Nie chodzi o trudność walki choć też mnie to ciekawi w jakiś sposób, czy staje się ona trudniejsza ?. Trudność fabuły.. zawsze przechodziłem grę na trybie normalnym. Nie wiem czy zmieni to, że trudniej będzie coś ukraść czy trudniej kogoś przyłaczyć do drużyny.
Prawdopodobnie chodzi właśnie o to że jest wyższy minimalny wymagany poziom rzutów na zaliczenie dupereli (Kradzieże, rozmowy, włamania, naukowe, naprawy, itd.). Czyli ogólnie jest trudniej bo potrzeba lepszych skillów, na wykonanie tego samego.
dzieki . Trzeba to opatentowac.
A przy wyższym poziomie gry nie zdobywa się większej liczby punktów za sprzątnięcie "złych typów"?
W Fallach 1 & 2 mamy 2 rozróżnienia na poziomy trudności - poziom trudnosci gry i walki.

Zwiększenie poziomu trudności gry na 'hard' zmniejsza wszystkie niebojowe umiejętności o 10%, a zmniejszenie na 'easy' zwiększa je o 20%. Możliwe, że jakieś testy mają inny poziom umiejętności ale trudno mi to stwierdzić.

Zmiana poziomu trudności walki reguluje ilość trafień krytycznych, którymi dysponują przeciwnicy. Możliwe, że zwiększa też ich szansę trafienie itd, ale nie jestem pewien.

Ilość PD pozostaje zawsze taka sama, jednak ja osobiście w Falla2 zawsze gram na podwójnym 'hardzie' .
Na hardzie spotykasz się z większą ilością potworów w spotkaniach losowych. Np. Na easy można spotkać trzech strażników Nekropolis, na hardzie już 12, no nie musze wspominać, że przez to, gra staje się niemożliwie trudna, miałem tez wrażenie, że niektórzy mieli trzy tury podczas jednej mojej.