tylko stwarza armie i zbiera przedmioty. Powtarzam że taki nekros jest nikim na duelach. Ale za to grając nim mamy bardzo wielką przyjemność.

Pozdro
nigdy w szkielety!!!!
diablo wali spaware i niema twych malytch koscianych przyjaciol
moim zdaniem najlepiej dawac golem z jak najwieksza iloscia hela(jak sie przypalisz toi wyjdzie nawet doi 7000), doi przodu aby sciagal ogien, na okoliczne stwory dajesz dziewice na maksie i ewentrualnie pierzesz wybuchem zwlok(efekt czerwonego dywanu)
nigdy w szkielety!!!!
diablo wali spaware i niema twych malytch koscianych przyjaciol


Zaczynam grać na singlu takim właśnie necrem. W chwili obecnej ma 27 lvl i jest w 3 akcie norma i jak dotąd wszystko szło gladko, a gram na players 8.
Zaczynam grać na singlu takim właśnie necrem. W chwili obecnej ma 27 lvl i jest w 3 akcie norma i jak dotąd wszystko szło gladko, a gram na players 8.

Hmmm, czyli do 30 (29 skill points + 4 z questów = 33 skill points) poziomu ta postać mogłaby wyglądać tak:
mistrzostwo szkieletów - 5
szkielety zwykłe - 5
magowie - 10 (możnaby ich w późniejszych etapach wspomagać Zmniejszaniem Odporności)
zwiększenie obrażeń - 1
golemy (włącznie z fire nauczonym na 30 poziomie) - po 1
mistrzostwo golemów - 2
odporności - 2
ożywienie - 2
zbroja z kości - 3

PS 1. z nędznym skutkiem próbowałem ladder na US East robić summonera. Odechciało mi się po 22 poziomach, w dodatku kompletnie i to często przez innych graczy nie szły mi baalrunowe wypady
PS 2. ciekawe, czy ktokolwiek próbował nękać potworów Fascynacją (żeby się tłukły między sobą ). Właśnie wpadłem na taki pomysł
ktos sie kiedys zapytal jakim cudem mozna miec golema na 52 lvl ... odp prosta ... od czasu do czasu mozna znalesc/kupic rozdzke +5 do golema i znalesc glowe + 5 ...
Yo! Ja grałem na szkielety i to świetna zabawa. Jednak szkielety na 20 poziomie to za mało. Moje są na 31lvl, do tego najemnik z aurą moc. Zwiększenie obrażeń i wybuch zwłok robią swoje . Zostaje mnóstwo pnkt umiej które daję w więzienie z kości bo to daje mi premie do BS, tarczy i ściany. Normal i koszmar przeszedłem na players8. Grałem już druidem i necro na BS ale ciężko idzie taka gra. Szkielety magowie są do bani
Mnie się szczególnie podoba ten typ nekromanty np gdy gram z bratem (on tez gra summonerem to mamy razem ok 100 szkieletow a to robi cholerne wrazenie

Diablo zabilismy gdy tylko szkielety go otoczyly bo sie biedak nie mogl nawet ruszyc
A mógłby tu jakis doswiadczony gracz ktory juz ma nekra summonera kilka lat powiedziec jak rozdac skilly i jakie itemki??Powtarzam DOŚWIADCZONY!
Ja moge mój stary grał takim nekrem w zeszłym sezonie ladderowym i grałem nim tez bardzo długo , po pierwsze to tak.

Statsy:
Siła-NIC!!!! Może ludzie sie ze mna nie zgodza ale dostaniesz z Enigmy, Bestii, Mary i Czaka wystarczajaco duzo aby nosić reszte ekwipunku.
Zręczność-NIC
Żywotność-WSZYSTKO
ENERGIA-NIC

Skille:
20 p Szkielety
20 p Mistrzostwo Szkieletó
20 p Ożywieńcy
15 p Przywołanie odpornośc
1 p gliniany golem
1 p krwawy golem
1 p żelazny golem( I tu uwaga uzywaj tylko żelanego i zrób go z jakiegoś dobrego miecza, bądx innej pożądnej broni, ale nie przesadzaj ne musi to zaraz być BotD CB 415% ) olewaj ognniowego golema on jest do.......
1 p mistrzostwo golemów(dla rozwinięcia drzewka)
1 p Zęby
1 p wybuch zwłok
1 p zbroja z kości
1 p zwiększenie obrażeń
1 p żelazna dziewica
1 p wysysanie zycia(jakby najemnik ginął)

Ewentualną resztę można dać w magów, żelazną dziewice albo zbroje z kości jak sie komu będzie podobać )

Ekwipunek:
Broń: Dużo osób mówi że Leoric lecz jest to wielki błąd!!!! Najlepsza broń dla naszego summonera to oczywiście słowo runiczne Bestia(Ber+Tir+Um+Mal+Lum)
a oto jego stasy:

Poziom 9 Aura Fanatyzm
+40% zwiększona szybkość ataku
+240-270% zwiększone obrażenia
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
25% szansa Otwarcia Rany
+3 do Niedźwiedziołaka
+3 do Likantropii
Uniemożliwia leczenie się potworów
+25-40 do siły
+10 do energii
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
Poziom 13 Przywołanie Grizzly [5 ładunków]

Z czego najważniejszy jest fanatym podniesie znacznie obrażenia szkieletów i ozywieńców a także zwiększe ich szybkość ataku.

Tarcze:
Tylko i wyłącznie tarcza koscioogien z runą UM najlepiej będzie podnosić resy do 52:

Obrona: 222.2-367.5
Wymagany Poziom: 72
Wymagana Siła: 95
Wytrzymałość: 20
Szansa na Blok: 30%
(Tylko dla Nekromanty)
+120-150% Poprawiona Obrona
+20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+2-3 do Poziomu Umiejętności Nekromanty
Wszystkie Odporności +20-30, 42-52 res jeśli UMEM.
15% Szansa Rzucenia 3-poziomowego Zaklęcia Groza przy Otrzymaniu Ciosu

Tutaj mamy bardzo ważną zalete między innymi skille, resy i bieganie chodzenie!!.

Zbroja:
TYLKO ENIGMA ponieważ każdy wie że posiada teleport i przy teleporcie teleportujesz razem z sobą wszystkich szkielety i ożywieńców, bardzo przydatna rzecz:

+2 do wszystkich umiejętności
+45% szybsze bieganie/chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 obrona
+ 0-74 do siły [0.75 * poziom postaci]
Zwiększenie maksimum życia 5%
Obrażenie zmniejszone o 8%
+14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+ 1-99% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów [1 * Poziom Postaci]

Jak widać również otrzymalismy bonus w postaci skilli, 8%RD, biegania, siły i teleportu , następna zaleta to, że nekros nie musi miec super defa aby przeżyć więc robimy enigme w napierśniku i wkładamy punkty w życie, nie wkładajmy punktów w zręczność bo od czego mamy zbroje z kości.

Hełm:
Tutaj radziłbym dać Czako a w nim Runę Cham, spytacie sie dlaczego otóż runa Cham w Czaku daje nam nie mozna zamrozić odnosi sie do tego dalsza częśc mojego poradnika, a oto Czako:

Obrona: 98-141
Wymagany Poziom: 62
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 12
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Siły
+2 do Zręczności
+2 do Żywotności
+2 do Energii
Nie można zamrozić(TYLKO JEŚLI WŁOŻYSZ RUNĘ CHAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Jak widać powyżej dostajemy serie bonusów w postaci skilli, many, życia, i mf.

Amulet:
Tu doradzam Mare, ponieważ nie będziesz miał resów jak jej nie załozysz:

Wymagany poziom: 67
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Wszystkie Odporności +20-30
+5 do Energii
+5 do Żywotności
+5 do Zręczności
+5 do Siły

Jak znów widac dostaniemy szereg bonusów do skilli życia i resów, zamiast mary mozna założyć jakiegoś fajnego crafta z bonusem do resów, zycia i FCR.

Pas:
Tuaj tylko Siatka Arachnidów:

Obrona: 106.4-138.6
Wymagany Poziom: 80
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 12
16 Miejsc na Mikstury
+90-120% Poprawiona Obrona
Spowalnia Cel o 10%
+1 do Wszystkich Umiejętności
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many o 5%
Poziom 3 Jad (11 Ładunków

Jak widać znowu bonusy do skilli, FCR, i zwiększenie many.

Pierścienie:
Co tu duzo gadać 2 soje i koniec właśnie poto włozylismy Cham w Czako zeby teraz nie nosić Ravena , a oto SOJ:

Wymagany poziom: 29
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Zwiększenie Maksimum Many 25%
Dodaje 1-12 Obrażeń od Błyskawic
+20 do Many

Dostajemy więc kopa w mane i dwa do skilli jeśli nosimy 2.

Rękawice:
Nie radzę żadnych innych Tylko te z Setu Trang-oula inne nie mają sensu:

Obrona: 89-96 (Podstawowa: 59-66)
Wymagany Poziom: 45
Wymagana Siła: 58
Wytrzymałosć: 16
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Odporność na Zimno +30%
+30 Obrona
+2 do Klątw (Tylko dla Nekromanty)

Tu mozna powiedziec że dla nekra sa bezkonkurencyje 30 cold res, bonus do klątw, i FCR.

Buty:
Jak wiadomo dla summonera nie ma nic lepszego niz słynne szpikoczłapy:

Obrona: 162-204
Wymagany Poziom: 66
Wymagana Siła: 118
Wytrzymałość: 16
+170-200% Poprawiona Obrona
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+1-2 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami (Tylko dla Nekromanty)
+10-20 do Siły
+17 do Zręczności
Regeneruje Manę 10%
Przywraca Wytrzymałość plus 10%
Połowa Czasu Trwania Zamrożenia
Poziom 33 Więzienie z Kości (13 Ładunków)
Poziom 12 Wyssanie Życia (10 Ładunków)

Przy takich butach nekromanta dostaje kolejny bonus do skilli, siły, zręczności i biegania.

Druga broń:
Cta6/6/4 +Duch w Monarsze

Daje wielkiego kopa w Hp i Mane a takze 1 do skilli.

Talizmany:W ekwipunku Torch 20/20 i annihilus 20/20/10 GC15all res oraz 3 sc 5 all res, mozna dać także skillery ale po co zapychać sobie ekwipunek jak naszych szkieletów i tak nic na Pvm nie zabije(No z wyjątkiem uberów ale nie mozna miec wszystkiego).

MERC:

Tak więc zaczynając od merca musi być on z koszmaru z aurą moc, która zwiekszy jeszcze bardziej dmg szkieletów

Ekwipunek Merca:

Zbroja:
Najlepszy jest Hart Sacred Armor ETH 15 ED, mozna też zrobic w archonie eth 15 ed a oto i ego statsy:

20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% zwiększona obrona
+15 do obrony
+90 do życia [zależy od poziomu postaci]
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła

Podsumowując dje duzego kopa do obrony i dmg a takze resy i bonus do życia.

Hełm:
Najlepsze jest Oblicze Andariel ETH od 550-580 defa z Runa Cham:

Obrona: 204-387.5
Wymagany Poziom: 83
Wymagana Siła: 102
Wytrzymałość: 20
+100-150% Poprawiona Obrona
+2 do Wszystkich Umiejętności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
8-10% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
+25-30 do Siły
+10% do Maksymalnej Odporności na Trucizny
Odporność na Ogień -30%
Odporność na Trucizny +70%
15% Szansa Rzucenia 15-poziomowego Zaklęcia Trująca Nova przy Otrzymaniu Ciosu Poziom 3 Jad (20 Ładunków)
Nie mozna zamrozić(TYLKO JEŚLI WŁOŻYŁEŚ RUNE CHAM)

Taki hełm pozwala mercowi załozyc wcześniej wspomniany Święty Pancerz, ma wykradanie zycia, skille(u merca też się liczą), IAS, ale mimnusuje odpornosć na ogien.

Broń:
Ja tutaj dałem słówko runiczne Duma(Pride) bardzo drogie i dobre dla merca summonera:

25% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Ściana Ognia, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 16 Aura Koncentracja podczas noszenia
250-310% premia do skuteczności ataku
+1-99% obrażenia zadane Demonom [zależy od poziomu postaci]
Dodaje 50-280 obrażeń od błyskawic
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Trafienie oślepia cel
Zamraża cel +3
+10 żywotności
Uzupełnienie życia +8
+1-99% dodatkowe złoto od potworów [zależy od poziomu postaci]

Daje bardzo ważną aure koncentracja która podnosi bardzo dmg szkieletów i ozywieńców a także samego merca.

To by było na tyle jesli chodzi o merca, przejdźmy do gry PvM

PvM:
To bardzo proste idziemy pozamiasto z golemem i mercem oni ułuka wszystko i wskrzeszamy szkielety(najlepoiej robic to na zimnej równinie), później idziemy po ozywieńców najlepiej do sanktuarium chaosu lub po rade z travincal, idziemy gdzie chcemy i kosimy wszystkie potworki, czasami rzucamy wysysanie zycia jeśli merc ma mało HP, to na tyle jeśli chodzi o PvM, nie zapominajmy rzucić okrzyków z CTA.

PvP:
Nie wiem kto wymyślił że summoner nie na duele wręcz przeciwnie, z takim stuffem jak opisałem wyżej zabija prawie każdego dodatkowo masz więzienie z kości w szpikoczłapach, więc na duele robisz tak jak wyżej w PvM(to znaczy wskrzeszasz szkielety i robisz ożywieńców czekasz aż merc da aure moc) i idzemy na duel bardzo proste zabic kogos summonerem, zwykle niedocenianym przez innych graczy więc robimy tele do gościa i zabija go najemnik a szkielty mu pomagają, tylko niech nikt nie mówi że to nie działa testowałem to nawet na paladynch działa w 100%, Nikt nie ma z nami szans ze względu na zbroje z kości, nie zapominajm rzucic okrzyków z CTA.

Podsumowanie:
Nikt nie ma z nami szans ponieważ nasze szkielty mają bardzo wysoki dmg duzo defa no i mamy najemnika wysokie resy oraz duzo do skilli.

Jedna prośba oceńcie tą taktykę w skali od 1-10 i wszelkie pytanie kierujcie pod moje GG numer : 4336450

PzdR 4 ALL
GRALEM NA SIGNALU NEKROSEM NA PRZYWOLANIA DOSYC WYGODNIE SIE NIM GRA
Acha, dzieki killer.Postaram sie zrobic nie dlugo takiego nekra, ale niektorych itemow jestem pewien ze nie zdobede (enigma itp), ale cos tam mam (np. klucz czarnorekiego (czy jakos tam)i tez bardzo dobre).

PS To mialo byc na SN.
gralem na signalu nekrosem na przyzwania musze powiedziec ze wygodnie sie nim gra ale jak zle sie bedzie inwetowac w szkielety to beda padac jak muchy
PvP:
Nie wiem kto wymyślił że summoner nie na duele wręcz przeciwnie, z takim stuffem jak opisałem wyżej zabija prawie każdego dodatkowo masz więzienie z kości w szpikoczłapach, więc na duele robisz tak jak wyżej w PvM(to znaczy wskrzeszasz szkielety i robisz ożywieńców czekasz aż merc da aure moc) i idzemy na duel bardzo proste zabic kogos summonerem, zwykle niedocenianym przez innych graczy więc robimy tele do gościa i zabija go najemnik a szkielty mu pomagają, tylko niech nikt nie mówi że  to nie działa testowałem to nawet na paladynch działa w 100%, Nikt nie ma z nami szans ze względu na zbroje z kości, nie zapominajm rzucic okrzyków z CTA.


EEEEEEE tam czepiasz sie przynajmniej masz taktykę w full prztestowana rpzezemnie nigdzie indziej takiej nie znajdziesz, pozatym rozpisałem sie trochę i dałem ogólną DUŻĄ taktyke dla necra summonera
EEEEEEE tam czepiasz sie przynajmniej masz taktykę w full prztestowana rpzezemnie nigdzie indziej takiej nie znajdziesz, pozatym rozpisałem sie trochę i dałem ogólną DUŻĄ taktyke dla necra summonera

ale na grach typu "duel for gold" nie ma żadnych zasad nie?? pozatym jak idziesz na taką gre to wszystkie ruchy dozwolone wiec takim necrem zawsze wygrasz