Nie wiem czy jest sens zakładać temat, ponieważ będzie wielowątkowy, ale że ja jestem zielony to nie mam wyjścia. Będę w nim zadawał podstawowe pytania i jak jakieś mi się przypomną to dopiszę.

1.W której części Falla można kontynuować grę po ukończeniu wątku głównego gry?

2.W FT w singlu można grać tylko rasą ludzi? A w multi wszystkimi?

3.I na czym polega tryb multi - tzn. wiem narazie, że można grać przez sieć z innymi graczami i wszystkimi rasami!

4.Moja postać ma Barter(Handel) na -2% (słownie: minus dwa procent). Czy podnosić tego skilla (jak tak to do ilu optymalnie) czy go tak pozostawić?

5.W FT rekrutacja zależy od charyzmy, stopnia i reputacji tym więcej będzie można mieć rekrutów do z rekrutowania. Zaużmy, że stopień i reputacja jest w normie, bo nic nie popsułem, ale charyzmę mam niską - czy mimo tego będę miał pod koniec gry możliwość zrekrutowania wszystkich?
Np. Jedynie (chyba) PipBoya nie można, bo go można znaleźć w random encounterze.
Kiedyś spotkałem się z forumowiczem, który znalazł wszystkie randomy, mimo że wszystkie modyfikatory wpływające na znalezienie ich (luck), a wręcz przeciwnie. Tylko, że musiał przeszukać każdy "kwadrat" mapy wastedlandu.
1) w Fallu2

2) Dokładnie tak.

3) Jest zdaje się kilka trybów. Specjalistą nie jestem więc Ci wszystkich nie wymienię, ale są takie jak deathmatch, lub takie polegające na dostaniu się do bazy wrogiej drużyny i np. zniszczeniu czegoś.

4) Raczej nie podnoś. W prawdzie w kilq miejscach gry barter'em można wpłynąć na opcje dialogowe i zazwyczaj wiąże się to z dodatkową kasą lecz też z mniejszą ilością doświadczenia. Jednak jeśli zdecydujesz się w to zainwestować to do ponad 90%.

5) Twój stopień zależy przede wszystkim od reputacji i tego jak wykonujesz zadania. Jeśli wykonasz je bezbłędnie, to przed ostatnią misją powinieneś zdobyć stopień generała, nawet mając 1 charyzmy. Wtedy możesz zrekrutować do drużyny 3 innych generałów .

W FT tak działają special encountery - są zawsze w tych samych miejscach ( pozdro Silencer ). Aha - znajdując special encountery możesz pozyskać kolejnych rekrutów, lecz dopiero w odpowienim momencie. Są nimi: Pip Boy, Bracia Grimm i taki facet który poluje na Deathclaw'y w lokacji Całkowita Ciemność. Żeby go pozyskać musisz zabić wszystkie szpony śmierci zanim one zabiją jego po czym poczekać aż się koleś wyniesie z lokacji.
Może ja też się o coś tu zapytam .
Ile trzeba mieć skilla Nauki ścisłe, żeby otworzyć klatki niewolników W RNK? Miałem tego ponad 90% i nie mogłem otworzyć, a próbowałem wiele razy. Wziołem nawet Myrona do drużyny i on też nie był w stanie tego zrobić, nawet będąc na trzecim poziomie doświadczenia. Drzwi otworzyłem dopiero po przejściu gry jak już miałem po 300% każdą umiejętność .
Wystarczy wziąć repair na konsoli. Vic wystarczy( nie jestem pewien, ale warto sprawdzic)
Niezależnie od tego czy daje naprawę czy naukę, to zawsze pojawia mi się informacja, że wpisano błędny kod, czy jakoś tak . Próbuje klkakrotnie, ale to nic nie daje .
Potrzebna jest jeszcze umiejętność otwierania zamków na minimum 30%. Po wielu próbach klatki w końcu się otworzą.
Drzwi do cel można też rozwalić ale programiści nie przewidzieli takiej możliwości i mimo że łowcy niewolników nie żyją a klatki stoją otworem nikt z nich nie ucieka...
Czyli, że jednak nie dam rady otworzyć tych drzwi przed Hintbooksem, bo nic nie inwestowałem w otwieranie, a elektryczne lockpiki nie działają .
W F1 i F2 można było "rozładować" amunicję z każdego guna - czyli opróżnić magazynek. Czy istnieje taka opcja w FT?
"W F1 i F2 można było "rozładować" amunicję z każdego guna - czyli opróżnić magazynek. Czy istnieje taka opcja w FT?"

A nie pokusił byś się, żeby sprawdzić w grze, zamiast dobijać posty na takich... eee, dziwnych pytaniach?
Panowie - takim tematem robi się na Forum niepotrzebny burdel. Jest pytanie - sprawdzamy czy nie było na niego odpowiedzi i zakładamy nowy temat. A skoro odpowiedzi na pytania zadane przez Howitzer_Shell zostały udzielone odpowiedzi to temat zamykam

Jeśli będzie potrzeba to go otworzymy z powrotem