Czemu zabijając niedźwiedzia dostaję więcej PD niż, bym dostał zabijając 5 elitarnych kaladońskich gwardzistów? Chyba przyznacie, że są to bardziej wymagający przeciwnicy.
Exp za potworki jest przyznawane w następujący sposób :lZa każdy cios, który zadaje twoja postać, czar, trafienie z broni miotanej itd., otrzymujesz ilość exp zależną od lvlu twojego i lvlu monstera (czyli : kiedy masz wyższy level od potworka - dostajesz mniej exp, zależnie od różnicy lvli; natomiast kiedy to ty masz niższy level od potworka, dostajesz więcej expa). Oczywiście musisz trafić monstera.llZa zabicie potworka, także kiedy zabijają go twoi towarzysze, dostajesz określoną ilość exp, liczoną w taki sam sposób jak w 1; zazwyczaj mniej exp jest za zabicie, a więcej za pojedyńczy cios.lJeśli grasz dyplomatą - nie walczysz samemu tylko followersi ciachają za ciebie - zyskujesz mało exp.
to, co napisałeś wiedziałem wcześniej

ale pytam się czemu tak mało XP za Gwardzistę na 40-tym levelu a za niedźwiadka na 12-tym tak dużo? Czyż to nie absurd? Za niedźwiedzia, goblina lub inny szajs dostaję ok. 150 PD, a za Gwardzistę może z 15.
Hmm... możliwe, że twórcy chcieli zniechęcić graczy do wyrzynania miast i wsi obniżając ilość exp za zwykłych, nieagresywnych ludzi?
Chyba musze sie zgodzic z Khotarem, kiedyś chciałem wytestować niwelator poziomów i pomyslałem że w tarant jest duzo celów i tam nabije dwa poziomy (ąz do 50tego) ale jednak się myliłem, za ludzi w miastach nie tylko strażników jest przyznawane mało doswiadczenia... Dziwna sprawa