Planescape: In the Cage

Administracja forum Planescape: In the Cage ma przyjemność zaprosić Ciebie śmiałku na nowe forum projektu, który ma na celu stworzenie modułu do gry NWN, opartego o system Planescape, znanego z wybitnej gry RPG Torment. Mimo, iż pracami nad jego stworzeniem zajmuje się specjalnie utworzona ekipa i Ty także możesz pomóc w jego budowie, jeżeli masz odpowiednie umiejętności, wiedzę oraz chęci! Nawet biorąc udział w dyskusjach możesz mieć swój wkład w ostateczny wygląd serwera. Nie zwlekaj śmiałku i wyrusz na spotkanie ze sferami!


Zapraszamy do obejrzenia skromnego filmiku prezentującego walory wizualne tworzonego modułu. Mamy nadzieję, że prezentowane materiały zachęcą Was do odwiedzenia naszego forum i zainteresowania się samym projektem. Na koniec nie pozostaje nam nic innego, jak życzyć Wam miłego oglądania!

YouTube: Gameplay I: Sigil Ward
Bardzo dobry zwiastun. Przerobiliście zupełnie grafikę Neverwinter Nights. Naprawdę zaskoczyliście mnie tym filmem. Czekamy na więcej!
Jeśli szukacie grafika freelancera. To cóż.. oto jestem.
Niech ktoś zaklika na gg: 12909312, to pokaże portfolio, to i owo.
Z wielką przyjemnością prezentuję kolejny filmik promujący przyszły serwer, tym razem stylizowany na zwiastun. Zachęcamy serdecznie do jego obejrzenia i oddawania swoich komentarzy na serwisie YouTube!

YouTube: Trailer: In the Cage
Aby przypomnieć o swoim projekcie i zaznaczyć, że nadal trwają prace nad polskim serwerem Planescape rzucę na ruszt parę wybranych screenów z mojego forum. Miłego oglądania.

Część pierwsza:





Aby przypomnieć o swoim projekcie i zaznaczyć, że nadal trwają prace nad polskim serwerem Planescape rzucę na ruszt parę wybranych screenów z mojego forum. Miłego oglądania.

Część druga:





http://img132.imageshack.us/img132/6818/mort4.jpg - Czyżby... Hmm... Czyżby?!
Czekam z niecierpliwością, kocham Nwn1, ale jednak ten Upadły... Ush, zmieńcie to, błagam. ;c
No no, wygląda bardzo ciekawie... Upadły niech sobie będzie, mi nie podoba się Avernus.. Drzewa? W deszczu ognistych kul? Wyrastające z ziemi przesiąkniętej krwią? Może jeszcze gryzą? A Słup wygląda jak piramida, a nie słup. I to to czarno- niebieskie w serii zdjęć powyżej- to jest Astral czy Limbo? Jak Limbo to złego słowa nie powiem, ale ten latający szkielet coś mi śmierdzi Astralem. A jeśli tak wygląda Silver Void to ja jestem Czerwony Kapturek. Ale tak w ogóle zainteresowało mnie to, przyznaję, zaraz wpadam zapoznać się z tym projektem bliżej.. Chociaż za ładne to wszystko, za ostre.. Dla mnie klimat Planescape, tak jak i Fallouta jest już nieodzownie brudny i niewyraźny.. Ale jak będzie się dało to odpalić w 640x480 to po rękach będę całował:D
Model Upadłego stworzyła genialna grupa modelatorów CODI i dla mnie osobiście jest fantastyczny, ale są gusta i guściki, więc to już sprawa indywidualna. Co do screenu ze szkieletem w tle to jest to plan astralny, a ów szkielet to dryfujące szczątki Myrkula. Wiem, że taka kosmiczna koncepcja nie pasuje do wizji srebrnej pustki, dlatego w przyszłości pewnie ulegnie jeszcze zmianie.
Po drugie od razu muszę zaznaczyć, że my nie tworzymy nowej gry, ale moduł pod NWN, więc nie wszystko możemy dostosować idealnie do realiów Planescape. I tak na chwilę obecną nasza praca przestaje powoli przypominać graficznie NWN1, ale nie ukrywam, że w pewnych przypadkach jesteśmy ograniczeni do gotowych zasobów NWN lub też do naszych skromnych modyfikacji.

Dodatkowo wrzucam jeszcze garść wizerunków postaci.


Chciałbym zaprezentować poprawioną wersję Sigil, a dokładniej mówiąc ubogą dzielnicę Ula, która będzie głównym miejscem wydarzeń na powstającym module. Umieściłem w nim zarówno cześć innowacji nad którymi w ostatnim czasie pracowałem, jak również kilka smaczków dla miłośników Tormenta. Zachęcam do oglądania i umieszczania komentarzy na kanale You Tube!

YouTube: Gameplay II: The Hive Ward
Wow! Wgniotło mnie w ziemię. Świetne odwzorowanie tego świetnego miejsca. Majstersztyk i kunszt artystyczny, to jedyne co przychodzi mi na myśl. Nie podoba mi się jednak zbytni ścisk (obelisk jest tuż pod bramą do Kostnicy, w ogóle budynki jakieś takie ściśnięte) oraz pomieszanie dźwięków z Planescapea z dźwiękami z Neverwinter. Proponuję zmienić dźwięki jęczących ludzi (WAV w edytorze NWN nazywał się bodajże "Kobiety i Mężczyźni w Burdelu" w spolszczonej wersji, jestem tak czy tak pewien że to z oryginalnego Hordy Podmroku) na te z Planescapea, ewentualnie stworzyć samemu.