Witam wszystkich, chcialbym wszem i wobec zaprezentowac wersje ALFA mojej prosciutkiej gry mmorpg - nazwalem ja spellforge.
O co chodzi w grze? Kazdy gracz zaklada sobie konto na ktorym ma swoje punkty zycia i many. Oprocz tego kazdy kolekcjonuje runy [o tym za chwile, w tej wersji nie ma tej opcji] i tworzy zaklecia [z run].
Aby przezyc nalezy zbierac jak najwiecej unikalnych klikniec w specjalny link [na razie nie ma zabezpieczenia przed nieustannym klikaniem jednej osoby] wtedy zyskujemy zycie [20] mane [20] i w przyszlosci takze runy [0-1 losowego rodzaju]
Przy tworzeniu zaklec uzywamy run jak juz mowilem - trzeba bedzie wpisac np el,zod,cham by powstalo jakies zaklecie - ALE musimy miec wszystkie te runy, one znikna [niezaleznie czy tworzenie sie udalo czy nie]. Jesli nam sie udalo zrobic czar to mamy nowy oreż w walce z przeciwnikiem. Jak nie to .. trudno, runy trzeba znow zdobyc
Run jest w grze bodajze 18 [nazwy zaporzyczone z diablo 2], wiec roznorodnosc zaklec bedzie

Gra napisana w calosci przeze mnie w php z wykorzystaniem bazy danych mysql. Aktualnie moga byc pewne bledy, zwiazane to z przenosinami gry z localhost na serwer ... ale chyba wszystko jest dobrze. Pozniej zmieni sie tez adres, gdyz ten serwer zdaje sie jest zbyt wolny...

Zrodlo jest dostepne tutaj haslo do archiwum: kse

Szablon do gry nie jest moj tylko wzialem go z pajaczka 5 nxg !!! Prace nad moim szablonem w toku!! ... Aha i jeszcze jedno, na poczatku mialem zamiar nie pokazywac gry poki nie bedzie skonczona, jednak
1. Nie moglem sie powstrzymac
2. Teraz jest wieksza szansa ze zostana wytkniete bledy i niedorobki ktore w finalnej wersji poprawie.

Teraz musze jedynie dodac rejestracje [wlasciwie jest skonczona ale wylaczylem ta opcje na razie] i tworzenie zaklec z dostepnych run, to jest najtrudniejsze i mam z tym najwiecej roboty, poki co dziala ale niezupelnie jak trzeba, wiec to tez jest wylaczone

Aha - zalogowac sie mozna jako Einzeinbleth haslo test

Mam jeszcze jedno pytanie, w szczegolnosci do Athlanna - Czy jesli bym skonczyl taka gre, to czy moglby taki projekt zawazyc o przyjeciu do pracy na stanowisku projektowania/zarzadzania bazami danych lub projektowania/zarzadzania systemow internetowych ? Cos jak portfolio .. Pytam Ciebie jako ze chyba masz w tym najwieksza wiedze .. oczywiscie to pytanie czysto teoretyczne, najpierw bym musial skonczyc ta gre i skonczyc 18 lat i szkole

To chyba tyle zapraszam do testowania :]
Klik, klik

Edit:: Mozna juz sie rejestrowac
Eh nie da sie edytowac :/

Witam! W grze od ostatniego posta tutaj pojawilo sie wiele wiele zmian, m.in.:
-Prywatne wiadomosci
-Bank
-Miasto (kupowanie zycia, many, poziomu)
-Karta uzytkownika
-Nowy szablon (tym razem 100% moj)
-Juz mozna zdobywac nowe zaklecia
-Atakowanie potworow, nie tylko graczy, w nagrode dostaje sie zloto
-Mnostwo poprawek, od poprawienia bledow po usprawnienia graficzne.
-Rozne sposoby sortowania listy graczy (nazwa, ilosc wygranych/przegranych, ilosc atakow/obron, poziom, zycie, mana, liste mozna odwrocic)
-Znacznik zywy/martwy
-Znacznik online/offline
-Jest krotszy adres: http://einz.ovh.org

Aha i mam prosbe - piszcie co jeszcze by mozna dodac do gry. Aktualnie pracuje nad modulem forum zintegrowanego z gra, bardzo prostego. Pozniej sie wezme za mini-gry we flashu ktore beda premiowac uzytkownika. A co pozniej - nie wiem, pomocy! Co jeszcze warto dodac ?

Uff to by bylo na tyle pozdrawiam !
Proponuję dodać zdobywanie receptur na czary razem z poziomem, bo to tak bez sensu wydawać 3000 na poziom i mieć za to tylko awans w statystykach.