Witam Forumowiczów zacząłem wczoraj pykać w IWD i mam pewien problem mam maga w drużynie osiągnąłem drugi nim poziom i nie mogę rzucać czarów z tego poziomu proszę o pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam P)X
Bo poziom Maga i poziom Zaklęcia to NIE JEST to samo. To że Mag jest 2 poziomu, nie oznacza, że może rzucać zaklęcia 2 poziomu. Oczywiście wraz z kolejnymi poziomami Mag uzyska dostęp do lepszych zaklęć, i więcej będzie mógł ich rzucać, ale nie na takiej zasadzie jak napisałeś.

Dokładniej wyglądać to będzie tak:
Mag 1 poziom: 1 Zaklęcie I poziomu
Mag 2 poziom: 2 Zaklęcia I poziomu
Mag 3 poziom: 2 Zaklęcia I poziomu; 1 Zaklęcie II poziomu
Mag 4 poziom: 3 Zaklęcia I poziomu; 2 Zaklęcia II poziomu
Mag 5 poziom: 4 Zaklęcia I poziomu; 2 Zaklęcia II poziomu; 1 Zaklęcie III poziomu
Mag 6 poziom: 4 Zaklęcia I poziomu; 2 Zaklęcia II poziomu; 2 Zaklęcia III poziomu
Mag 7 poziom: 4 Zaklęcia I poziomu; 3 Zaklęcia II poziomu; 2 Zaklęcie III poziomu; 1 Zaklęcie IV poziomu
itd.
Stokrotne dzięki za oświecenie