jak sie dowiedziałem służy ono do otwarcia skrzyni w zoological. ale jak go użyć?moge nim jedynie rzucić w skrzynie co trzeba zrobic by ją otworzyc?

czy można coś zrobic z palcem mannoxa oprócz noszenia go jako amulet?
Nie pamiętam, co zrobiłam ze swoim okiem Kraka-Tura, ale palec Mannoxa był chyba najlepszym amuletem w grze (dla nie-magów)... Nie miał chyba innych zastosowań, chociaż głowy nie dam, zbyt dawno nie grałam. W każdym razie od kiedy powiesiłam ten amulet na szyję swojej postaci, już go nie zdjęłam.

Może tego oka używa się jak aparatu fotograficznego? Do ręki i wskazać, na czym użyć?
Poza noszeniem się nic nie da, a co do Oka to podobno trzeba je oddać Kraka-Turowi żeby się chętniej przyłączył czy jakoś tak.
Zaznaczam, tak tylko słyszałem.
Oprócz "perswazji" na Kraka-Turze, oko służy do zdobycia lokacji Siedziby Klanu Żelaza. Używa się go na sejfie w Zoological Society w Tarancie, skąd się wydobywa mapę Miejsca Głosów i Trzech cylindrów. W Miejscu Głosów używa się na dziwnej maszynerii tych cylindrów we właściwej kolejności i się wtedy dowiesz, że trzeba odszukać ksiązkę "Prawda Durina". Jest ona w gablocie Victora Miska w Kaladonie. A teraz skojarz jedno z drugim. Tak, nie trzeba nawet znajdować Miejsca Głosów, by zdobyć księgę (wystarczy ją ukraść z gabloty). A jeśli już koniecznie chcesz otworzyć ten sejf, a oko Kraka-Tura nic nie daje, to zużyj punkt losu i otwórz wytrychami.

Palec Mannoxa to po prostu doskonały amulet.

BTW, jeśli chodzi o Kraka-Tura, to równie dobrze do perswazji można użyć jego dziennika z podziemi leża Bellerogrima.
Oprócz "perswazji" na Kraka-Turze, oko służy do zdobycia lokacji Siedziby Klanu Żelaza. Używa się go na sejfie w Zoological Society w Tarancie, skąd się wydobywa mapę Miejsca Głosów ....

[/QUOTE]To chyba pomyłka.....Sejf otwiera klucz zrobiony wg. schematu znalezionego na Wyspie Rozpaczy z mithrillowej blachy i sercowego kamienia[QUOTE]
To chyba pomyłka...Sejf otwiera klucz zrobiony wg. schematu, który daje nam krasnolud historyk z klanu koła
jak to oko kraka-tura otwiera sejf?! jaki zwiazek ma kraka-tur z krasnoludami z klanu zelaza niby? to nie ma sensu.
Po prostu wszyscy się zamotali
Oko Kraka Tura można oddać właścicielowi, Palec Mannoxa jest po prostu dobrym amuletem
A żelazny sejf z Tow. Zoologicznego otwiera klucz zrobiony ze schematu danego nam przez Kraśka w klanie koła
w jaki sposob oddac je wlascicielowi, zawsze jak przylaczalem kraka tura szukalem odpowiedniej opcji, a bohater nie dal po sobie poznac ze posiada taki ważny organ=P

moze chodzi o to ze mialem jego dziennik i gra uznala ze to latwiejsze rozwiazanie niz wpychanie mu oka w czachę? a moze kolejny bug?
moze chodzi o to ze mialem jego dziennik i gra uznala ze to latwiejsze rozwiazanie niz wpychanie mu oka w czachę? a moze kolejny bug?

Po prostu wszyscy się zamotali
Oko Kraka Tura można oddać właścicielowi, Palec Mannoxa jest po prostu dobrym amuletem
A żelazny sejf z Tow. Zoologicznego otwiera klucz zrobiony ze schematu danego nam przez Kraśka w klanie koła

A czy aby przypadkiem klucz ze schematu nie otwiera pojemnika z Kamieniem Durina w siedzibie Klanu Żelaza??? Szklany klucz z gabloty świątyni w Kaladonie otwiera wtedy samo wejście do siedziby klanu. W takim razie oko Kraka-Tura pozwala otworzyć sejf w Tarancie. Zaznaczam jednak, że mogę się mylić. W moim przypadku to jednak chyba zadziałało.

mylisz sie. klucz ze schematu otwiera sejf w towarzystwie zoologicznym, a klucz ze swiatyni panarii w kaladonie samo wejscie do grobowca durina. jak oko kraka tura moze pozwalac na otwarcie tego sejfu?=/

błąd?

EDIT.
gothic-> bez obrazy ale skoro nie wiesz to po co w ogólę to piszesz?
Ja niezbyt wiem o co chodzi...
No dobra, ale w takim razie dlaczego w solucji na stronce Arcanum Worlda jest moja wersja??? Czyżby państwo redaktorzy popełnili błąd???

zapewne redakcja się pomyliła...popieram Baldurana...ja także podczas gry otwierałam sejf w towarzystwie zoolgoicznym kluczem ze schematu najwyrazniej tej redakcji się coś pomieszało a do grobowca Durina się jeszcze nie zapuszczałam muszę to w najbliższym czasie nadrobić

błąd?

EDIT.
gothic-> bez obrazy ale skoro nie wiesz to po co w ogólę to piszesz?



on w ogóle chyba nie wiedział że żyje ciągle pisał bez ładu i składu...był cały czas w świecie Gothic'a dlatego nie wiedział o co chodzi
a ja jestem mistrzem ślusarstwa i ten sejf otwieram wytrychem!
wiecie co powiem wam tyle ukończyłem tego questa dzisiaj kolejną postacią

1 klucz ze schematu otwiera wejście do skarbca w klanie żelaza

2 a poprostu rzuciłem okiem w sejf a potem na niego kliknąłem i się otworzył

Używaj znaków przestankowych - Athlann ostrzega
1 klucz ze schematu otwiera wejście do skarbca w klanie żelaza


Wejście do siedziby Klanu Żelaza otwiera szklany klucz..
2 a poprostu rzuciłem okiem w sejf a potem na niego kliknąłem i się otworzył


Sejf otwiera klucz zrobiony ze schematu od krasnoluda-historyka.

Hm...tak przyszło mi do głowy że pirotechniczny topór wygląda jak spawarka...Może dałoby sie nim rozpruć sejf?
A po co psuć?
Ja mając mistrza ślusarstwa otworzyłem go automatycznym wytryczem, BEZ użycia punktu losu.
Oczywiście troche mi to zajeło (pare minut).
Wejście do siedziby Klanu Żelaza otwiera szklany klucz.



ja nie mówie o wejściu tylko o skarbcu kiedy już wejdziesz do śroska i magnus dowiaduje się o klanie tam dalej są drzwi (za którymi są kamieńzbroja i młot) do nich jest klucz klanu żelaza.
ja nie mówie o wejściu tylko o skarbcu kiedy już wejdziesz do śroska i magnus dowiaduje się o klanie tam dalej są drzwi (za którymi są kamieńzbroja i młot) do nich jest klucz klanu żelaza.


Jak doszedłeś do tego wniosku?
Jeśli nie masz klucza to drzwi się nie otworzą a jeśli masz to otworzą się ale gra w żaden sposób nie informuje że postać użyła klucza a tym bardziej nie pokazuje jakiego.

O ile mnie pamięć nie myli to wewnątrz kopalni Klanu Żelaza nie ma żadnych zamkniętych drzwi....sprawdzę to przy najbliższej możliwości.
Vald pomyliłem się nie chodziło mi o drzwi tylko o te trzy kolumny, w których jest kamień itd.