
Chcę napisać o grze całą drużyną. Jeśli ktoś nie wie, jak to zrobić to napiszę. Po odpaleniu gry wybieramy Wielu graczy, Połączenie, Protokół (tu wybieramy TCP/IP, choć inne też pewnie zadziałąją, ja zawsze wybieram to), Stwórz grę, Nowa gra (przed tym będziemy musieli wypełnić pola powyżej). teraz przenosimy się do ekranu tworzenia drużyny. Po stworzeniu i zapisaniu gry można przenieść save do singla, czyli z folderu 'MPsave' do folderu 'save'.

1. paladyn - kawaler
2. wojownik - berserker
3. paladyn - łowca nieumarłych
4. kapłanka - Helma
5. złodziejka - łowczyni nagród
6. magini - mistrzyni przywołań
Kawaler ma ograniczenia, które dla mnie są bardzo mało ważne. Nie strzelam nim - jest to postać do walki w zwarciu. A jeśli zajdzie konieczność ostrzału, mogę użyć broni miotanej (toporek, sztylet)
Berserker podobnie jak kawaler nie będzie u mnie strzelał. Dlatego nie potrzebna mu jest specjalizacja. Jego bonusy podczas szału są przydatne.
Łowca nieumarłych używa u mnie mieczy oburęcznych i kusz. Ostatecznie będzie to Karsomir i kusza ognistych zębów +5. Przyda się też odporność na wyssanie poziomów.
Kapłanka helma jako postać lecząca. Ze wszystkich kapłanów najbardziej spodobał mi się kapłan Helma ze względu na umiejętność prawdziwego widzenia. Magiczny miecz też nie jest najgorszy.
Łowczyni nagród posiada dodatkowe pułapki. Ich moc zależy od poziomu. Na najwyższym rzucają czar labiryntu. Nie ma na to rzutu obronnego a potrafi wyłączyć z walki dowolną liczbę wrogów, do tego są to chyba jedyne pułapki miotane

Mistrzyni przywołań posiada jako szkołę przeciwną poznanie. Niewiele jest tam przydatnych dla mnie czarów. Identyfikację mam z okularów, prawdziwe widzenie mam u kapłanki.