Programikiem do rozpakowywania datów gry wypakuj plik
arcanum3.dat\rules\gamelevel.mes
tam będzie coś w tym stylu:
{50}-Necromancer {necro_evil 1, cn 9, necro_good 1, necro_evil 2,
necro_good 2, melee 4, dx 9, necro_evil 3, cn 11, in 12, necro_good 3,
necro_evil 4, necro_good 4, cn 13, necro_evil 5, necro_good 5, melee 8, dx
10, wp 20, cn 15, dx 12, in 18, cn 20, st 20}
po przecinku są wypisane rzeczy kóre ma rozwijać dany schemat. W tym przypadku po kolei lecąc dany bohater rozwijać będzie złą nekromację do 1 punktu, gdy to ośiągnie, zajmie się rozwojem do 9 kondycji, gdy to osiągnie rozwinie do 1 nekromancje dobrą, gdy to osiągnie do 2 rozwinie złą itd...
Skróty:
Stats - st, dx, cn, be, in, pe, wp, ch
Skills - bow, dodge, melee, throwing, backstab, pickpocket, prowling,
spottrap, gambling, haggle, heal, persuasion, repair,
firearms, picklock, armtrap
Spells - conveyance, divination, air, earth, fire, water, force,
mental, meta, morph, nature, necro_evil, necro_good,
phantasm, summoning, temporal
Tech - anatomical, chemistry, electric, explosives, gun_smithy,
mechanical, smithy, therapeutics
Misc - maxhps, maxfatigue
Myślę że nie trzeba tłumaczyć na polski... a jezeli trzeba to powiedzcie....
Ponadto możecie ten plik wrzucić do waszego data/rules i wyedytować z myślą o rozwoju do 127 poziou... czy nawet więcej... Nie bedzie wtedy takich sytuacji, że ludzie z naszej dróżyny przestaną się rozwijać po osiągnięciu 50 poziomu... a my tak (zakładając że mamy niwelator)