WitekJun 6 2005, 03:00 PM
Jaki jest według was najleprzy necros na duele?
Moim skromnym zaniem powinien mieć :
a)dziewce na 15
b)duszka i włócznie na 20
c)Mistrzostwo w golemach ma 20 fire golema na 1 (będzie miał dużo życia, atak się nie liczy)
d)Więzienie z kości:20
e)resztę do zniedołężnienia
Siła: 120-140
Zręczn:0
Żywotność: 140
Energia: Reszta
Stuff'a nie opisuję bo się na nim nie zam

A według was?
AluCarDJun 6 2005, 06:26 PM
Ja osobiście uważam że tyle w ognistego golema to za duzo bo pewnie i tak go oleją i pojda na ciebie. Lepej dać kilka punktów w zbroje z kości, fajna bo absorbuje i gdy cie ktos uderzy to stracisz jedynie tarcze a później sobie ja odnowisz
WitekJun 6 2005, 07:41 PM
Racja z tym golemem, ale np amazona ignoruje tarczę z kości więc jest chyba dla necrosa najtudniejszym przeciwnikiem.
Ja osoiście stwierdzam, że moje obrażenia zadawane duszkiem na 26 bez żadnych premii od poprzednich umiejętności(nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa).
I na piekle w pierwszy akcie kompletnie sobie nie radzę. (oprócz tego że upadli z ż. dziewcą schodzą pięknie)
rafal1Jun 6 2005, 08:34 PM
jeżeli robisz na pvp postać to nie laduj w żelazną dziewicę i golema.Lepiej już w inne klątwy i zbroje z kości.Zbroja z kości to podstawa gdyż absorbnie ci to pare uderzeń dzięki którym możesz nie przeżyć.
TrabaJun 6 2005, 08:40 PM
Jaki jest według was najleprzy necros na duele?
Moim skromnym zaniem powinien mieć :
a)dziewce na 15
b)duszka i włócznie na 20
c)Mistrzostwo w golemach ma 20 fire golema na 1 (będzie miał dużo życia, atak się nie liczy)
d)Więzienie z kości:20
e)resztę do zniedołężnienia
Siła: 120-140
Zręczn:0
Żywotność: 140
Energia: Reszta
Stuff'a nie opisuję bo się na nim nie zam

A według was?
SylwekJun 7 2005, 02:47 PM
necros na duele bez bloku = martwy necros
SylwekJun 7 2005, 02:47 PM
Gram na non ladder.
Zamiast odpisac apocalipsowiII na prywatna wiadomosc przez przypadek napisalem tutaj, przepraszam wszystkich.
WitekJun 7 2005, 03:50 PM
Waszewskazwki bardzo mi pomogly.
(sorry za brak polskich znakcow)
Mj nowy necros(porzuciem tego na 78) bedzie mial:
str:0 enigma wystarczy
zr:ok.180
zywotnosc:MAX
energia: przedmity doladuja
duszek: MAX
zeby:MAX
wlucznia:MAX
wiezienie:MAX
reszte miej wiecej po rowno do
tarczy z kosci,
sciany z koci,
zniedoleznienia
slyszalem, ze jak sie przypalic to duszek moze miec nawet so 3,7K
P.S. Co to jest smitem, sand trecki i anille?(moze gupie pytanie ale na terminologii to sie zupelnie nie znam)
LubekJun 11 2005, 02:49 PM
P.S. Co to jest smitem, sand trecki i anille?(moze gupie pytanie ale na terminologii to sie zupelnie nie znam)
SylwekJun 11 2005, 03:07 PM
slyszalem, ze jak sie przypalic to duszek moze miec nawet so 3,7K
P.S. Co to jest smitem, sand trecki i anille?(moze gupie pytanie ale na terminologii to sie zupelnie nie znam)
VenomJul 1 2005, 01:55 PM
7k? OO chciałbym zobaczyć tego nekrosa bardzxo co wyciąga aż 7k ja max miałem 5,5-5,6k a ty aż 7?OO
VenomJul 1 2005, 02:53 PM
trąba miałbym pytanie pamiętam że gdzieś dałeś fote craft amuletu i miał 2 do nekra skills itd pull wypas mógłbyś napisać recepturke i tak samo do sosy ten amu
OmenAug 3 2005, 03:51 PM
max duch i jego synergie. z klatwami mozna dac sobie spokoj bo zanim je rzucisz to juz zginiesz.
Taktyka?
Walisz IBS i wygrywasz

Bez problemu
LubekAug 4 2005, 02:50 PM
max duch i jego synergie. z klatwami mozna dac sobie spokoj bo zanim je rzucisz to juz zginiesz.
Taktyka?
Walisz IBS i wygrywasz

Bez problemu

OmenAug 4 2005, 04:53 PM
Heh. Jak zaczyna sie duela stanąc daleko zeby nie bylo widać przeciwnika. I walic bs'y tak zeby rozchodzily się w wiele stron. (jak zęby) i oczywiscie mieć dużo fcr. Problemy mogą być z mana...
LubekAug 4 2005, 07:28 PM
Heh. Jak zaczyna sie duela stanąc daleko zeby nie bylo widać przeciwnika. I walic bs'y tak zeby rozchodzily się w wiele stron. (jak zęby) i oczywiscie mieć dużo fcr. Problemy mogą być z mana...
OmenAug 8 2005, 04:09 PM
No to omFg. rotfl ^^
dobra n/c ;/
LubekSep 3 2005, 01:23 PM
W ogóle te poprzednie powymyślane buildy to w połowie głupoty. Oto imo najlepszy build dla neca pvp/tvt
Skille:
1. Trutki i kości
- duch - max
- włócznia - max
- zęby - max
- więzienie - max
- ściana - ile zostanie, jesli ktoś dobije bodajże 98 lvl to będzie max
- zbroja - 1
2. Klątwy
- zw. obrażeń - 1
- żelazna dziewica - 1
- osłabienie - 1
- wyssanie życia - 1
- groza - 1
- zniedolężnienie - 1
- zmniejszenie odporności - 1
3. Przywolania - nic. Ktoś zaraz krzyknie, że golem jest potrzebny, ale mówie wam, gram troche bone neciem i wiem z własnego doświadczenia, że golem częściej przeszkadza niż pomaga.
Staty:
siła - jeżeli nosimy enigme to nic, a jeżeli vipera to nie więcej niż 90 - 95 (95 chyba wymagają buty aldura)
zręczność - pod max blok z homunculusa, zalezy tez ile dexa dadzą itemy, ja na 90 lvl dalem 182 (20 mi raven dodaje)
żywotność - reszta, jak nie damy nic w sile to będzie około 300 na 90 lvl
energia - nic, ubiór zapewni nam akurat tyle many, ile potrzeba
Itemy - opisuję tu tylko imo najlepszy ubiór. Itemy są dobrane pod próg 75 fcr, pod 125 się imo nie opłaca, bo wymaga poświęceń skilla:
Zbroja - enigma w bp
Pas - arachnid
Broń - hoto
Rękawice - frostburny/rękawice TO/magefisty
Buty - aldura
Pierścienie - soj + raven
Amulet - najleszy byłby craft 3 pb 20 fcr + resy/life/mana, ale wiem, że takie coś ciężko skombinować, więc może być mara
Glowa - jeżeli mamy craft amu 20 fcr lub zalozylismy rękawice TO/magefisty to czako z um, w innym razie koronetka 3 pb 20 fcr równiez z umem