Jaki jest dobry stuff dla zealoty na singlu i tcp/ip(chetnie pogram gg:6405865)
Hełm- Deriluim planuje(jak by ktos podrzucil helm z 3 miejscami na klejnot)
Uuuu, najpierw spróbuj znaleść runki

A tak prawdę powiedziawszy to nigdy nie miałem okazji tego hełmu spróbować. Ja raczej skusiłbym się na hełm tal rashy - bardzo dobry jednoczesny zabór many i życia, w dodatku daje trochę odporności i życia.
Broń- Co co daje skilla dla pala i duzy dmg
A po co zealotowi skille?

Poza tym dobrze byłoby, aby miała ona jak najszybszy atak. Polecam Miecz Świetlny i Gwiazdę Baranara - obydwie bronie mają dobre obrażenia od żywiołów i w dodatku very fast attack speed. Obrażenia fizyczne też są w miarę zadawlające, jeśli tylko nie gramy na poziomie trudności Piekło na "players x". Nie muszę chyba mówić, jaki jest efekt przy naszym obowiązkowym Fanatyźmie (choć można też kombinować zealota z innymi aurami, ale jednak mimo wszystko żadna nie może się równać z Fanatyzmem.
Zbroja- Enigme planuje
Dobry wybór, choć mało kto to na singlu zdobywa - of course legalnie. Kilka ładnych miesięcy ci zleci, chyba że ktoś będzie łaskawy

, ewentualnie da ci jakiś duped

Tarcza- Zakarum
Nie ma lepszej tarczy dla paladyna, też dość trudna do znalezienia na singlu. Ale np. z Odpłatą Tiamat (bardzo dobre obrażenia od żywiołów) też można siekać

Buty- nie wiem
Może być preferowany przeze mnie Piekielny Wędrowiec - odporności od ognia.
Rękawiczki- nie wiem
Najprościej jest znaleść Trujący Uchwyt i jest on w sumie wystarczający

A jak ktoś chce Chwyt Draculi no to....się będziesz musiał trochę namęczyć

Pas- nie wiem
Może być Sznur Uszu, który zabiera życie. Wystarczy

Amu- nie wiem
Najlepiej z odpornościami na wszystko i regeneracją życia(ta też się przydaje)
Ringi- nie wiem
Najlepiej z zaborem życia, choć zabór many też nie zawadzi, a taki wystarczający na singiel zestaw to Uzdrowienie Manalda - zabór many i Kruczy Lód - spory bonus do attack rating oraz "posiadacza nie można zamrozić".
A tak poza tym to przydałoby się dużo życia. Jeśli ewentualnie zdecydować się na Gwiazdę Baranara, no do tych 165 punktów siłę wartałoby rozwinąć, także, jeśli we wmiarę dobrej zbroi chcemy wykonać Enigmę. Wielki Haubert(elitarny napierśnik) w zupełności wystarczy. W zręczność nie trzeba ładować nie wiadomo ile, na singlu do 140 punktów wystarczy. Blok i co za tym idzie więcej zręczności liczy się dopiero wtedy, gdy zamierzamy pojedynkować się z innymi graczami.A tak no to więcej, niż preferowane przeze mnie 140 nie potrzeba. Resztę punktów ładujemy w żywotność zupełnie pomijając energię - zabór many wystarczy.