SpeedsOct 27 2005, 08:19 PM
jak sie dowiedziałem służy ono do otwarcia skrzyni w zoological. ale jak go użyć?moge nim jedynie rzucić w skrzynie

co trzeba zrobic by ją otworzyc?
czy można coś zrobic z palcem mannoxa oprócz noszenia go jako amulet?
AldonaOct 27 2005, 08:34 PM
Nie pamiętam, co zrobiłam ze swoim okiem Kraka-Tura, ale palec Mannoxa był chyba najlepszym amuletem w grze (dla nie-magów)... Nie miał chyba innych zastosowań, chociaż głowy nie dam, zbyt dawno nie grałam. W każdym razie od kiedy powiesiłam ten amulet na szyję swojej postaci, już go nie zdjęłam.
Może tego oka używa się jak aparatu fotograficznego? Do ręki i wskazać, na czym użyć?
BalduranOct 27 2005, 09:04 PM
Poza noszeniem się nic nie da, a co do Oka to podobno trzeba je oddać Kraka-Turowi żeby się chętniej przyłączył czy jakoś tak.
Zaznaczam, tak tylko słyszałem.
daviduzzOct 28 2005, 08:04 AM
Oprócz "perswazji" na Kraka-Turze, oko służy do zdobycia lokacji Siedziby Klanu Żelaza. Używa się go na sejfie w Zoological Society w Tarancie, skąd się wydobywa mapę Miejsca Głosów i Trzech cylindrów. W Miejscu Głosów używa się na dziwnej maszynerii tych cylindrów we właściwej kolejności i się wtedy dowiesz, że trzeba odszukać ksiązkę "Prawda Durina". Jest ona w gablocie Victora Miska w Kaladonie. A teraz skojarz jedno z drugim. Tak, nie trzeba nawet znajdować Miejsca Głosów, by zdobyć księgę (wystarczy ją ukraść z gabloty). A jeśli już koniecznie chcesz otworzyć ten sejf, a oko Kraka-Tura nic nie daje, to zużyj punkt losu i otwórz wytrychami.
Palec Mannoxa to po prostu doskonały amulet.
BTW, jeśli chodzi o Kraka-Tura, to równie dobrze do perswazji można użyć jego dziennika z podziemi leża Bellerogrima.
VladOct 28 2005, 09:03 AM
Oprócz "perswazji" na Kraka-Turze, oko służy do zdobycia lokacji Siedziby Klanu Żelaza. Używa się go na sejfie w Zoological Society w Tarancie, skąd się wydobywa mapę Miejsca Głosów ....
CEZAROct 28 2005, 01:00 PM
[/QUOTE]To chyba pomyłka.....Sejf otwiera klucz zrobiony wg. schematu znalezionego na Wyspie Rozpaczy z mithrillowej blachy i sercowego kamienia[QUOTE]
To chyba pomyłka...Sejf otwiera klucz zrobiony wg. schematu,
który daje nam krasnolud historyk z klanu koła
smyku20Oct 28 2005, 01:38 PM
jak to oko kraka-tura otwiera sejf?! jaki zwiazek ma kraka-tur z krasnoludami z klanu zelaza niby? to nie ma sensu.
BalduranOct 28 2005, 01:48 PM
Po prostu wszyscy się zamotali
Oko Kraka Tura można oddać właścicielowi, Palec Mannoxa jest po prostu dobrym amuletem
A żelazny sejf z Tow. Zoologicznego otwiera klucz zrobiony ze schematu danego nam przez Kraśka w klanie koła
smyku20Oct 28 2005, 04:02 PM
w jaki sposob oddac je wlascicielowi, zawsze jak przylaczalem kraka tura szukalem odpowiedniej opcji, a bohater nie dal po sobie poznac ze posiada taki ważny organ=P
moze chodzi o to ze mialem jego dziennik i gra uznala ze to latwiejsze rozwiazanie niz wpychanie mu oka w czachę? a moze kolejny bug?
BalduranOct 28 2005, 04:37 PM
moze chodzi o to ze mialem jego dziennik i gra uznala ze to latwiejsze rozwiazanie niz wpychanie mu oka w czachę? a moze kolejny bug?
daviduzzOct 28 2005, 07:00 PM
Po prostu wszyscy się zamotali
Oko Kraka Tura można oddać właścicielowi, Palec Mannoxa jest po prostu dobrym amuletem
A żelazny sejf z Tow. Zoologicznego otwiera klucz zrobiony ze schematu danego nam przez Kraśka w klanie koła
smyku20Oct 28 2005, 10:50 PM
A czy aby przypadkiem klucz ze schematu nie otwiera pojemnika z Kamieniem Durina w siedzibie Klanu Żelaza??? Szklany klucz z gabloty świątyni w Kaladonie otwiera wtedy samo wejście do siedziby klanu. W takim razie oko Kraka-Tura pozwala otworzyć sejf w Tarancie. Zaznaczam jednak, że mogę się mylić. W moim przypadku to jednak chyba zadziałało.
daviduzzNov 1 2005, 05:21 PM
mylisz sie. klucz ze schematu otwiera sejf w towarzystwie zoologicznym, a klucz ze swiatyni panarii w kaladonie samo wejscie do grobowca durina. jak oko kraka tura moze pozwalac na otwarcie tego sejfu?=/
BalduranNov 1 2005, 08:24 PM
błąd?
EDIT.
gothic-> bez obrazy ale skoro nie wiesz to po co w ogólę to piszesz?
gothicNov 2 2005, 08:34 AM
Ja niezbyt wiem o co chodzi...
lisekNov 4 2005, 06:35 PM
No dobra, ale w takim razie dlaczego w solucji na stronce Arcanum Worlda jest moja wersja??? Czyżby państwo redaktorzy popełnili błąd???
zapewne redakcja się pomyliła...popieram Baldurana...ja także podczas gry otwierałam sejf w towarzystwie zoolgoicznym kluczem ze schematu

najwyrazniej tej redakcji się coś pomieszało

a do grobowca Durina się jeszcze nie zapuszczałam

muszę to w najbliższym czasie nadrobić

błąd?
EDIT.
gothic-> bez obrazy ale skoro nie wiesz to po co w ogólę to piszesz?
on w ogóle chyba nie wiedział że żyje

ciągle pisał bez ładu i składu...był cały czas w świecie Gothic'a dlatego nie wiedział o co chodzi
Nicolas CageNov 4 2005, 06:42 PM
a ja jestem mistrzem ślusarstwa i ten sejf otwieram wytrychem!
kpt_Jack SparrowOct 24 2006, 10:26 PM
wiecie co powiem wam tyle ukończyłem tego questa dzisiaj kolejną postacią
1 klucz ze schematu otwiera wejście do skarbca w klanie żelaza
2 a poprostu rzuciłem okiem w sejf a potem na niego kliknąłem i się otworzył
Używaj znaków przestankowych - Athlann ostrzega
VladOct 25 2006, 08:39 AM
1 klucz ze schematu otwiera wejście do skarbca w klanie żelaza
Wejście do siedziby Klanu Żelaza otwiera szklany klucz..
2 a poprostu rzuciłem okiem w sejf a potem na niego kliknąłem i się otworzył
Sejf otwiera klucz zrobiony ze schematu od krasnoluda-historyka.
Hm...tak przyszło mi do głowy że pirotechniczny topór wygląda jak spawarka...Może dałoby sie nim rozpruć sejf?
zakrentOct 25 2006, 04:44 PM
A po co psuć?
Ja mając mistrza ślusarstwa otworzyłem go automatycznym wytryczem, BEZ użycia punktu losu.
Oczywiście troche mi to zajeło (pare minut).
kpt_Jack SparrowOct 26 2006, 12:03 PM
Wejście do siedziby Klanu Żelaza otwiera szklany klucz.
ja nie mówie o wejściu tylko o skarbcu kiedy już wejdziesz do śroska i magnus dowiaduje się o klanie tam dalej są drzwi (za którymi są kamieńzbroja i młot) do nich jest klucz klanu żelaza.
VladOct 26 2006, 12:36 PM
ja nie mówie o wejściu tylko o skarbcu kiedy już wejdziesz do śroska i magnus dowiaduje się o klanie tam dalej są drzwi (za którymi są kamieńzbroja i młot) do nich jest klucz klanu żelaza.
Jak doszedłeś do tego wniosku?
Jeśli nie masz klucza to drzwi się nie otworzą a jeśli masz to otworzą się ale gra w żaden sposób nie informuje że postać użyła klucza a tym bardziej nie pokazuje jakiego.
O ile mnie pamięć nie myli to wewnątrz kopalni Klanu Żelaza nie ma żadnych zamkniętych drzwi....sprawdzę to przy najbliższej możliwości.
kpt_Jack SparrowOct 26 2006, 06:00 PM
Vald pomyliłem się nie chodziło mi o drzwi tylko o te trzy kolumny, w których jest kamień itd.