sirrufApr 12 2005, 10:54 PM
Czy da się jakoś inaczej otworzyć drzwi windy w Toxic Caves niż używając elektrycznego wytrycha z lodówki z New Reno? Bo mnie szlag trafia jak setny raz mi daje do zrozumienia, że się nie udaje.

(Zmniejszenie poziomu trudności nic nie daje.)
LapillesserApr 13 2005, 12:41 AM
tough luck. watpie, zeby drzwi udalo sie wysadzic, chociaz nigdy nie probowalem. pozostaje ci wiec probowac dalej. podbij sobie lockpick przy nastepnym level up.
HammerApr 13 2005, 02:56 PM
Znaczy się te drzwi da się otworzyć tylko Electronic Lockpiciem, jeśli sprubujesz je otworzyć masz komunikat że potrzebujesz do ich otwarca jakiegoś urządzenia. Proponuje poszwędać się po pustyni i przy następnym levelu podrasować lockpick

Inaczej tych drzwi nie otworzysz...
Wasteland ShadowJan 8 2007, 06:50 PM
hmmm a nie da się naprawić generatora? Chyba jeśli naprawisz generator zasilający winde to winda zadziała.
ManiorJan 9 2007, 03:27 PM
Trzeba naprawic generator, a potem otworzyc drzwi elektrycznym wytrychem, inaczej nie zjedziesz ;]
majestJan 9 2007, 10:01 PM
Witam,
Osobiscie bylem w tym schronie w toxsic caves, i jest tam karabin pulsacyjny lub karabin gaussa(dokladnie nie pamietam) z duzym zapasem naboi. Otworzylem ten schron oczywiscie po przejsciu gry. Lecz uwarzaj jesli zejdziesz do tego schronu nie ma sposobu na wyjscie wiec jesli chcesz pograc se normalnie to otwórz ten schron dopiero jak przejdziesz gre.
Pozdro dla calej drużyny Trzynastego Schronu i forumowiczów
ManiorJan 9 2007, 10:10 PM
Majst="Osobiscie bylem w tym schronie w toxsic caves, i jest tam karabin pulsacyjny lub karabin gaussa(dokladnie nie pamietam) z duzym zapasem naboi."
Hmm... Bozar, amunicja do niego, troche pierdół i wojskowy pancerz ;]
Majst="Lecz uwaRZaj jesli zejdziesz do tego schronu nie ma sposobu na wyjscie wiec jesli chcesz pograc se normalnie to otwórz ten schron dopiero jak przejdziesz gre."
Bezedura! Nie musi uważać, bo stamtąd można normalnie wyjechać windą, tak jak się wjechało... Trzeba tylko naprawić generator najpierw.
Majst="Pozdro dla calej drużyny Trzynastego Schronu i forumowiczów"
Pozdro również dla Ciebie, kup sobie słownik, albo ściągnij najnowszego FireFoxa (ma wbudowany).
JarasJan 30 2007, 03:20 PM
Przeszłem fallouta 2 dwa razy , jednak nigdy nie udało mi sie otworzyć windy w Toxic Caves , jeśli ktoś wie jak tą winde otworzyć i co tam jest prosze o odpowiedź
ManiorJan 30 2007, 03:43 PM
1. naprawić reaktor
2. otworzyć drzwi elektrycznym wytrychem
na dole jest jakiś robot, pancerz wojskowy i trochę sprzętu ;]
Kwiatmen666Jan 30 2007, 05:43 PM
1. naprawić reaktor
Reaktor możesz naprawić w Gecko. W Toxic Caves możesz conajwyżej naprawić tak zwany
generator
ManiorJan 30 2007, 07:19 PM
Czepiasz się! No ale faktycznie masz racje
ZingeroJan 30 2007, 07:51 PM
2. otworzyć drzwi elektrycznym wytrychem
A ja od siebie dodam, że powinien to być ten nieulepszony wytrych, ponieważ skład w Toxic Caves, to stara technologia jest ;]
ManiorJan 30 2007, 08:47 PM
A ja od siebie dodam, że powinien to być ten nieulepszony wytrych
A to nie prawda, bo ulepszonym też można otworzyć (przed chwilą sprawdziłem) ;]
Kwiatmen666Jan 30 2007, 10:02 PM
Mi też się wydawało, że się nie da ulepszonym. Ale możliwe, że to był jakiś bug z wersji wcześniejszych niż 1.2. Chyba, ze grasz na jakimś nieoficjalnym patch'u Manior.
ManiorJan 30 2007, 10:15 PM
Wolf-RamJan 31 2007, 07:01 AM
Nawiązując do wypowiedzi moich poprzedników - najszybciej Electronic Locpick da się zdobyć w piwnicy pod sklepem New Reno Arms prowadzonym przez Eldridge'a. Znajduje się on w lodówce... poza elektronicznym wytrychem, znajduje się tam również wiele innych przydatnych rzeczy, więc warto dokładnie przeszukać tę lokację.
ZingeroFeb 1 2007, 08:11 PM
Nawiązując do wypowiedzi moich poprzedników - najszybciej Electronic Locpick da się zdobyć w piwnicy pod sklepem New Reno Arms prowadzonym przez Eldridge'a. Znajduje się on w lodówce... poza elektronicznym wytrychem, znajduje się tam również wiele innych przydatnych rzeczy, więc warto dokładnie przeszukać tę lokację.
Najszybciej to i może w ten sposób można zdobyć ten "otwieracz", ale i tak trzeba trochę pograć by lockpika sobie wyśrubować odpowiednio. Wg mnie to tam w toxic caves nic ciekawego nie ma.. cały stuff jaki się tam znajduje można kupić w SF okradając sklepikarzy a boozary są u tych kolesi w pierwszej lokacji NCR, też wystarczy ich okraść...
MaciaSFeb 2 2007, 12:54 AM
wogole rzadnych rewelacji tam nie odkrylem.... normanie w czasie gry (ver. 1.02) level 25 bodajrze poszedlem, el. lockpick mk II faktycznie sie nie nadaje, za to zwykly electronic za pierwszxym podejsciem....
a oto co znalazlem:
1) robot sztuk jedna podobny jak w S.A.D. moze nawet cit slabszy..
2) a nastepnie troche sie rozczarowalem bo w jednym biureczku znalazlem "guns & bullets" , ogolnie w lockerach sporo rad-away, pare rad-x 200 sztuk .223 jhp i jeden laser pistol.... bez fantazji...
Wolf-RamFeb 2 2007, 07:12 AM
No tak, niby to wszystko można kupić albo ukraść... ale nie zapominajmy, że znajduje się tam jeszcze Combat Armor Mk II, którego wcale nie tak łatwo zdobyć na tym etapie gry. A nawet, jeżeli mamy już jakiś lepszy pancerz (w co oczywiście wątpię, bo zdobywając Electronic Lockpick w New Reno mamy na sobie najprawdopodobniej co najwyżej Metal Armor Mk II, który zdjęliśmy z trupa Masona ;-) ), to zawsze możemy go sprzedać, dać jednemu z naszych kompanów, lub, co jest chyba najrozsądniejszym rozwiązaniem, przeznaczyć go na implanty, które możemy sobie sprawić po naprawieniu Autodoca na przedmieściach Vault City.
MaciaSFeb 2 2007, 10:55 PM
no wlasnie ja Combat armora mk II nie znalazlem w TXC.... ciekawe tez ze (wedlug ciebie) mozna CA mkII przeznaczyc na implant bojowy... a juz Brotherhood armor ( czyli de facto taki Combat A mk III) nie mozna.... a zreszta po co lazic za 6 pancerzami skoro 4 to swiat i ludzie.... ja na ver. 1.02 nie robilem 3 stopnia dermal i phenix bo sie nie oplacalo (sa straty a nie zyski
Kwiatmen666Feb 3 2007, 02:18 AM
Na oficjalnym patch'u implanty da się robić wyłącznie z podstawowego Combat Armor.
A w Toxic Caves najcenniejszą, moim zdaniem, rzeczą jest 200 sztuk amunicji 4.7mm caseless.
Wolf-RamFeb 3 2007, 06:49 AM
To dziwne, że nie udało Ci się znaleźć Combat Armor'a, pomimo tego, że, jak piszesz, masz spatchowaną wersję

W wersji 1.00 rzeczywiście, ilość stuffu do zebrania w Toxic Caves była pomniejszona właśnie o CA, a pzoa tym o Bozara i Laser Pistol...
I dzięki dla Kwiatmena666 za sprostowanie mojego błędu - na implanty można przeznaczyć jedynie zwykły Combat Armor - wyłączając CA Mk II i Brotherhood Armor : przed chwilą to sprawdziłem
MaciaSFeb 3 2007, 01:36 PM
no i w;lasnie tu sie dziwie... bo ani bozara ani CA mk II nie uswiadczylem w TXC... no i oprocz tego dalej upieram sie ze 6 operacjo jest bez sensu... chyba ze zna ktos jakis patent zeby wykonac wszystkie 6 i zeby to jeszcze sie oplacalo (zeby staty nie spadaly zamiast rosnac)...
Kwiatmen666Feb 3 2007, 09:17 PM
Skoroś ani Bozara ani CA Mk II nie uświadczył w Toxic Caves, to znaczy, że albo masz niezpatchowanego Falla albo niedokładnie przejrzałeś szafki.
(zeby staty nie spadaly zamiast rosnac)...
Chciałeś chyba napisać: żeby staty rosły zamiast spadać

Z tego, co wiem nie ma na to sposobu. Ja osobiście nigdy nie potkałem się z dwiema ostatnimi operacjami, zawsze robiłem 4 u doktorka na podmurzu Vault City.
executionerFeb 3 2007, 09:47 PM
jak nie grasz na patchu 1.02 to niewiele dostaniesz a drzwi do windy otworzysz za pomoca electronic lockpick. wersja mkII nie dziala! w spaczowanym falloucie, w wersji 1.02, drzwi otwierasz electronic lockpick mkII. i znajduje sie tez tam wiecej sprzetu, nie pamietam dokladnie co ale bozar i combat armor powinien byc. za to uwazaj na straznika, na dzien dobry dostajesz z rakiety

BTW ta lokacja zawsze mnie intrygowala, czy ktos moze zna jej pierwotne przeznaczenie, tj. przed wybuchem wojny?
MaciaSFeb 4 2007, 06:42 PM
Z tego, co wiem nie ma na to sposobu. Ja osobiście nigdy nie potkałem się z dwiema ostatnimi operacjami, zawsze robiłem 4 u doktorka na podmurzu Vault City.
Wiec pewnie nigdy tez nie rozmawiales z doc'iem w San Fran... bo wlasnie on moze zrobis dodatkowe dwie operacje: jedna dermal i jedna phenix. Z tym ze sa one wpisywane do karty perkow jako kolejne dwa opisy a nie rozszerzenie poprzednich jak to mammiejsce przy poziomie low i high w VC. W sumie jednak mozesz to spokojnie olac bo jak mowilem pogarszaja one tylko staty.
Kwiatmen666Feb 5 2007, 02:43 AM
U doktorka w San Fran są jakieś bugi związane z tymi implantami, także dlatego nigdy u niego nie robiłem. Przynajmniej grając z oficjalnym patch'em.
ZingeroFeb 5 2007, 04:53 PM
U doktorka w San Fran są jakieś bugi związane z tymi implantami, także dlatego nigdy u niego nie robiłem. Przynajmniej grając z oficjalnym patch'em.
Hmm na patchu 1.00 nie zaglądałem do "toksycznej jaskini", ale jak piszecie, że nie było tam boozara to znaczy, że chyba w całej grze go nie ma bo nawet ci strażnicy w NCR zamiast boozarów mają w ekwpiunku tylko jakieś gówniane M60.
nagi_szopenFeb 13 2007, 11:05 AM
Stary nie da rady inacej przynajmniej ja tak uwazam. Ale wystarczy sie przejsc do SF i kupic go. Tylko na dole jest fajny robot ktory wszystkiego pilnuje wiec nie radze wchodzic tam na poczatku gry
MetzegerFeb 15 2007, 07:54 PM
Ja otworzyłem te ....... drzwi ulepszonym wytrychem , znalazłem tam bozara , wojsowy pancerz i coś jeszcze tylko nie pamiętam co

A najlepiej jest isc na poczatku gry do New Reno wziąść ten wytrych , nie zabijać robota tylko przejść obok niego wziaść wszystko co najlepsze

Iść gdzieś zdobyć amonicje do bozara i grać już tak jak sie podoba ! Jedyny problem to Gekony !!
SquonkFeb 15 2007, 09:07 PM
nie zabijać robota tylko przejść obok niego
Jak to zrobić?

Przecież robot od razu zaczyna w Ciebie naparzać? :>
ZingeroFeb 15 2007, 09:15 PM
Ja otworzyłem te ....... drzwi ulepszonym wytrychem , znalazłem tam bozara , wojsowy pancerz i coś jeszcze tylko nie pamiętam co

A najlepiej jest isc na poczatku gry do New Reno wziąść ten wytrych
Zastanawia mnie jaki miałeś lockpick i specjalistę od ciężkich broni... żeby ten boozar był coś warty trzeba się nim najpierw umieć posługiwać.
nie zabijać robota tylko przejść obok niego wziaść wszystko co najlepsze
Jak go ominiesz jak on ci pierwszy zasówa z rakiety? Bez dobrej zbroi to i mozna tam zgona zaliczyć, jak uderzy krytycznie. No chyba, że masz perka że ruszasz się pierwszy, ale nie każdy to bierze przecież.
Iść gdzieś zdobyć amonicje do bozara i grać już tak jak sie podoba ! Jedyny problem to Gekony !!
To amunicji w TC nie znalazłeś? Tam chyba jest z 500 pocisków. Tylko nie mów że boozara używałeś na gekony, je to mozna nawet z piąchy ubić
MetzegerFeb 16 2007, 12:26 PM
Gdy jestes w windzie wciśnij klawisz A i wtedy włączysz tryb kombat , przejdz za sciane wez wszytko co potrzebne jak wracasz znowu tryb combat do windy i go góry

A do rozwalenia Geckonów bym nie marnował naboi do bozara !! Zbyt cenne !!
ZingeroFeb 17 2007, 11:41 AM
Gdy jestes w windzie wciśnij klawisz A i wtedy włączysz tryb kombat , przejdz za sciane wez wszytko co potrzebne jak wracasz znowu tryb combat do windy i go góry
Czyli tak jak myślałem, ale trzeba mieć tu dużo PA, bo przejście przez korytarz troche kosztuje i otworzenie drzwi do windy nie może zakończyć kolejki.
MetzegerFeb 17 2007, 12:33 PM
To akurat najlepsze rozwiązanie , jeśli się chce mieć dobry start już na samym początku gry

A problem z punktami akcjii można rozwiązać w sposób by wpakować w jakis perk , tylko nie wiem już jak się nazywał ale dawał dodatkowe punkty akcji

A tą samą metodą można wejść do krypty w Kryptopolis

Ale to już wiadome;) Pozd.
JamesFeb 17 2007, 02:37 PM
A nie lepiej do Navarro odrazu iść ale jeśli ktoś chce bozara to jedno z najlepszych miejsc na tą broń.Ja robota zabijałem z granatu EMP nawet szybko pada.A ten park nazywa się Człowiek czynu.
MetzegerFeb 17 2007, 03:17 PM
Męcząc się z Toxic Caves bardziej by mi zależalo na armoru , bo Bozara łatwo nawed zdobyć a Pancerzyk który tam jest nie tak łatwo
SniperFeb 26 2007, 12:05 AM
jest jeszcze jeden sposób żeby ruszyć prędzej niż robot trzeba tylko zjechać na dół z kumplami , czasami kumple stają tak , że zasłaniają nas przed robotem i ten nie atakuje póki nie wyjdziemy zza tej "osłony"

(może wystarczyć 1 kumpel ale trzeba dużo razy próbować żeby się odpowiednio ustawił )
co do przeznaczenia tej lokacji , to jest to a właściwie był skład amunicji , której znajdujemy tam zresztą sporo
MetzegerFeb 26 2007, 11:03 AM
No nie powiem , jak na sam początek gry niezle
Kwiatmen666Feb 26 2007, 08:48 PM
Nie zgadzam się. A to z powodu trudu, który trzeba sobie zadać, żeby sie tam dostać od razu na początq gry. na zdobycie łatwego sprzętu sąznacznie łatwiejsze sposoby.
A jeśli chodzi o przeznaczenie Toxic Caves to myślę, że mógł to być jakiś mały przyczułek wojskowy. Zwróćcie uwagę na łóżka i komputery.
MetzegerFeb 26 2007, 08:50 PM
[quote name='Kwiatmen666' date='Feb 26 2007, 07:48 PM' post='37339']
Nie zgadzam się. A to z powodu trudu, który trzeba sobie zadać, żeby sie tam dostać od razu na początq gry. na zdobycie łatwego sprzętu sąznacznie łatwiejsze sposoby.
Powtarzam się ale co tam

Jedyny problem jaki ja tam widze to tylko GECKONY !
Kwiatmen666Feb 26 2007, 08:58 PM
Nie chodzi mi o Gekony, lecz o Electronic Lockpick. Żeby go mieć trza sie udać aż do Reno.
MetzegerFeb 26 2007, 09:00 PM
Akurat wydaje mi się , ze to najmniejszy kłopot !
Kwiatmen666Feb 26 2007, 09:10 PM
MetzegerFeb 26 2007, 09:15 PM
Dla tych rzeczy które tam znajdziesz myśle , ze warto trochę go stracić

Ale z drugiej strony masz racje , ze czas zre , a po drugie jeśli chcesz tam iść na samym poczatku gry , to i tak masz nikłe szanse , ze wogóle to windy sie dostnaniesz a przejść obok Geckonów też się nie da bo jest ich tam pełno :/ Dlatego ja tam poszedłem gdy miałem już przynajmniej Shotguna od metzegera i jakąś lepsza zbroje plus Sulik
KrasFeb 26 2007, 09:22 PM
Ja tych "tunelach" zawsze ide samemu z hunting riflem i zdejmuje gekony z duuużej odleglości
MetzegerFeb 28 2007, 10:06 AM
Ale idziesz z hunting riflem na poczatku czy pod koniec gry albo co ??
KrasFeb 28 2007, 03:02 PM
Na początku aby zabić gekony i uratować Smilley'a
MaciaSFeb 28 2007, 09:44 PM
najlepiej to grzac do navvaro, wejsc tunelem, stanoc przy tym strazniku przy schodkach, napakowac sie jetu, A, przechodzisz do pomieszczenia, z szafeczkami, lykasz APA i postapokaliptyczny swiat dla naszego bohatera staje sie laskawszy

(jest to tez dobry sposob na oszczedzenie wydzawania punktow na Sile bo APA dodaje punkty, wiec mozna sobie rozdac na cos innego
SajdonMar 2 2007, 01:10 PM
Ktoś pisał, że nie może znaleźć Bozara... to zależy od używanego patcha. W podstawowej wersji oraz tych sprzedawanych w sklepach (chyba, mam ją ale ostatnio grałem na wersji kupionej w 2001) Bozar powinien być do znalezienia w 4 miejsach. New Reno, NCT, Toxic Caves oraz handlarze na północy od Modoc (random encounter).
Co do samego Toxic Caves, ktoś pytał się o historię tego miejsca. Zacytuję z Trzynastego Schronu, są to moje słowa, ale nie pamiętam już czy napisałem to na podstawie Fallout Bible czy jakiegoś źródła informacji z gry...
Toxic Caves jest dawnym składowiskiem odpadów radioaktywnych.
No i przechodząc do samego problemu generatora, windy i łatwego sposobu na robota, kolejny cytat:
Możesz spróbować naprawić generator, ale nie dostaniesz za to żadnych punktów exp. Jest on potrzebny, aby uruchomić windę. Jeżeli udało ci się go naprawić, czeka cię kolejny problem - aby otworzyć windę i zjechać na dół, potrzebujesz Electronic Locpick - można go znaleźć w New Reno lub kupić w San Francisco. Od razu mówię, że znajdziesz tam kilka fajnych broni (Bozara!!), Combat Armor i trochę kosztownej amunicji. Jest tylko jeden mały problem. Tuż przy wejściu będzie stał robot (taki jak te na Enclave lub w Sierra Army Depot), który pierwsze co zrobi, to trzy razy wypali w ciebie z wyrzutni rakiet. Najlepszą metodą na uniknięcie obrażeń, jest wejście do windy w trybie walki i rozwalenie robota (lub ucieczka do sąsiedniego pomieszczenia) zanim ten Ciebie zauważy.
SniperMar 2 2007, 06:09 PM
przecież sam Smiley ( czyli ten którego wyciągamy z tego miejsca ) mówi że jest to przedwojenny skład amunicji , jestem pewien na 90 %
Kwiatmen666Mar 5 2007, 09:11 PM
przecież sam Smiley ( czyli ten którego wyciągamy z tego miejsca ) mówi że jest to przedwojenny skład amunicji , jestem pewien na 90 %
Jeśli faktycznie tak mówi, to pewnie są to tylko jego przypuszczenia. Ale jakby ktoś sprawdził to byłbym wdzięczny, sam chwilowo nie mam jak :/ .
JaredFeb 29 2008, 07:39 PM
Cześć wszystkim fanom Fallout'a.
Mógłby mi ktoś napisać gdzie dokładnie można kupic ten Electronic Lockpick ? bo nie wiem gdzie dokładnie jest ta piwnica w New Reno Arms, a w San Francisco jakoś też nie znalazłem, dodam, że Fallouta 2 nie przeszedłem, dzięki za help.
Ok, już wiem, teraz już próbuje się tam dostać ale ciągle nie udane próby, a mam 37% lockpicka, ile trzeba mieć żeby się udało ?