Zapodaje linka:

http://video.google.pl/videoplay?docid=1039724590650370740

Nie mialbym nic przeciwko gdyby nowy Fallout 3 wygladal wlasnie tak:) Chociaz izo tez by sie przydalo.

No ale spojrzcie na te oddanie detali/szczegolow jak sie chce to mozna >:)

No i co najwazniejsze ta optymalizacja silnka, jakie tu jest wszystko plynne, nie tak jak w FT:BOS , gdzie nie wiadomo jak wypasiona maszyne sie ma i tak, chodzi tak sobie

Serwus

P.s. Wlasnie zauwazylem ze link sie zle otwiera don`t know why... Anyway po otwarciu linka u gory macie pole search wiec wpiszcie po prostu "Vault 15 in Half-Life 2"
http://www.youtube.com/watch?v=M7q71jAAakE

A czemu w 1997 roku kiedy wyszedł Fallout - to nie wyglądał on tak jak pierwsza cześć Half-Life? Hee???? Bo to był Fallout a nie jakaś strzelanka!

Jeśli tak miałby wyglądać Fallout 3 - a zapewne tak będzie - to na pewno będzie to jakaś gra. Ale ja ją Falloutem nie będe nazywać
Nie wyglądał jak HL 1 bo moda na cRPG z widokiem z oczy drużyny mineła i na topie były gry cRPG z żutem izometrycznym jak BG albo Falluot. A jak wedlug ciebie cRPG z widokiem z oczu bohatera to wymysl dzisiejszych czasów to musisz bardzo dużo nadrobić.
O grze Ishar słyszałem - nawet w nią zagrałem - tak z 10 minut by ją wywalić z dyska

Mówisz moda... Wraca moda na stare... No to jest problem bo tacy "kultyści" i "watpiący" nie lubią mód. Nie lubią tego by - że się powtórze - zeżreć to co jest modne, przeżuć, wydalić i szukać nowych mód.

Bycie antymodnym powoduje, że takie coś jak Trzynasty Schron ma już z 8 lat. Czy inne "modne" rzeczy tyle trwają?
W pełni zgadzam się z Squonkiem!
Niech Bethesda powstrzyma zaślepienie i nie leci na siłę za modą. W końcu Fallout jako Taktyczny cRPG nie był nigdy modny, a unikatowy i to w nim kochają fani! Ta gra jest dla tej mniejszości, dla której liczy się myślenie a nie bajery! Czy oni w ogóle wiedzą dla kogo tę grę robią? Bo odnoszę wrażenie że nie! Niestety na razie to że kupie tą grę jest wielce wątpliwe, ale się jeszcze wszystko może zmienić!

PS: No tych starych cRPG'ów z widokiem z oczu było trochę sporo: M&M, W&W, Wizardy, Stare Eldery i wiele innych których już nie pamiętam, ale dla mnie to wszystko to druga liga.
Sqounk pograj sobie chociaż w serie M&M a szczzególnie w częśći 7 człowieku w tą gre można było grać całymi latami i to że świat widziałeś z oczy drużyny wcale nie ograniczał wyobraźni gracza w wręcz przeciwnie moja wyobraźnia była bardzo pobudzona. To że Interplay wmówił ludziom że malowane tła z Baldurs Gate to idealny sposób przedstawiania świata w cRPG nie znaczy że jest to prawda (a żeby nie było należe do tych co uwieżyli i wierzą w malowane tła i żut izometryczny jako ideał ).

Najwieksze zażuty kierowane do F3 to to ze ma nowoczesną grafikę no sory ludzie ale jak oczekujecie w 2007 roku silnika takiego jak w F1 i F2 to nie dostaniecie niego i pamiętajcie ze mimo że wykonanie silnika 3D jest trudniejsze niż silnika 2D to gry latwiej i szybciej robi się właśnie w 3D i 3D daje niesamowite możliwości w przedstawianiu swiata moze wreście schrony będą naprawde duże. Dlaczego nie macie pretensji do Interplaya że wzorując się na Westland a (defekto tworząc jego lepszą kopie) zastosował ładniejszą grafikę? I pamiętajcie ze teraz zrobienie moda dla F2 to męka a F3 napewno będzie duzo łatwiejszy w modowaniu więc moze jakiegos skończonego w pełni projektu sie doczekamy

A co do mody toc zy wyobrażasz sobie teraz granie w nową przygodówkę w której musisz wpisywac komendy z klawiatury?? Albo czy wyobrażasz sobie granie bez czegoś takiego jak sejw (czy w ogóle wyobrażasz sobie współczesne gry bez sejwa) i stosowanie na przykład kodów zamiast sejwów? To ze gracze wolą jedne rozwiązania od drugich wcale nie przeszkadza w tym biznesie ale pcha go do przodu.
Artykuł w Game Informerze rozwiewa wątpliwości co do sposobu patrzenia gracza na świat przedstawiony. Jak można się było domyślać, Bethesda użyje lekko podszlifowanego silnika graficznego Obliviona, ze zmiennym spojrzeniem FPP/TPP, przy czym obiecuje dopracować ten drugi tryb, tak by wyjść naprzeciw oczekiwaniom graczy przyzwyczajonych do rzutu izometrycznego.

Grafika w grze będzie zatem fenomenalna jeśli chodzi o stronę, pisząc ogólnie, techniczną. Inną sprawą jest natomiast klimat graficzny - i to on jest tutaj podstawowym zagadnieniem; wszelkie rozważania na temat perspektywy itp. są jak na mnie pochodnymi od tego ogólnego pojęcia. A żeby ten klimat w F3 załapać trzeba będzie jeszcze obejrzeć więcej screenów/filmików.

P.S. KeniG - pisz staranniej.
Grafika w grze będzie zatem fenomenalna jeśli chodzi o stronę, pisząc ogólnie, techniczną.


No dobra, dobra! To teraz dodajmy do tego kwestię jaki sprzęt trzeba będzie mieć by gra dawała nam te fenomenalne odczucia? Tłumaczenie, że jakby co to można sobie wyłączyć detale jest bez sensu - bo w takim razie po co je tam umieszczono, skoro można je "usunąć" z gry? Chyba tylko po to by co naiwniejsi gracze polecieli do sklepu kupić nowy sprzęt.

A co z plotkami o tym, że F3 ma być tylko i wyłącznie po Vistę?
Prawda jest taka że sama dobra grafika w F3 nie jest problemem, ale modna od dłuższego czasu tendencja do skupiania sie tylko na grafice z pominięciem reszty (Bo fani Bling-Blingu i tak kupią). Po prostu prawdziwi fani boja się że dla zbędnych bajer poświęci się to co czyni z Fallouta wielką grę (A na to się zapowiada). Co do widoku z oczu, to nie jest on najlepszym rozwiązaniem dla gier Taktycznych więc to była podstawa fanowskiej krytyki widoku FPP. Ale teraz to nie ma znaczenia bo F3 to teraz hybryda NWN (sposób walki) i Obliviona (Grafika i Rozmowy) w konwencji Post-apo. A ja takie coś mam gdzieś!
No tak typowe rozumowanie wiecznych narzekaczy:

Dobra grafika MUSI się równać = Brak klimaty zero zaangażowania twórców

Zamiast zrozumiec ze dobra grafika MOŻE się równać:

Dobra grafika = Szczegółowy wykreowany świat i ogromne możliwości stojące przed twórcami.

A co z plotkami o tym, że F3 ma być tylko i wyłącznie po Vistę?

Gupisz się w swojej logice Sqounk najpierw twierdziż że F3 to jeden wielki skok na kase i chodzi tylko o to żeby jak najwięcej kiepskiej gry sprzedać a teraz piszesz że ci źli produceńci pozbawią się ogromnych zysków i gra będzie tylko dla nie licznych posiadaczy Visty. Gra na Viste to taka gra której twórcy dostaną kupe forsy o Microsoftu żeby był to "eksluziw" dla Visty ewentualnie taka gra która jest produkowana przez firme pana B.G. Gdzieś jakieś "spec" mający pewnie 14 lat napisał że gra będzie tylko na Viste plotka się roznisoła i moze nawet jakiś serwis "niusa" zrobił i oczywiście ci prawdziwi fani którzy nie łykają propagandy na temat F3 łykneli tą "rewelacje" o Vista Fallout.
Nigdzie nie powiedziałem że:
Dobra grafika MUSI się równać = Brak klimaty zero zaangażowania twórców


Ale że najczęściej tak jest, bo twórcy najczęściej wychodzą z założenia że jak się pakuje w grafikę to ludzie i tak kupią więc poco się wysilać na innych płaszczyznach (I nie mów mi że to nieprawda, bo się ośmieszysz). Oczywiście dobra grafika nie oznacza złej gry, ale takie podejście zdarza się dość rzadko (i bynajmniej nie w firmach takich jak Bethesda).

Zamiast zrozumiec ze dobra grafika MOŻE się równać:
Dobra grafika = Szczegółowy wykreowany świat i ogromne możliwości stojące przed twórcami.


Może ale nie musi. Gdzie nie ma chęci i pomysłu, a liczy się tylko kasa, tak się niestety nie robi!
A wpakowanie świata Fallouta na silnik Obliviona pozostawiając przy tym większość elementów takich jak np. drzewko dialogów. I dodanie "nowego" sposobu rozgrywki zwanego V.A.T.S. będącego w rzeczywistości zrzynką z NWN, nie świadczy bynajmniej o kreatywności, chęciach i pomysłach!

Jak dla mnie to zbyt mało Fallouta w Falloucie by nazwać to Falloutem! Dla mnie to mod do Obliviona i tyle! A takiego czegoś nie chcę!

A co do Visty! No cóż! Większość Amerykanów i tak będzie Viste mieć, a na licencjach zagranicznych to i tak tyle samo zarobią więc Vista raczej będzie. A kogo obchodzi ktoś z takiego zaścianka jak Polska! Vista interesom Bethesdy raczej nie zaszkodzi, ale z tego co wiem fani w USA także nie są z tej gry zadowoleni (A to oni są w końcu głównym targetem, pytanie tylko czy uzasadnią zakupem olewanie ich, bo i tak kupią?).

Ja już zmądrzałem i tego syfu nie tknę i mam nadzieję że Bethesda dostanie taka samą nauczkę jak 3DO i przekona się że robienie ch... z graczy nie zawsze się opłaca!
Gupisz się w swojej logice Sqounk najpierw twierdziż że F3 to jeden wielki skok na kase i chodzi tylko o to żeby jak najwięcej kiepskiej gry sprzedać a teraz piszesz że ci źli produceńci pozbawią się ogromnych zysków i gra będzie tylko dla nie licznych posiadaczy Visty. Gra na Viste to taka gra której twórcy dostaną kupe forsy o Microsoftu żeby był to "eksluziw" dla Visty ewentualnie taka gra która jest produkowana przez firme pana B.G. Gdzieś jakieś "spec" mający pewnie 14 lat napisał że gra będzie tylko na Viste plotka się roznisoła i moze nawet jakiś serwis "niusa" zrobił i oczywiście ci prawdziwi fani którzy nie łykają propagandy na temat F3 łykneli tą "rewelacje" o Vista Fallout.


Gra ma być tylko na Vistę ponieważ ma chodzić na DX10, a on obsługuje tylko Vista - choć mogę sie mylić

Ale nawet - to nie gubię się tylko myślę więlowątkowo

Otóż, ci co z takim szczenięcym entuzjazmem podchodzą do Fallouta 3, zapewne poddali się tej fali jaka płynie z Bethesdy - a która ktoś trafnie opisał na NMA. Otóż, Bethesda nie tylko dostarcza gry - ona kreuje na nie popyt, i stwarza podglebie do ich odbioru, szafując słowami o "wczuciu sie w klimaty" i o "nowatorskim podejściu do gier".

Bethesda jest więc jak co niektóre media - nie tylko opisuje rzeczywistość ale ją tworzy. Oczywiście odpowiada za to sztab marketingowców, którzy w wyniku serii badań wiedzą już lepiej od ciebie co tobie ma się spodobać, znają twoje reakcje i odczucia. Ty, tylko musisz kupić grę w przekonaniu, że kupujesz akurat ten wyjątkowy produkt, zrobiony tylko i wyłącznie dla ciebie.

W przypadku FT ten cały marketing można było znieść - te pokazywanie tych facetów w pancerzach, ten rogaty hełm - wszystko to było śmieszne i raczej aklimatyczne Ale w przypadku Fallouta 3 widzę, raczej marketing w wersji 2.0 - podgrzewanie emocji, odliczanie, mruganie okiem - do starszych graczy - że wszystko będzie OK, informacje o grze przekazywanie z drugiej ręki.

A skoro moja rola jako odbiorcy też została - zapewne zaprogramowana przez marketingowców z Bethesdy - to ja z czystej przekory sie na to nie godzę i mówię NIE
Gra ma być tylko na Vistę ponieważ ma chodzić na DX10(...)


Podaj źródlo skąd to wiesz. Nigdzie nie znalazłem, tnz nie wiem gdzie szukać. Czy to pewna informacja?? Jeśłi tak, to o zgrozo... czytaj dalej.

(...) na DX10, a on obsługuje tylko Vista - choć mogę sie mylić



Nie mylisz się, DX10 jest TYLKO pod Vistę
Już nie mówiąc o tym że istnieje już możliwość uruchamiania gier z DX10 pod XP.
O to fajnie, jednak Microsoft nie jest taki wredny jak o nim mówią.

Ale to nie zmienia faktu że F3 to już nie jest Fallout a mod do Obliviona z systemem walki z NWN, a za taki creap ja im nie zapłacę. Przesadna komercja też na dobre nie wychodzi.
O to fajnie, jednak Microsoft nie jest taki wredny jak o nim mówią.



Jeśłi już mozna będzie uruchamiac gry DX10 pod WinXP to nie będzie to zasługą Microsoftu, a tzw. fanów
Dostałem właśnie olśnienia!
Była kiedyś taka gra akcji z elementami RPG na konsole znana pod tytułem Fallout: BoS (Nie mylić z FT).
W takim razie F3 jako gra akcji z elementami RPG, to tak naprawdę F:BoS2 (F3 także jest na konsole)!
I wszystko jasne! A fanom się wciska że to jest to, a nie bez powodu mało kto o F: BoS słyszał!

Tu macie dowody:
http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=gra,26,7024,2288
Mało kto słyszał? Kto ma PS2 słyszał a trudno zeby osoba grająca tylko na PC interesowała sie grami na PS2. I dziwne że nie widzisz różnicy między F3 a Fbosem bo to tak jakbys napisał że Ice Wind dale to kolejna część Baldurs gate.
Widzę różnice między F3 a F:BoS, ale jednocześnie też widzę jeszcze większą różnice między F3 a F1/2.
Na pewno F3 bliżej do F:BoS'a, niż do F1/2 i to jest fakt! Bo obie (F3 i F:BoS) to aRPG'i, a z tRPG'em to one wiele wspólnego nie mają! Tak czy siak, prawda jest taka że Bethesda dla kasy skopała całą grę! Głównie chodzi tu o zrobienie gry Konsola i Nastolatki Freandly, no bo fanów można olać w końcu i tak kupią!
Przecież ty w życiu nie grałeś w Fobosa.
Tak czy siak, prawda jest taka że Bethesda dla kasy skopała całą grę!



Boshee...

Rezro gra jeszcze nie wyszla wiec skad mozesz wiedziec ze gra jest skopana?? Grales moze??

Po drugie kazdy juz zna twoja opinie na temat F3, a raczej antyopinie , wiec przestan walic w kazdym poscie jak bardzo jej nie nawidzisz...

I na koniec: wez sie wyluzuj chlopie!!
Dobra już daję na luz! Ale po prostu uwielbiam tą grę i boli mnie to co się z nią teraz dzieje. Wiem że gra jeszcze nie wyszła, ale jak na razie to co zapowiadają nie wróży dobrze na przyszłość! Najgorsze jest tu że zmienili podgatunek, ale no cóż! Może i F3 będzie dobrą grą, ale to już nie to co powinno być!
Rezro - pierwsze słyszę, żeby FOBOS miał elementy RPG. Zasugrowałes się pierwszą częśćią tytułu.

Mało kto słyszał? Kto ma PS2 słyszał a trudno zeby osoba grająca tylko na PC interesowała sie grami na PS2. I dziwne że nie widzisz różnicy między F3 a Fbosem bo to tak jakbys napisał że Ice Wind dale to kolejna część Baldurs gate.



Raczej że Star Wars: Knights of the Old Republic to kolejna część Jedi Knight

A o Baldur's Gate: Dark Alliance słyszałeś?

Albo o Star Trek Legacy?
No i w tym właśnie jest problem!
Po prostu Fo3 to kolejny kultowy tytuł przerobiony na konsolowe mętne g....o
Tak samo jak to było:
Z FOBOS czy z podanym przez ciebie Baldur's Gate: Dark Alliance
Do KotOR'a to nic nie mam bo on od początku taki był. I choć gra jest świetna to GP przyprawia mnie o mdłości.
Oj sami wiecie, jak bethesda lubi dobijac wlasne serie, Oblivion przez czesc fanow dostal niezle po tylku, a robiono go tylko dla kasy (jak zagralem u kolegi 5 min. to juz grac w to nie chcialem i sie zastanawialem jak on moze sie tym jarac), tak samo bedzie z Fallem 3 zrobia go pod tych malolatow co w obliviona graja i podniecaja sie grafika oraz primitywizmem jaki w niej wystepowal. (wow 3 sciezki dialogu, z czego tylko 2 mozliwosci, a w fallu bylo o wiele wiecej, tu juz podaje, ze w ostatniej lokacji jest wrecz mnostwo mozliwosci jak zniszczyc platforme, zabic hoorigana badz z nim zagadac)Zreszta jak dla mnie brak mapki podrozy jaka byla w Fallu 2 kopie juz te gre w moich oczach dyrastycznie. Koniec offa
Silnik Half-Life 2 w falloucie 3? Juz widac, ze chca zrobic z tego fpp albo tpp
No w przypadku silnika to nie kierował bym się tym do czego był użyty.
Bo taki np. BF2140 chodzi na silniku z gry Rajdowej (niestety nie pamiętam tytułu).

Jeśli już o tym mowa to Fo3 ma być właśnie w widoku TPP, z możliwym widokiem Izometrycznym. Czyli można powiedzieć że pod tym względem jest wszystko ok. Niestety Bethesda dobrała się do GP, a to nie wróży nic dobrego. Jeśli ktoś nie wie to powiem że nowy system V.A.T.S. polega na tym że bohater rozpoczyna ostrzał w czasie rzeczywistym, a w razie chęci gracz może włączyć aktywną pauzę i wybrać specjalny atak (Przycelowanie) za AP. Czyli fani tur nawet nie mają co szukać. A fani nudnej walki z MMORPG'ów mogą być zachwyceni (Namierzenie -> Patrzenie jak postać się ostrzeliwuje -> W razie potrzeby przy celowanie -> itd. itp. -> krwawy Trup). Będzie nudniej niż nawet w FT . A co do wątku fabularnego? Podobno wszystko ma być jak w starych Fo niestety "Drzewko rozmów" zapowiada raczej nudy ala Oblivion, a nie muszę przypominać że Bethesda z dobrych scenariuszy to raczej nie słynie (Ujawniony motyw z Fabuły, związany z Wioską i Bombą jest po prostu żałosny).

Oczywiście wciąż mam głupią nadzieję że jednak. Ale to co do tej pory usłyszałem nie brzmi zachęcająco.
Silnik Half-Life 2 w falloucie 3? Juz widac, ze chca zrobic z tego fpp albo tpp



Na marginesie, to może ktos zamknie juz ten temat, skoro od dłuższego czasu wiadomo, ze Fallout 3 bedzie na GAMEBRYO, a nie Source.
To było wiadomo od początku, bo Gamebryo to w końcu flagowy silnik Bethesdy.

Choć co prawda temat został niefortunnie nazwany, to jednak jego zasadniczą treścią są ogólne rozważania na temat silnika gry i rozwiązań zastosowanych w grze, więc ja nie mam nic przeciwko (Choć nie miał bym nic przeciwko gdyby zmieniono tytuł tematu),
Zedytowałem nazwę tematu.
Na marginesie, to może ktos zamknie juz ten temat, skoro od dłuższego czasu wiadomo, ze Fallout 3 bedzie na GAMEBRYO, a nie Source.



Hehe ja dodam od siebie, ze ten filmik to mapa mod (rp_cscdesert) do Half-Life 2 , pokazujaca tylko jego mozliwosci. Wiec od samego poczatku wiadomo bylo ze to nie bedzie silnik do F3:P

To było wiadomo od początku, bo Gamebryo to w końcu flagowy silnik Bethesdy.

Choć co prawda temat został niefortunnie nazwany, to jednak jego zasadniczą treścią są ogólne rozważania na temat silnika gry i rozwiązań zastosowanych w grze, więc ja nie mam nic przeciwko (Choć nie miał bym nic przeciwko gdyby zmieniono tytuł tematu),



Akurat. Temat bardzo dobrze zatytuowany. "Silink Half-Life 2 pod F3?" Z question mark na koncu. Obecna nazwa wskazuje to jako pewnik, jak dla mnie...

Zedytowałem nazwę tematu.



Niefortunnie. Ale prawo Admina i Moderow
Jeśli nawet chodziło ci o coś innego to zatytułowałeś ten temat niepoprawnie i wprowadziłeś zamieszanie.
Powinno być coś w stylu: "Co by było gdyby Fo3 był na silniku HL2" czy jakoś tak, by nie sugerowało że tak w rzeczywistości jest. Następnym razem po prostu bądź bardziej ostrożniejszy i tyle!

Jeśli miałbym się odnieść do wypasionego silnika powiem tylko tyle: Po kiego Ch...?
Gra ma być przede wszystkim ciekawa i wciągająca, a grafika ma tu drugorzędne znaczenie.
To nie jest w końcu żaden FPS i tyle (choć niestety twórcy mojej filozofii nie podzielają)!
Jeśli nawet chodziło ci o coś innego to zatytułowałeś ten temat niepoprawnie i wprowadziłeś zamieszanie.
Powinno być coś w stylu: "Co by było gdyby Fo3 był na silniku HL2" czy jakoś tak, by nie sugerowało że tak w rzeczywistości jest. !



Tak, ale to nie zmienia faktu, ze teraz jest jeszcze gorzej zatytulowany.

Jeśli miałbym się odnieść do wypasionego silnika powiem tylko tyle: Po kiego Ch...?
Gra ma być przede wszystkim ciekawa i wciągająca, a grafika ma tu drugorzędne znaczenie.
To nie jest w końcu żaden FPS i tyle (choć niestety twórcy mojej filozofii nie podzielają)!



Odniesc sie?? Halo ktos tu widzi prosbe do odniesia sie Przestan walkowac to w kolko kazdy wie ze najbardziej zaawansowane srodowiska 3D laduje sie w pierwszej kolejnosci do produkcji FPP , a nie porzadnych RPG
Faktycznie, zasugerowałem się bieżącą dyskusją, a nie pierwszym postem. Zmieniam ponownie, tym razem ostatecznie, także może nie produkujcie się już tak na temat nazwy wątku, a poświęćcie czas bardziej na pisanie o silniku F3.
Przecież to jest fanowski filmk kolesia co postanowił zrobić na silniczko HL2 jakąs lokacje z Fallouta i dyskusja tu powinna polegać na komentowani tego czy mu to fajnie wyszło czy nie.
Odniesc sie?? Halo ktos tu widzi prosbe do odniesia sie Przestan walkowac to w kolko kazdy wie ze najbardziej zaawansowane srodowiska 3D laduje sie w pierwszej kolejnosci do produkcji FPP , a nie porzadnych RPG
Wyraziłem tylko swoje odgórne zdanie i nie odnosiłem się do tematu. Przepraszam że nie podkreśliłem tego wystarczająco dokładnie. Po prostu dzisiaj twórcy mają jakąś chorą tendencję do pakowania grafiki kosztem reszty. O ile jeszcze takie zachowanie może ujść w FPS'ach to w przypadków RPG'ów grafika jest sprawą drugorzędną i wychodzi to tylko grom na gorsze.
Przecież to jest fanowski filmk kolesia co postanowił zrobić na silniczko HL2 jakąs lokacje z Fallouta i dyskusja tu powinna polegać na komentowani tego czy mu to fajnie wyszło czy nie.



Dokladnie tak.

Poza tym uwazam ,ze to wyszlo mu swietnie! Inaczej bym tego tutaj nie zamieszczal
Filmik umieszczony na poczatku to, o ile sie nie myle, to oficjalny trailer Beth. Jaki znowu filmik na silniku HL2?

Anyway - to co tu czytam przeraza mnie. Szczegolnie na pierwszej stronie.

Jezeli chodzi o Fallouta 3, to chyba pokazano wystarczajaco zeby stwierdzic, ze z Falloutem nie bedzie to mialo wiele wspolnego. Niby probuja trzymac klimat FO ale i tak, jak ktos to dobrze opisal, gra wyglada jak mod do Obliviona.

Beth opowiada rozne piekne historie ale psosob w jaki reklamowano Obka zanim wyszedl, swietnie okazuje jak sie sprawy maja. W ty przypadku mozna sie odmyslac. Todd mowi, ze swiat nie bedzie czarno bialy i rzeczywiscie nie bedzie. Bedzie czerwono zielony - tak czy inaczej sciezki beda dwie (tak jak w Obku). Zupelna nieliniowosc. Mozesz questa robic, mozesz questa nie robic.

Oczywistym jest, ze Fallout bedzie typowym Blockbusterem dla graczy. Van Buren byl przykladem na to, ze da sie zrobic gre w rzucie izometrycznym, ktora bedzie dobrze wygladala. W Falloucie nigdy nie liczyla sie grafika, nie dla grafiki sie w FO i F2 gralo. Uwazam, ze byla rewlacyjna ale nie to bylo dusza gry. Beth nie bedzie sie tego trzymac. Z Oblivionem bylo podobnie. Morowind na konsole. Ich usprawnienie elementow ktore kulaly w morrowindzie polegalo na zrobieniu gry glupszej, mniej wymagajacej i bardziej cukierkowej. Wiec jak sie wam wydaje, na czym bedzie polegalo stworzenie nowego Fallouta z dusza starych? Na tym, ze bedziesz mogl strzelac do roznego rodzaju dziwolagow biegajac w PA (ktory i tak najpiekniej wykonany nie jest). Z reszta zobaczcie sobie screeny - jezeli ktorykolwiek z nich nie kojarzy wam sie z Oblivionem, to najprawdopodobniej w niego nie graliscie. I wybaczcie za brak polskich znakow ale to nie moj komputer a w uk siedze.
Całkowicie się z tobą zgadzam Tommy Gun!

Najwyżej mogę jeszcze dodać że GamePley Fo3 przypomina mi nudne GP z MMORPG'a polegające tylko na wskazywaniu celów i oglądaniu jak Bohater go powoli zabija i najwyżej co jakiś czas wykonywanie specjalnego ataku (aktywna pauza i mana zwana AP). Czyli totalne nudy i brak myślenia! Ja się na to nie pisze!
Filmik umieszczony na poczatku to, o ile sie nie myle, to oficjalny trailer Beth. Jaki znowu filmik na silniku HL2?


Tak sie ma jak sie wchodzi spoznionym do sali

Jezeli chodzi o Fallouta 3, to chyba pokazano wystarczajaco zeby stwierdzic, ze z Falloutem nie bedzie to mialo wiele wspolnego. Niby probuja trzymac klimat FO ale i tak, jak ktos to dobrze opisal, gra wyglada jak mod do Obliviona.

Beth opowiada rozne piekne historie ale psosob w jaki reklamowano Obka zanim wyszedl, swietnie okazuje jak sie sprawy maja. W ty przypadku mozna sie odmyslac. Todd mowi, ze swiat nie bedzie czarno bialy i rzeczywiscie nie bedzie. Bedzie czerwono zielony - tak czy inaczej sciezki beda dwie (tak jak w Obku). Zupelna nieliniowosc. Mozesz questa robic, mozesz questa nie robic.

Oczywistym jest, ze Fallout bedzie typowym Blockbusterem dla graczy. Van Buren byl przykladem na to, ze da sie zrobic gre w rzucie izometrycznym, ktora bedzie dobrze wygladala. W Falloucie nigdy nie liczyla sie grafika, nie dla grafiki sie w FO i F2 gralo. Uwazam, ze byla rewlacyjna ale nie to bylo dusza gry. Beth nie bedzie sie tego trzymac. Z Oblivionem bylo podobnie. Morowind na konsole. Ich usprawnienie elementow ktore kulaly w morrowindzie polegalo na zrobieniu gry glupszej, mniej wymagajacej i bardziej cukierkowej. Wiec jak sie wam wydaje, na czym bedzie polegalo stworzenie nowego Fallouta z dusza starych? Na tym, ze bedziesz mogl strzelac do roznego rodzaju dziwolagow biegajac w PA (ktory i tak najpiekniej wykonany nie jest). Z reszta zobaczcie sobie screeny - jezeli ktorykolwiek z nich nie kojarzy wam sie z Oblivionem, to najprawdopodobniej w niego nie graliscie. I wybaczcie za brak polskich znakow ale to nie moj komputer a w uk siedze.



No offence, but I dont see the connection to the subjcet placed above