Opisany tutaj przeze mnie Barbarzyńca jest wojownikiem na Single Player. Jest to tylko poradnik, na którego podstawie może niektórzy z Was w przyszłości oprą swoją postać.

Wprowadzenie:
Wyjście już samego patchu beta 1.10 zmusiło mnie do napisania nowego poradnika, gdyż gra stała się trudniejsza i niektóre umiejętności przydadzą nam się bardziej niż opisane w mojej wcześniejszej taktyce (z perspektywy czasu zawiera dużo błędów).

Statystyki:
Zaczynamy:
Siła - 30
Zręczność - 20
Żywotność - 25
Energia - 10

Mana - 10
Życie - 55
Wytrzymałość - 91

Premia co poziom umiejętności:
Życie - +2
Mana - +1
Wytrzymałość - +1

Dodajemy co poziom umiejętności:
Siła - 2 (1)
Zręczność - 1 (2)
Żywotność - 2
Energia - 0

W siłe i zręczność inwestujemy na przemian co poziom po 2 punkty, czyli raz do siły 2, do zręczności 1, natomiast w następnym poziomie do siły 1, do zręczności 2. Żywotność jest u nas bardzo ważnym, jeżeli nie najważniejszym punktem rozwinięcia i dlatego co poziom 2 punkty. Co do energii, w ogóle się nie opłaca w nią inwestować, gdyż 1 energia=1 mana, więc szkoda marnować na nią nasze cenne punkty.

Zdolności:
Tutaj mamy do rozdysponowania 110 punktów (98 za poziomy i 12 za wykonane zadania)

OKRZYKI

Okrzyk - 20 poziom
+290% zwiększona obrona
Czas trwania: 210 sekund
Koszt many: 6
Premia:
Rozkazy: +5 sekund na poziom
Dowodzenie: +5 sekund na poziom

Rozkazy - 20 poziom
+92% maksymalna wytrzymałość
+92% maksimum życia
+92% maksimum many
Czas trwania: 225 sekund
Koszt many: 7
Premia:
Okrzyk: +5 sekund na poziom
Dowodzenie: + sekund na poziom

ZDOLNOŚCI BOJOWE (UMIEJĘTNOŚCI BIERNE)

Mistrzostwo We Władaniu Broniami Obuchowymi - 20 poziom
+123% zwiększone obrażenia
+180% zwiększona skuteczność ataku
+21% szansa na trafienie krytyczne

Zwiększona Wytrzymałość - 1 poziom
+30% zwiększona wytrzymałość

Zwiększona Szybkość - 1 poziom
+13 zwiększona szybkość chodzenia/biegania

Skóra z Żelaza - 1 poziom
+30% zwiększona obrona

Wrodzona Odporność - 7 poziom
+47% wszystkie odporności

ZDOLNOŚCI

Atak z Wyskoku - 1 poziom
+170% zwiększone obrażenia
+80% zwiększona skuteczność ataku
Koszt many: 9
Premia:
Skok: +10% do obrażeń na poziom

Koncentracja - 20 poziom
+290% zwiększona obrona
+250% zwiększona skuteczność ataku
+165% zwiększone obrażenia
Premia:
Odrzucenie: +5% do obrażeń na poziom
Rozkazy: +10% do obrażeń na poziom
Berserker: +1% do obrażeń od magii na poziom

Trąba Powietrzna - 15 poziom
+62% zwiększone obrażenia
+70% zwiększona skuteczność ataku
Koszt many: 32

Po drodze do tych zdolności "marnujemy" 4 punkty na: skokwyt, odrzucenie, ogłuszenie i skok. Naszą podstawową umiejętnością będzie Koncentracja (pod lweym przyciskiem) oraz Trąba powietrzna (pod prawym). Inne używane umiejętności najelpiej przyporządkować pod klawisze [F1, F2...]. Nie zapominajmy również o konieczności krzyknięcia co jakiś czas. Atak z wyskoku rozwinięty tylko na 1 poziomie przydatny będzie w sytuacjach, kiedy będziemy musieli gdzieś przeskoczyć, doskoczyć, lub odskoczyć. Nie używamy go jako naszego ataku na wrogów. Za pomocą Trąby rozprawiamy się z kilkoma wrogrami jednocześnie, jednak nie zapominajmy o tym, że gdy jesteśmy w ruchu - nie możemy użyć żadnych miksturek i czasami, gdy "przelecimy" przez silniejsze potwory, możemy nie dotrwać do końca czaru, gdyż wcześniej zginiemy. Na maksymalnym poziomie rozwinięte zostało Mistrzostwo We Władaniu Broniami Obuchowymi. Z pośród 6 dostępnych klas broni trzeba było wybrać jedną i właśnie bronie obuchowe wydają mi się najbardziej odpowiednie dla naszego Barbarzyńcy. Nie ma sensu dawać po kilka punktów w kilka mistrzostw klas broni.

Tak rozwinięty Barbarzyńca, wraz z premiami do umiejętności podczas ataku [ważne, ze względu na Koncentrację] będzie posiadał następujące atrybuty [podczas używania Koncentracji]:
+493% zwiększone obrażenia
+430% zwiększona skuteczność ataku
+610% zwiększona obrona
+92% maksimum życia
+92% maksimum many
+47% wszystkie odporności
+122% maksymalna wytrzymałość
+21% szansa na trafienie krytyczne
+13 zwiększona szybkość chodzenia/biegania

Ekwipunek:
Tutaj sprawa nie wygląda tak łatwo jakby mogło się wydawać. Mogę oczywiście napisać jakie przedmioty najlepiej założyć, ale i tak pewnie ich znalezienie graniczy czasami z cudem. Ważne, żeby zapewnić wykradanie many i życia oraz odporności (zarówno w przedmiotach jak i w talizmanach, które powinny wypełniać prawie całe miejsce w naszym ekwipunku). Przydałaby się także większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów. Pod jedym ekwipunkiem możemy trzymać broń dwuręczną, pod drugim jednoręczną wraz z tarczą. Nie trzymamy dwóch broni, gdyż nie rozwineliśmy Szału Bitewnego, a bez niego chodzenie z w taki sposób nie ma sensu. Nasza broń powinna mieć jak największe obrażenia oraz co najmniej dużą szybkość ataku. Resztę przedmiotów zakładamy wedle tego co udało nam znaleźć/kupić. Wiadomo, że najlepsze są przedmioty unikalne, które jest najciężej zdobyć. Jeżeli chodzi o komplety, to jedynym sensownym rozwiązaniem wydaje się być zestaw Nieśmiertelnego Króla!

Podsumowanie:
Patch 1.10 sprawia wiele trudności. Prawdziwa gra zaczyna się dopiero na piekle, gdzie jest strasznie trudno. Na tym poziomie powinniśmy mieć wszystkie odporności co najmniej na poziomie pięćdziesięciu oraz życie wynoszące najmniej 1000, przy naszych Rozkazach życie zwiększa się prawie 100%, więc 2000 powinniśmy osiągnąć bez problemu. Co do naszego pomocnika - według mnie najlepszym rozwiązaniem będzie najemnik z 2 aktu, aura obronna, koszmar. Myślę, że gra tak rozwiniętym Barbarzyńcą, z odpowiednimi przedmiotami sprawi Wam wiele przyjemności. Wszystkie opinie proszę kierować na bonsel@phx.pl.
No bonsel postrarales sie dobry poradnik pzdr
Zobaczymy czy jak zrobie to co opisałeś w poradniku sprawdzi się
Narazie ide w tym kierunku i mam tylko z okrzyku dodane staty dalej to tylko odblokowac kolejne levele i bedzie GIT
Według mnie to dość dziadowski poradnik(sory ale taka prawda).Zbyt wiele w nim braków.
Bonsel nie obraź sie ale to nie jest poradnik "doskonały". Brakuje tu sposobu i taktyki pokonywania potworów (chodzi mi o bosów), a przede wszystkim brakuje tu sposobu wygrywania dueli z różnymi postaciami. Wiele osób zaczyna prowadzenie postaci tylko dlatego, ponieważ chcą wygrywać w duelach i gdy widzą taką strategię jak twoja to nie wezmą jej na poważnie bo nie dowiedzą sie zniej jak pokonać kogoś na kogo nie mają sposobu i potrzebują pomocy, ale ogólnie oceniłbym twoją strategie w skali szkolnej (1-6) na czwórkę, gdyż jest to dobra strategia, ale widziałem lepsze.

Pozdro
Bonsel nie obraź sie ale to nie jest poradnik "doskonały". Brakuje tu sposobu i taktyki pokonywania potworów (chodzi mi o bosów), a przede wszystkim brakuje tu sposobu wygrywania dueli z różnymi postaciami. Wiele osób zaczyna prowadzenie postaci tylko dlatego, ponieważ chcą wygrywać w duelach i gdy widzą taką strategię jak twoja to nie wezmą jej na poważnie bo nie dowiedzą sie zniej jak pokonać kogoś na kogo nie mają sposobu i potrzebują pomocy, ale ogólnie oceniłbym twoją strategie w skali szkolnej (1-6) na czwórkę, gdyż jest to dobra strategia, ale widziałem lepsze.

Pozdro

boshe po co ci taktyka na pvm imo ??
W prawie wszystkich strategiach wkurza mnie 1 rzecz - założenie, że dojdziemy do 99 lvl. Założenie, że dobijemy 90 - 92 lvl to rozumiem, bo do tego momentu xp leci dość szybko. 90 lvl dobry gracz na cbn nabija w 2-3 dni Ale powyżej, to już jest ciężko. Samo przejście z 95 na 98 lvl zajmuje dobry miesiąc (o ile nie więcej) intensywnego grania! Jak można zakładać w buildzie, który w dodatku jest przeznaczony na singla, że zrobimy rzecz, którą zrobiła nieliczna grupa prawdziwych maniaków Diablo?!
Świetnie wypasiona postać. Naprawdę! Jak sie domyślam zapewnie przeszedłeś już drugi akt?

Gdzie można dostać taki poradnik?
Gdy byłem na Karczmie diablo...Zobaczyłem SUPER BADZIEWNĄ STRATEGIE DLA BARBA!Oto fragment: "Uzbrojenie oczywiście jak najlepsze bo nie ma sensu go wymieniać".Taaa...Nie ma sensu wymieniać jednej z trzech ważnych rzeczy.Albo strategia dla nekromanty-"Po zdobyciu 99 lvl-a i z wszystkimi zaliczonimi zadaniami..."
tą postacią spoko gra się z czarodziejką na battle.necie A tak wogule spoko poradnik pozdro