Zapowiada sie swietnie, tyle ze to nie bedzie juz Fallout. Tym niemniej gra warta zagrania. Porzadnych gier o klimatch post nuklearnych jest jak na lekarstwo.
Zastanawia mnie tylko kilka spraw:
1. Jak bedzie z interakcja swiata. Skoro mamy FPP albo TPP i gnata w rekach to bedzie chyba mozna celowac do wszystkiego. Jestem ciekaw czy taki np strzal ze strzelby w kartke lezaca na biurku ja rozedrze czy tylko pojawia sie ladne dziurki (sic!).
2. W PipBoy3000 widnieje HP tej postaci 170/170 , niezle jak na poczatek przygody. Czyby bronie zadawaly wiec dmg albo stimy dawal wiecej niz max 20 HP ?? No chyba za to na potrzeby prezentacji tylko bylo... Ale ogolnie widok PIPka swietny
3. Grafa wyjebista, zastanawiam sie tylko jaki sprzet to pociagnie na przyzwoitym poziomie. Mam 3.2.Ghz, 1024 DDR RAM i GF6600 GT. Obawiam sie ze to moze byc za malo. O Windows Vista Only nie wspominajac.
4. Aktywna pauza, wzkaz przeciwnika pusc pauze, on zalatwi reszte. Ehh wole sam pociagac za spust:P a nie tylko namierzac.
5. Za duzo porownan do Oblivioniona, oblivinion to oblivinion szmo, Panowie jak robicie Fallout to moze by sie skupic na tym tytule i porownywac do poprzednikow, a nie gadac ze o tu jest prawie tak samo jak w Oblivionie

6. Nie ma jak wybuch 100 letniego paliwa w samochodzie. Z samochodu zostala praktycznie tylko karosiera, no ale co tam paliwo musi byc w srodku!
7. Dzieci, powinny byc i powinno byc mozna je zabijac. Tylko zeby taka opcja istniala, bo w sumie po co to komu. W poprzednich Fallout dzieci mialy marginalne znaczenie, wiec jezyka nie warto sobie o to strzepic. Jak beda, dobrze, jak nie bedzie trudno.
8. Megaton, czyste nawiazanie do jednej z misji FT`ka+Junktown . Juz glowa sie bardziej ruszyc nie chcialo

9. Mrowka zatrzymala sie na drzewie

i tu klania sie potrzeba starych dobrych hexow.
10. Rozmieszczenie dla kazdej konczy osobnych HP, hehe przypomina mi sie DeusEx . Glowa na screnn rozlatuje sie w bardzo efektowny sposob, widac kilka brakow pixelowych we fragmentach temple

11. Picie wody z kibla, haha kto by pomyslal.
12. Szybkie to to przejscie od Niebieskiego Mundurka 101 do BoS`a. Tak jak mowili brak stopniowania.
13. NPC i ich Int, dobre sobie kradniesz bron poleglemu paladynowi, a kumple z jego odzialu co stoczyli nie jedna bitwe razem, maja to gdzies.

Dobrze ze BG nie jest koprofista
14. Mini bomby atomowe na polu walki, IMO bezsens, szczegolnie w takiej liczbie.
15. Mutatnty z F3 wygladaja bardziej na orkow z Lord of the Rings

16. Panowie sie tyle rozpisuja nad poprawianiem grafiki, zalamywanie sie promienie w wodzie (kogo to obchodzi?!) , na czym kuluje moim zdaniem fabula.
Coz podsumowujac , to tylko demo i do daty wydania gry zostalo jeszcze rok , poltora, wiec jest jeszcze czas by zmienic to co jest nie trafne.
Pozwole sobie zacytowac, cos z czym sie zgadzam:
"Jak na ironię, Bethesda nie chciała nazwać gry inaczej. Starzy fani mogli by zareagować trochę inaczej, gdyby nazwa brzmiała na przykład: "Fallout: Wschodnie Wybrzeże (część 1)" i była reklamowana jako wolne action-RPG w bethesdowskiej interpretacji świata Fallout. To mogło by się udać, i na pewno było by lepiej przyjęte przez społeczność Fallout. Jeżeli jednak ktoś decyduje się robić sequel gry, o której wiadomo, że ma fanów o zdecydowanych poglądach, to należy dokładnie sprawdzić, o co chodziło od początku serii, zamiast usuwać kluczowe elementy świata i rozgrywki. "