Powiem tak: znakomite dialogi, znakomite teksty, znakomite odzywki. Pod tym względem gra prezentuje się tak, jak gra cRPG powinna się prezentować. W dodatku znakomite kwestie możemy nie tylko przeczytać, ale jeszcze usłyszeć - a głosy są IMHO dobrane i podłożone genialnie.
Dobre lub bardzo dobre są questy i świat przedstawiony - różnorodne zadania, wiele możliwości ich rozwiązania. Ocean Hotel to klasa sama w sobie, bez dwóch zdań małe arcydzieło pokazujące JAK powinna wyglądać naprawdę DOBRA misja.
Nadto ciekawe postacie, specyficzny klimat...
Dodatkowo niezła muzyka, nastrojowe lokacje i jeszcze sporo innych drobiazgów.
Mój największy zarzut: strona techniczna gry jest tragiczna. Błędy, performance TRAGICZNY nawet na bardzo dobrym sprzęcie, widoczne niedopracowanie ( zauważcie, jak niewielka ilosć modeli postaci została wykorzystana w grze... policjanci, panienki, przechodnie, menele ), lokacje są mimo wszystko dosć małe.
I jeszcze jedno - mało szczegółów graficznych, fizyka nie daje szczególnie znać o sobie... a rzecz robiono na silniku HL2.
Właściwie to cecha gier Troiki - świetne wszystko, poza techniczną stroną zagadnienia.