Mam proble. Jestem obecnie w IV akcie i przechodzę go praktycznie po raz drugi. Chodzi o to, że napotkałem kilka błędów. Zacząło się od problemów ze zleceniami. Pogadałem z sołtysem wioski i ten powiedział mi, że ma nagrodę za kapłana ryboludzi i cmentara. Kapłana ryboludzi ubiłem ale o dziwo był on na polach a nie na brzegu. Cmentara w krypcie jednak nie ma. Jest tam chyba jeszcze jedno pomieszczenie. Bo jak nacisnę alt to pojawia mi się napis Bruxa i Ghul w pomieszczeniu za stertą kamieni a ni jak tam się dostać nie idzie próbowałem Ard wszędzie i nic. Mam też problem z Berengarem. Otóż spotkałem go w krypciem, pogadałem z nim przy ognisku po czym zacząłem rozwiązywać problem konfliktu ryboludzi i ludzil. (Dodam, że wcześniej wykonałem zadanie ,,W pełnym słońcu" jeśli ma to jakieś znaczenie zanim w ogóle poszedłem do krypty z Berengarem. ) Problem w tym, że w poradniku przeczytałem, że powinno się z nim walczyć i dokonać wyboru czy go zabić czy nie. A tym czasem żadnej walki nie ma. Po ubiciu Dagona mam wpis w dzienniku ,,warto podbić do Pani Jeziora" czy coś takiego ale ona gdzieś znika. Berengar też a po dopłynięciu na Brzeg spotykam zakonników i następuje prawie koniec Aktu. Mam oryginała z patchami.
Jesli ktoś mógłby mi powiedzieć co jest nie tak to byłbym wdzięczny.
Ten kapłan w dzień chodzi po Polach a w nocy przechodzi na Brzeg

Co do Berengara to miałem ten sam błąd jak przechodziłem za pierwszym razem grę. Po prostu nie musisz z nim walczyć ;] a wpis do dziennika i tak będzie.

A co do cmentara to jak wchodzisz do krypty musisz skręcić w prawo a później na samym końcu po lewej stronie pierwszej dużej sali jest przejście do następnej sali (trzeba trochę podejść do góry, zażyj kota to zobaczysz).
Pani jeziora powinna się po kolejny odwiedzeniu wyspy rybitw zakonnikami sie nie przejmuj tylko nie idź do wioski. Krypta tak jak mówi Darksun
A jeśli chodzi o Berengara to za rzadko z nim rozmawiałeś i zniknął prawdopodobnie spotkasz go w czasie walki z Azarem
No dobra jeszcze raz. Już cmentara ubiłem pozostał jeden problem. Chce zdobyć zapiski elfiego minstrela jeszcze w IV akcie. Wiem, że można je zdobyć w V ale chce abyście mimo wszystko odpowiedzieli na moje pytanie.
W krypcie na polach złaziłem już wszyskie kąty ale jest tam jeszcze jedna komnata do której za nic nie umiem się dostać. Chodzi mi o to, że jak się jest w komnacie ze skrzatami to gdy wyświetla sią nazwy przedmiotów widać napis Bruxa za ścianą. Domyślam się że jest tam komnata z sarkofagiem i zapiskami.
Moje pytanie brzmi jak się tam dostać. Próbowałem rozwalić Ardem te kamienie z korytaża z rozwidleniem(na środku krypty) ale kamienie runąć nie chcą. Proszę was o odpowiedź na pytanie jak dostać się do komnaty.
W krypcie na polach złaziłem już wszyskie kąty ale jest tam jeszcze jedna komnata do której za nic nie umiem się dostać. Chodzi mi o to, że jak się jest w komnacie ze skrzatami to gdy wyświetla sią nazwy przedmiotów widać napis Bruxa za ścianą. Domyślam się że jest tam komnata z sarkofagiem i zapiskami.
Moje pytanie brzmi jak się tam dostać. Próbowałem rozwalić Ardem te kamienie z korytaża z rozwidleniem(na środku krypty) ale kamienie runąć nie chcą. Proszę was o odpowiedź na pytanie jak dostać się do komnaty.



eh, przechodzę grę drugi raz i mam dokładnie to samo, i strasznie mnie to wkurza; Ardem obleciałam chyba już wszystkie ściany...
Więc w imieniu wszystkich dusz błąkających się po krypcie na polach proszę, niech ktoś się zlituje i zdradzi tajemnicę "zaściankowej" komnaty w tej krypcie!!!

zagubiONA
Nie wiem ja nie miałem takich problemów może trzeba wykonać wcześniej jakąś misję jak w akcie pierwszym w krypcie z ukochana migiela (czy jak mu tam było )
Nie wiem ja nie miałem takich problemów może trzeba wykonać wcześniej jakąś misję jak w akcie pierwszym w krypcie z ukochana migiela (czy jak mu tam było )



czy chodzi ci o Mikula i misję w krypcie ghuli - zrobiłam ją oczywiście. Ja myślę, że te potwory za ścianą to po prostu bug i tyle, bo nie przeszkadza to w zakończeniu misji Zbroja Kruka.

znaleziONA
Jak to nie przeszkadza? A skąd weźmiesz zapiski elfiego mistrza pieśni? Żeby było łatwiej, jakby mi ktoś mógł zaznaczyć na mapie jak pamięta...
Jak to nie przeszkadza? A skąd weźmiesz zapiski elfiego mistrza pieśni? Żeby było łatwiej, jakby mi ktoś mógł zaznaczyć na mapie jak pamięta...


zapiski znajdziesz w V akcie bez problemu
Ona zaznacz na mapie gdzie niby miała by być to pomieszczenie bo ja nie miałem żadnych problemów z penetrowaniem całej lokacji
te smieszne zapiski elfiego mistrza mozna dorwac dopiero w V akcie w krypcie w ktorej buszuje Adda a zeby zakonczyc misje trzeba isc najpierw do krasnoluda kowala i on powie co trzeba zrobic/przyniesc ;]
Ona zaznacz na mapie gdzie niby miała by być to pomieszczenie bo ja nie miałem żadnych problemów z penetrowaniem całej lokacji


chodzi o to, że to było jakby za ścianą (czerwony X)
Kliknij, aby zobaczyć załącznik
A ja, w IV akcie mam następujący problem, Jaskier ma przygotować pieśń dla Pieknej Południcy Aliny. Czekałem na niego tego samego wieczora, nie przyszedł. Drugiego wieczora też nie. Przeszukałem wszystkie możliwe miejsca, nigdzie go nie ma. Pierwszego wieczora widziałem biegnącą postać przez Pola, wyglądała jak Jaskier, no ale do Maliniaka nie dobiegł... :|
mam z nim ten sam problem nie oszedl on z ta piesnia co zrobic prosze o pomoc
@Up
Przegadaj z nim wszystko co jest do przegadania w karczmie, przespij się do zachodu słonca(zmierzchu) i polec na pola. Powinien tam czekac
Co do Jaskra to medytujemy do 18, idziemy do maliniaka, czekamy, u mnie zjawił się punktualnie o 19. Możliwe że trzeba trochę pobiegać żeby uruchomić skrypt. Jeżeli mamy 19 a zawszonego poety nie ma to biegniemy w stronę wioski i z powrotem. Jeżeli nie podziała to próbujmy jeszcze kilka razy, wczytajmy grę parę razy i na nowo. Proszę mi nie wyskakiwać z postami typu ,,acha, ja też mam taki problem'' jeżeli wcześniej nie przebiegniecie wymienionego dystansu 5 razy, nie wczytacie gry i nie spróbujecie jeszcze raz tego samego (2*5=10, Geraldowi przyda się trochę kondychy ) i między 19 a 20, czyli NIE jak pisze w zegarze 18.30 i NIE jak pisze 20.00, bo wtedy jest już po dwudziestej.
Co do krypty, to rzeczywiście nie można przejść dalej, chociaż są tam potwory (alt lub opcje) po prostu nie trzeba się tym przejmować, zapiski możemy zdobyć później, ale jak ktoś się tam jednak dostał, to proszę o screena i info kiedy tam poszedł, czyli na jakim etapie była fabuła. Ja tam poszedłem 6 razy: po raz pierwszy, po śmierci Aliny i Celiny, po znalezieniu Alwina, po zabiciu Dagona, po odczarowaniu ducha Aliny i po otrzymaniu miecza.
Jeśli chodzi o Berengara, to sprawa została wyjaśniona przeze mnie dużym nakładem czasu. Oto jak się mają sprawy: wszystko jest ok jeżeli najpierw zabijemy Dagona, a potem odczarujemy Alinę. Jeżeli zrobimy to odwrotnie to pojawia się bug, w wyniku którego berengara nie ma. Mam nadzieję, że w ER zostanie to poprawione.
eh, przechodzę grę drugi raz i mam dokładnie to samo, i strasznie mnie to wkurza; Ardem obleciałam chyba już wszystkie ściany...
Więc w imieniu wszystkich dusz błąkających się po krypcie na polach proszę, niech ktoś się zlituje i zdradzi tajemnicę "zaściankowej" komnaty w tej krypcie!!!

zagubiONA


Trzeba zapytać się sołtysa o misję z cmentarem
Trzeba zapytać się sołtysa o misję z cmentarem



Właśnie rzecz w tym, że to nie wystarcza. Dojście do Cmentara się odblokowuje, ale do zapisków minstrela już nie. Powtarzam apel: jak ktoś dorwał się do tych zapisków w IV akcie niech napisze i da screena, bo chociaż mogę zdobyć je później, to ta ściana mocno działa mi na nerwy